Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Burgeroorlog is wat er gaat komen.De terreuraanslagen die we gehad hebben in Europa zijn nog klein bier met wat nog komen gaat.
Yep, en er zijn zo'n 19 geïdentificeerde groepen aanwezig aan de Israëlische grens die meedoen aan het vermoorden van burgers die gesponsord en bewapend worden door Iran. Zie ook deze visual.Ik ben benieuwd wat de reactie op Iran gaat zijn.
Hamas wordt gefinancieerd door Iran. Iran is weer een bondgenoot van Rusland.
Israel is een bondgenoot van Amerika.
Mogelijk scenario voor massale escalatie dat tevens gevolgen kan hebben voor het conflict in Oekraïne..
En heel naiefIsraël is nog bewapend. Wij niet. Wij zijn slachtvee.
Yep, lijkt me duidelijk.Is Israel in dit conflict eigenlijk niet de veroorzaker van alle ellende?
Ze hadden dezelfde luxe en rijkdom kunnen hebben maar werken alles tegen. Slachtofferrolletje aanhouden wat moslims heel goed kunnen.Yep, lijkt me duidelijk.
Elke keer de grenzen opschuiven, land innemen ten koste van de Palestijnen en nu krijgen ze terug wat ze gezaaid hebben.
Misschien kunnen we hulp bieden door balpennen te sturen zodat een grietje een dagboek kan schrijven.
Sleepy Joe slaapt wss nog. Die hoort bij het ontbijt wel wat er gaande is om het vervolgens bij het tanden poetsen weer vergeten te zijn.Joe Biden heeft middels een statement laten weten dat IJsland onmiddelijk de vijandigheden richting Montenegro moet beëindigen en roept op tot dialoog.
Ik post veel van het liveblog hier.Tip: volg liveblogs op GeenStijl, die zijn voor Nederland waarschijnlijk het beste op de hoogte.
Als je dode vrouwen en kinderen door de straten paradeerd en het trots filmt, dan laat je aan de hele wereld zien dat je een untermensch bent die uitgeroeid dient te worden. Ongeacht of Israël wel of niet de aanstichter van dit conflict is.Is Israel in dit conflict eigenlijk niet de veroorzaker van alle ellende?