AndroidHealthClinic

Onzin van bijwerkingen AS bij vrouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je leest het overal, vrouwen krijgen mannelijke bijwerkingen , zware stem, grote clit, bij het gebruik van AS.

Ik kan nu mijn eigen ervaring hier in vertellen en ik hoop dan ook dat er meer mensen hier op reageren met dezelfde ervaring.

Ik heb het volgende getest.

Ik ben begonnen met 50 mg testosteron propionate eens in de 7 dagen te zetten bij een vriendin van me.
De eerste 3 weken werkelijke nergens last van, de enigste bij werking is iets hogere libido en meer energie.
Daarna heb ik het veranderd naar 50 mg OED, ook hier geen verandering in libido en stemverandering.
Heb het inmiddels nu op 100 mg OED test Propionate en ook hier geen verandering van stem, geen clitvergroting, geen haar uitval.Alleen maar meer kracht en een iets hogere libido. Ook geen pijnlijke keel
Nu zit ze dus twee weken op 100 mg OED.

Ik weet 100% dat ik echt spul heb.

Wie heeft dezelfde ervaring bij vrouwen, wanneer treed nou echt die virilizatie op bij vrouwen.
Word het niet allemaal heel erg overdreven bij vrouwen.

Treed die mannelijke werking pas op na jaren gebruik of zijn hier vrouwen die dit eerder en sneller mee gemaakt hebben. Er is zo weinig over te vinden op internet.

Met alle respect bro maar van iemand als jij met je kennis en je IQ had ik niet zulke opmerkingen verwacht. Heb jij nooit BBsters irl gezien? heb je nooit naar BB optredens van vrouwen gezien, foto's, films? Nou? Dan is het toch duidelijk? ;)

Wees blij dat de zus van je vrouwtje er niet zo gevoelig voor is, anderen zijn dat wel. En nee ik ga geen namen noemen! :D

als je simone nu ziet valt het allemaal héél goed mee, ze is gewoon niet echt een knap vrouwtje maar om nu te zeggen dat ze er NU als een vent uitziet; is dikke bullshit

en de tijd dat ze wedstrijden deed is al lang gepasserd;)

Ze heeft ook gewoon nog een normale stem

• Topic Starter Topic Starter
@Superbabe :Kijk eindelijk reageren er eens vrouwen. Dit wilde ik lezen.
Tuurlijk lees je veel dingen over bijwerkingen van vrouwen, maar meestal worden ze beschreven door mannen.
Ik weet ook wel dat vrouwen vermannelijken, ben natuurlijk niet achterlijk.
Alleen heb ik zelf het idee dat het heel erg word overdreven. Misschien duur het wel 3 maanden of 6 maanden.Ze is nu 6 weken bezig.
Als ik het zelf meemaak en ik zie wat het bij een vrouw doen, dan kan ik om dat moment zeggen dat ik het wel snel word overdreven dat vrouwen vermannelijken.
Ik vind zelf 100 mg om de dag ook erg veel, ik bepaal dat ook niet, dat doet de genen die de kuur doen, ik geef alleen advies en zet de injectie.
Als ik dan zie dat het weinig met haar doet, dan heb ik mijn vraagtekens en vraag ik hier op het forum hoe dat dan zit.
Het voordeel van testosteron prop is, als ik stop dan is de test binnen 3 dagen nihil
Dan kan iedereen wel zeggen, waar ben je mee bezig, zielig voor dat meisje, daar zit ik niet echt op de wachten. Ik vraag advies, omdat ik dit zelf heel erg vreemd vind.
Dit gaat vrijwillig en niet onder mijn experiment, het zou wat zijn zeg.......

@Purple : leuk om te lezen dat jij ook meiden kent die zo soort gelijke kuur hebben gedaan, toevallig dat jij ook zegt dat bij de één snel bij werkingen krijgt en bij de ander helemaal niet.
Daar heb ik wat aan om te lezen. Zo zie ik herkenning

@admin : Tuurlijk weet ik ook wel dat vermannelijking langzaam gaat, maar niemand kan echt vertellen wanneer dit per persoon in werking treed.
Zoals het bij iedereen verschillend zit, ik heb bijvoorbeeld bij 1250 test eth geen last van gyno, terwijl andere bij 500mg wel snel last krijgen.Zo zit dat ook bij iedereen verschillend.
Ik wil zelf ook geen risico lopen dat haar stem gaat veranderen, daarom zal ik ook zodra ze pijn heeft of hees word in haar keel, gelijk stoppen.Dat is weer het voordeel Test Propionate

@dbc01 : ik snap best dat jij dit denkt, ik weet ook wel dat er een heleboel vrouwen vermannelijken, ik kan ze ook zo allemaal aanwijzen ook op andere forums.
Maar als ik dan vraag wat gebruiken jullie, dan zijn ze allemaal schijnheilig "ik gebruik niet hoor" terwijl ze allemaal een mannen stem hebben en mannelijk gezicht, zal ook geen namen noemen.
Maar waar het mij omgaat, wat en welke dosis gebruiken die vrouwen die zo erg vermannelijken, wanneer treed dit op.
Komt het door test eth of door winstol of trenbolone, gh, deca nergens lees je wat test Propionate met vrouwen doet.

Ze heeft voor een vrouw grote armen en drukt ook qua kracht als de gemiddelde man. Ze heeft nog nooit gekuurt. Is dus haar eerste kuur.
Ze is de zus van mijn meisje, mag met toestemming ook clitje kijken hahaha.:p Moet het wel zeker weten dat alles goed gaat toch?
Zo kan ik het later op mijn eigen vrouwtje uit testen. :D

Daarom hoop ik dat er nu eens een paar vrouwen durven te uiten hierover, de meeste vrouwen waarvan is zeker weet dat ze kuren, willen hier niets overzeggen en ontkennen dat ze ook gebruiken..

Ik vind het wel een beetje erg raar om kuurtjes uit te gaan testen op iemand.
Natuurlijk is het met goed vinden van dat meisje maar toch........
Zeker gezien je een dosis voor mannen gebruikt op haar als ik de reakties zo lees.......
Heb zelf geen verstand van kuren,ik kom normaal gesproken ook niet in deze sectie maar zag de topictitel......

Je weet niet eens zeker of alles goed gaat,pas als het goed gaat bij haar ga je het ook nog op je eigen vrouwtje uittesten??
Bij haar kan het wel goed fout gaan he..........

Ik vind zelf 100 mg om de dag ook erg veel, ik bepaal dat ook niet, dat doet de genen die de kuur doen, ik geef alleen advies en zet de injectie.Dit gaat vrijwillig en niet onder mijn experiment, het zou wat zijn zeg.......

quote is ccnp
--------------------------------------------------------------------------
Ze heeft voor een vrouw grote armen en drukt ook qua kracht als de gemiddelde man. Ze heeft nog nooit gekuurt. Is dus haar eerste kuur.
Ze is de zus van mijn meisje, mag met toestemming ook clitje kijken hahaha.:p Moet het wel zeker weten dat alles goed gaat toch?
Zo kan ik het later op mijn eigen vrouwtje uit testen. :D

In 1 topic zeg je 2 dingen:

In die bovenste opmerking van jou zeg je dat je alleen advies geeft en de injecties zet.En de hoeveelheid die ze wil nemen neemt ze toch nadat jij haar geadviseerd hebt.

Daaronder zeg je dat je het ook op je eigen vrouwtje wilt uittesten als alles goed gaat......

Ik snap wel dat het vrijwillig is maar het is ook zeker een experiment voor je.....tenminste als je het mij vraagt.

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf sterk het idee dat veel vermannelijking weer wegtrekt na de kuur. Ik heb vrouwen aan de roids gezien die zwaar onder de acne zaten, mannelijke lijnen in het gezicht en een zware stem. Na enkele maandjes off was er niets meer van te zien/merken, alles wat zo goed als terug normaal.

Tja ik had dan helaas niet het voordeel van ccnp om verder te kijken...

J e schoonzus haar clit nakijken, wtf kerel ik ben zo geil als een aap nu. Moet je jezelf niet ongelooflijk hard afrukken na dat gezien te hebben ? Mja soz voor men taalgebruik maar bestaat er iets geilers dan dat ?

Normaal gesproken zou zoiets geil zijn. Maar goed, nu betreft het een vrouwelijke bodybuildster die aan de AS zit.. Mwah, geef mijn portie maar aan fikkie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven