- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
maar natuurlijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je leest het overal, vrouwen krijgen mannelijke bijwerkingen , zware stem, grote clit, bij het gebruik van AS.
Ik kan nu mijn eigen ervaring hier in vertellen en ik hoop dan ook dat er meer mensen hier op reageren met dezelfde ervaring.
Ik heb het volgende getest.
Ik ben begonnen met 50 mg testosteron propionate eens in de 7 dagen te zetten bij een vriendin van me.
De eerste 3 weken werkelijke nergens last van, de enigste bij werking is iets hogere libido en meer energie.
Daarna heb ik het veranderd naar 50 mg OED, ook hier geen verandering in libido en stemverandering.
Heb het inmiddels nu op 100 mg OED test Propionate en ook hier geen verandering van stem, geen clitvergroting, geen haar uitval.Alleen maar meer kracht en een iets hogere libido. Ook geen pijnlijke keel
Nu zit ze dus twee weken op 100 mg OED.
Ik weet 100% dat ik echt spul heb.
Wie heeft dezelfde ervaring bij vrouwen, wanneer treed nou echt die virilizatie op bij vrouwen.
Word het niet allemaal heel erg overdreven bij vrouwen.
Treed die mannelijke werking pas op na jaren gebruik of zijn hier vrouwen die dit eerder en sneller mee gemaakt hebben. Er is zo weinig over te vinden op internet.

als je simone nu ziet valt het allemaal héél goed mee, ze is gewoon niet echt een knap vrouwtje maar om nu te zeggen dat ze er NU als een vent uitziet; is dikke bullshit
en de tijd dat ze wedstrijden deed is al lang gepasserd![]()
mijn vrouw is momenteel bezig met d'r 4de anavar kuurtje.
-rodge

J e schoonzus haar clit nakijken, wtf kerel ik ben zo geil als een aap nu. Moet je jezelf niet ongelooflijk hard afrukken na dat gezien te hebben ? Mja soz voor men taalgebruik maar bestaat er iets geilers dan dat ?

Ze heeft voor een vrouw grote armen en drukt ook qua kracht als de gemiddelde man. Ze heeft nog nooit gekuurt. Is dus haar eerste kuur.
Ze is de zus van mijn meisje, mag met toestemming ook clitje kijken hahaha.Moet het wel zeker weten dat alles goed gaat toch?
Zo kan ik het later op mijn eigen vrouwtje uit testen.![]()
Daarom hoop ik dat er nu eens een paar vrouwen durven te uiten hierover, de meeste vrouwen waarvan is zeker weet dat ze kuren, willen hier niets overzeggen en ontkennen dat ze ook gebruiken..
Ze heeft voor een vrouw grote armen en drukt ook qua kracht als de gemiddelde man. Ze heeft nog nooit gekuurt. Is dus haar eerste kuur.
Ze is de zus van mijn meisje, mag met toestemming ook clitje kijken hahaha.Moet het wel zeker weten dat alles goed gaat toch?
Zo kan ik het later op mijn eigen vrouwtje uit testen.![]()
In 1 topic zeg je 2 dingen:
In die bovenste opmerking van jou zeg je dat je alleen advies geeft en de injecties zet.En de hoeveelheid die ze wil nemen neemt ze toch nadat jij haar geadviseerd hebt.
Daaronder zeg je dat je het ook op je eigen vrouwtje wilt uittesten als alles goed gaat......
Ik snap wel dat het vrijwillig is maar het is ook zeker een experiment voor je.....tenminste als je het mij vraagt.
J e schoonzus haar clit nakijken, wtf kerel ik ben zo geil als een aap nu. Moet je jezelf niet ongelooflijk hard afrukken na dat gezien te hebben ? Mja soz voor men taalgebruik maar bestaat er iets geilers dan dat ?