Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Zij krijgt OM DE DAG 100 MG? Man, dit moet fout gaan! Dat is bijna 350 mg per week! Dat zijn waarden voor mannen, niet voor vrouwen.
Het beste advies is en blijft volgens mij, START SLOW, START SMALL.
Superbabe
). verder een algemeen goed gevoel van welbehagen.Nou die vriendin van Ruhl heb ik gezien op de fibo. Ze was natuurlijk niet in Shape maar vond haar toch zeker nog erg vrouwelijk daar met haar vet% niet zo laag.

mijn vrouw is momenteel bezig met d'r 4de anavar kuurtje. natuurlijk is dit niet vergelijkbaar met testosteron. haar dosering zit nu op 10mg ed en ze heeft als enige sides last van acne, een iets vergrote clit en een sterk verhoogde coïtus drive (als je dit een slecht iets kan noemen). verder een algemeen goed gevoel van welbehagen.
we hebben wel is zitten denken aan test prop op 50mg elke 5de dag maar dit is toch iets wat haar een beetje afschrikt aangezien je dus zoveel horror verhalen hoort.
dus ben erg benieuwd naar meer echte gebruikers ervaringen.
-rodge

is dit irreversibel, zo niet, zou ik er onmiddelijk mee stoppen hoor![]()
moet je made in germany eens kijken...hahah....denk vaker aan simone als ik bijna klaar kom...dan kan ik nog uren doorgaan
simon(e) is volledig doorgeslagen![]()

@ Purple: Kan ff de foto's niet vinden, daarop was het meer mannelijk dan vrouwelijk iig.
voor je het weet word je op een dag wakker naast een halve vent.
@ Purple: Kan ff de foto's niet vinden, daarop was het meer mannelijk dan vrouwelijk iig.
J e schoonzus haar clit nakijken, wtf kerel ik ben zo geil als een aap nu. Moet je jezelf niet ongelooflijk hard afrukken na dat gezien te hebben ? Mja soz voor men taalgebruik maar bestaat er iets geilers dan dat ?