AndroidHealthClinic

Oorlog - Hamas valt Israël binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Van wikipedia:

The history of the Israeli–Palestinian conflict traces back to the late 19th century when Zionists sought to establish a homeland for the Jewish people in Ottoman-controlled Palestine. The Balfour Declaration of 1917, issued by the British government, endorsed the idea of a Jewish homeland in Palestine, which led to an influx of Jewish immigrants to the region. Following World War II and the Holocaust, international pressure mounted for the establishment of a Jewish state in Palestine, leading to the creation of Israel in 1948.

nuff said.

Nu heeft die dode vrouw in die pick up hier niet per se veel mee te maken, maar tijdens oorlog worden onschuldige mensen altijd de dupe terwijl de aanstichters kleine meisjes liggen te neuken op prive-eilanden.

• Topic Starter Topic Starter
Van wikipedia:

The history of the Israeli–Palestinian conflict traces back to the late 19th century when Zionists sought to establish a homeland for the Jewish people in Ottoman-controlled Palestine. The Balfour Declaration of 1917, issued by the British government, endorsed the idea of a Jewish homeland in Palestine, which led to an influx of Jewish immigrants to the region. Following World War II and the Holocaust, international pressure mounted for the establishment of a Jewish state in Palestine, leading to the creation of Israel in 1948.

nuff said.

Nu heeft die dode vrouw in die pick up hier niet per se veel mee te maken, maar tijdens oorlog worden onschuldige mensen altijd de dupe terwijl de aanstichters kleine meisjes liggen te neuken op prive-eilanden.
Volgens mij lees je mijn posts niet goed.

Ongeacht mijn hekel aan Israël met hun koloniseer tactieken heb ik een nog grotere hekel aan 'mensen' die door straten paraderen met de lichamen van vrouwen en kinderen.

Als Rusland dit zou doen met dode Oekraïners dan was mijn sympathie ook instant verdwenen.

Ongeacht mijn hekel aan Israël met hun koloniseer tactieken heb ik een nog grotere hekel aan 'mensen' die door straten paraderen met de lichamen van vrouwen en kinderen.

Als Rusland dit zou doen met dode Oekraïners dan was mijn sympathie ook instant verdwenen.
Deze mensen zijn bewust in een vijandig land gaan wonen, waarbij het leger van hun land regelmatig onschuldigen gevangen zet of vermoord. Er zitten twee kanten aan elk verhaal

Als die vrouwen en kinderen decennia lang met hun flashy lifestyle een western society na proberen te spelen terwijl jij en je familie je huis uit bent gejaagd en met honger in een met hekken omringd tentenkamp moet zien te overleven, vind ik dat er wat voor is te zeggen.

Kunnen we een beetje op een normale manier discussiëren ajb zonder volledige bevolkingsgroepen dood te wensen jongens?
Bvd.

Ik kan mij nog beelden herinneren van 9/11 dat bepaalde bevolkingsgroepen juigend de straten door trokken. Zelfde beeld als nu.

Als die vrouwen en kinderen decennia lang met hun flashy lifestyle een western society na proberen te spelen terwijl jij en je familie je huis uit bent gejaagd en met honger in een met hekken omringd tentenkamp moet zien te overleven, vind ik dat er wat voor is te zeggen.
Zoals ik zei heb ik een hekel aan het Israëlische landjepik beleid. Maar onschuldige burgers in de straten beestachtig afslachten is daar geen vrijspraak voor.

Of zijn de aanslagen van IS ook gelegitimeerd omdat onze overheden huishielden in het Midden-Oosten?

Zie je het al voor je, Europese burgers die in de straten staan te juichen wanneer we een paar dode Irakezen achter een jeep binden en over het Damrak rijden. In mijn ogen is dat nogal tekenend voor de zwakzinnig- en barbaarsheid van een cultuur en samenleving.

Trouwens wel apart dat je aanslagplegers van een terroristische organisatie niet dood mag wensen, maar prima.

Zoals ik zei heb ik een hekel aan het Israëlische landjepik beleid. Maar onschuldige burgers in de straten beestachtig afslachten is daar geen vrijspraak voor.

Of zijn de aanslagen van IS ook gelegitimeerd omdat onze overheden huishieden in het Midden-Oosten?
Denk dat wij als buitenstaanders nooit de hele puzzel te zien krijgen. Als paar soldaten uit amerika jou kind en vrouw afslachten onder het mom van “zelfverdediging” zou ik mezelf ook voor de eerste missie opgeven om een vliegtuig te kapen en tegen een flat aan te rammen.

“Oog om oog, tand om tand”
Nou praat ik niks goed verre van, maar zolang je het hele plaatje niet ziet geef je altijd een mening gebaseerd op wat je wel ziet (of te zien krijg).

Trouwens wel apart dat je aanslagplegers van een terroristische organisatie niet dood mag wensen, maar prima.

Als ik een beetje teruglees ging het doodswensen niet enkel over terroristische organisaties, maar over gehele bevolkingen. Dat is niet apart, dat je dat niet moet doen. Dat is normaal.

Als je dode vrouwen en kinderen door de straten paradeerd en het trots filmt, dan laat je aan de hele wereld zien dat je een untermensch bent die uitgeroeid dient te worden. Ongeacht of Israël wel of niet de aanstichter van dit conflict is.

Je gaat niet in de straten feestvieren op de lijken van kinderen, vrouwen en bejaarden (en ook niet van mannen trouwens).

Dat miniscule beetje sympathie wat ik voor ze had vanwege de inhumane Israëlische kolonisten is bij mij iig weg. Koloniseer die hele strook maar en jaag ze allemaal de zee in. Het zijn toch geen mensen.
Opletten met je bewoordingen. Te kritisch zijn op deze vuiligheid mag duidelijk niet

Denk dat wij als buitenstaanders nooit de hele puzzel te zien krijgen. Als paar soldaten uit amerika jou kind en vrouw afslachten onder het mom van “zelfverdediging” zou ik mezelf ook voor de eerste missie opgeven om een vliegtuig te kapen en tegen een flat aan te rammen.

“Oog om oog, tand om tand”
Nou praat ik niks goed verre van, maar zolang je het hele plaatje niet ziet geef je altijd een mening gebaseerd op wat je wel ziet (of te zien krijg).
Ah. Dus Amerika heeft het recht om Saudië Arabië en Pakistan te nuken?

Noem mij 1 regio waar islam alom tegenwoordig is waar er geen problemen zijn. De brave moslim om de hoek met de kruidenierszaak is idd het probleem niet. De ideologie die achter dat geloof zit wel. Achter quasi elke religie trouwens.

Mensen vergeten duidelijk snel de beelden van zaventem, nice, parijs, madrid enz enz enz

• Like
Waarderingen: Boca
Ah. Dus Amerika heeft het recht om Saudië Arabië en Pakistan te nuken?
Ik trek geen partij in dit soort conflicten en vanuit beide kanten worden fouten gemaakt en krijgt de buitenwereld alleen te zien wat men wilt dat je ziet. Uiteraard die slachtpartijen die veel ziet wat in die woestijnlanden gebeurd is sensatie, maar denk je oprecht dat toen amerika daar yolo ging er ook niet her en der een moslim prinsesje wellicht ongevraagd gepaald werd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven