Fitness Seller

ook ff logje DNP

goede log, ga het volgen!

16 maanden geleden heel zwaar doorgecut tot 80kg! daarna zijn die rare plekken waar vet blijft hangen nooit meer terug gekomen!
Heb nu ook op een hogere BF dan vroeger zichtbare abs.

Post eens wat pics man. Ik ben wel benieuwd hoe het er allemaal uitziet.

Behoorlijke gaypost maar fock it! :D

ik ga het ook proberen ja! twijfel nog of ik het voor of na mn vakantie ga pakken... ik ga iig zeker een log bijhouden!

Als alles goed gaat, ga ik eind september ook 12-14 dagen een cycle doen.
Ben ondertussen al maanden aant lezen lezen lezen..

DNP cycle gevolgd door 3 dagen rust en dan een AAS cycle.

• Topic Starter Topic Starter
Zo was weer een lekker nachtje zweten. Vandaag voor mij de laatste dag DNP. Gewicht blijft de laatste twee dagen steken op 104,8kg. Heb wel het idee nog aardig wat vocht vast te houden, ben benieuwd hoe ik eruit zie over een aantal dagen.

Ik ben van plan om tijdens mijn kuur 1 a 2 dagen in de week op rustdagen nog 1 cap te nemen. Las in een stuk van IKKE dat dit ook tot de mogelijkheden behoort.

Hoe sta je er nu bij Testoanimal ?

Vraag ik me ook af.. hoe gaat 't hier?

Sanka are you dead? hehe

Mijn laatste DNP run ben ik niets van vet verloren! heb ook amper KH gegeten op de laatste dag na! of het was bunk of DNP werkt gewoon niet met weinig carbs!

Hmmz..

Animallegs had ook meer 'verlies' toen ie gewoon -normaal- at.. en niet op een dieet-schema zat.

Kriel had een dieet-schema dacht ik en was ook wat minder kwijt..

Mjah ben toch eens benieuwd!
Zouden de carbs het dan echt doen tijdens een dnp cycle?

tja ik zweet als een otter na de mac,op schoon voedsel doet het niet veel kwa bijwerkingen

wat een vervelend middeltje.. junken verplicht! :D

maar zowiezo hebben ze dat poeder uit de markt gehaald,zal zeker niet voor niets zijn geweest

• Topic Starter Topic Starter
Sorry mannen even geen tijd gehad voor een update;

zondag laatste 3 tabs genomen, had vanmorgen eindelijke het idee het meeste vocht kwijt te zijn geraakt. Ben wel een stukje droger geworden maar nog niet genoeg naar mijn zin. De laatste dagen is mijn gewicht ook niet meer gezakt. In totaal ben ik ongeveer 2,5kg lichter.

Vooral op mijn benen, armen, schouders en borst ben ik droger geworden. Op mijn buik gaat het vet er helaas als laatste af. Ik heb mijn vet niet meer laten meten, ben zaterdag overgestapt naar een nieuwe gym en daar meten ze alleen electrisch dus dat heeft weinig zin.

Krijg als het goed is zaterdag een huidplooimeter binnen dus dan laat ik het wel ff meten door een maatje.

Zondag ook direct met mijn kuur begonnen, na veel kuren met Test/Bold/Tren nu eens wat anders. Primo only.

Terug
Naar boven