Dennisb1982
Cool Novice
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet slecht!Deze oude man heeft het gedaan... 21,1km was 1:55:23
5:26km/km 11kmu
Als dit een maand later was geweest zat er veel meer in. Mijn trainingsschema is eigenlijk voor 10KM wedstrijden.
Misschien moet mijn beste marathon nog komen, maar daar ga ik eens goed over nadenken, mag ik dan ook geen jaren meer mee wachten.
![]()
Stond @Arminius niet aan de finish u op te wachten met een boeket?Wel jammer dat ik niet mag meedoen aan de contest, maar goed dat wa mijn laatste post erover..![]()
Wel jammer dat ik niet mag meedoen aan de contest, maar goed dat wa mijn laatste post erover..![]()
Na de dopingcontrole was je anders flink gestegen in het klassement.Wel jammer dat ik niet mag meedoen aan de contest, maar goed dat wa mijn laatste post erover..![]()
Bij die andere wedstrijd krijgen ze kunstbloemen.Stond @Arminius niet aan de finish u op te wachten met een boeket?
Vinden ze daar mooier.
Volgens mij zit mijn aanpak vrij goed (beter kan altijd natuurlijk), maar nu wel 2 volledige rustdagen.

Wat dan weer eigenlijk niet echt de bedoeling is.. (extra gewicht)Als beloning zou ik een h**r palen.Deze oude man heeft het gedaan... 21,1km was 1:55:23
5:26/km 11kmu
Als dit een maand later was geweest zat er veel meer in. Mijn trainingsschema is eigenlijk voor 10KM wedstrijden.
Misschien moet mijn beste marathon nog komen, maar daar ga ik eens goed over nadenken, mag ik dan ook geen jaren meer mee wachten.
![]()
Gefeliciteerd! Goed gedaan!Deze oude man heeft het gedaan... 21,1km was 1:55:23
5:26/km 11kmu
![]()