Fitness Seller

Onzin van bijwerkingen AS bij vrouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff serieus...heb vriend die wordt omgebouwd die krijgt dus mannelijke hormoonblokkers en vrouwelijke hormonen toegediend....helaas is het nie andersom ;)

enfin...dat proces gaat dus heel erg langzaam...mss dat de zus van je meisje op de lange termijn ook last ervan krijgt...oppassen is mijn raad!

ik ken 2 meiden die zo'n zelfde soort kuur hebben gedaan. Weet niet precies de hoeveelheid die ze gebruikte maar dacht 50mg om de dag.

1 ervan had geen bijwerkingen ook niet een verhoogd libido.

Maar de ander had daar wel degelijk last van. Maar verder geen zichtbare bijwerkingen. Maar die komen ook natuurlijk niet altijd gelijk naar voren. En denk dat het ook heel persoonsgebonden is. de 1 heeft er nu eenmaal sneller last van dan de ander.

Ik dnk dat je altijd rekening moet houden met bijwerkingen die nog kunnen gaan komen.

Laatst bewerkt:
Maar ff serieus het is zoals dennis zegt: het vermannelijken gaat heel langzaam dus tuurlijk zie je daar nu nog niets van. Die vermannelijkte vrouwen die gebruiken al minstens een half tot heel jaar flinke dosisen. Maar wil jij zelfs maar het risico lopen dat haar stem maar een fractie lager wordt of er meer haar op de armen komt bijv, doe dan gerust verder...ik vind dit echt onverantwoord. Sowieso geen test voor vrouwen, gebruik dan anavar ofzo.

Dit is echt zo'n topic van kijk eens wat ik klaarspeel en alles wat men zegt is maar onzin. Dat dacht Marcus Ruhl ook waarschijnlijk toen hij zijn vriendin begon in te spuiten en kijk eens hoe 'ze' er nu uitziet. Het gaat zo geleidelijk dat je niet eens doorhebt wat en of er iets veranderd, het zijn telkens kleine dingen en voor je het weet word je op een dag wakker naast een halve vent.

Nou die vriendin van Ruhl heb ik gezien op de fibo. Ze was natuurlijk niet in Shape maar vond haar toch zeker nog erg vrouwelijk daar met haar vet% niet zo laag.

Vond het daar heel erg meevallen ook al is ze niet heel knap.

mijn vrouw is momenteel bezig met d'r 4de anavar kuurtje. natuurlijk is dit niet vergelijkbaar met testosteron. haar dosering zit nu op 10mg ed en ze heeft als enige sides last van acne, een iets vergrote clit en een sterk verhoogde coïtus drive (als je dit een slecht iets kan noemen :D ). verder een algemeen goed gevoel van welbehagen.

we hebben wel is zitten denken aan test prop op 50mg elke 5de dag maar dit is toch iets wat haar een beetje afschrikt aangezien je dus zoveel horror verhalen hoort.

dus ben erg benieuwd naar meer echte gebruikers ervaringen.

-rodge

Nou die vriendin van Ruhl heb ik gezien op de fibo. Ze was natuurlijk niet in Shape maar vond haar toch zeker nog erg vrouwelijk daar met haar vet% niet zo laag.

moet je made in germany eens kijken...hahah....denk vaker aan simone als ik bijna klaar kom...dan kan ik nog uren doorgaan

simon(e) is volledig doorgeslagen:(

mijn vrouw is momenteel bezig met d'r 4de anavar kuurtje. natuurlijk is dit niet vergelijkbaar met testosteron. haar dosering zit nu op 10mg ed en ze heeft als enige sides last van acne, een iets vergrote clit en een sterk verhoogde coïtus drive (als je dit een slecht iets kan noemen :D ). verder een algemeen goed gevoel van welbehagen.

we hebben wel is zitten denken aan test prop op 50mg elke 5de dag maar dit is toch iets wat haar een beetje afschrikt aangezien je dus zoveel horror verhalen hoort.

dus ben erg benieuwd naar meer echte gebruikers ervaringen.

-rodge

is dit irreversibel, zo niet, zou ik er onmiddelijk mee stoppen hoor :eek:

@ Purple: Kan ff de foto's niet vinden, daarop was het meer mannelijk dan vrouwelijk iig.

Zo`n vergrote klit blijft dat wel gevoelig? Dat je er nog wel wat aan hebt na de kuur.

@ Purple: Kan ff de foto's niet vinden, daarop was het meer mannelijk dan vrouwelijk iig.

ja ken ook foto's van haar en op de dvd ziet ze er inderdaad meer mannelijk dan vrouwelijk uit. Ze was ook een stuk lichter nu en minder droog.

Maar in het echt op de fibo vind ik het alles echt heel erg meevallen.

J e schoonzus haar clit nakijken, wtf kerel ik ben zo geil als een aap nu. Moet je jezelf niet ongelooflijk hard afrukken na dat gezien te hebben ? Mja soz voor men taalgebruik maar bestaat er iets geilers dan dat ?

J e schoonzus haar clit nakijken, wtf kerel ik ben zo geil als een aap nu. Moet je jezelf niet ongelooflijk hard afrukken na dat gezien te hebben ? Mja soz voor men taalgebruik maar bestaat er iets geilers dan dat ?

:roflol:

Zijn shit slaagt goed in...

als je simone nu ziet valt het allemaal héél goed mee, ze is gewoon niet echt een knap vrouwtje maar om nu te zeggen dat ze er NU als een vent uitziet; is dikke bullshit

en de tijd dat ze wedstrijden deed is al lang gepasserd;)

ike heeft haar ook gezien zeker Zondag

Jammer dat ik Purple niet heb gezien:(

Jammer dat ik Hitman niet heb gezien :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven