MuscleMeat

Oorlogswinter - De shit is aan!!!

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ok, het moet er toch maar eens van komen. Na 3 jaar lang coma zuipen, veels te veel feesten en ongestructureerd leven ga ik deze winter weer ff knallen met het ijzer. Afgelopen jaren is trainen vooral schadebeperking geweest. Ik ben van een 80kg bij 8% in 2006 naar een 75 kg bij 15% gegaan, dit was een maandje geleden. edit: wel na een heftige griep dus aantal kilo's waren zeer snel terug.

Afgelopen maand al wat ingetrained, flinke spierpijn, en deze week is het echte werk gestart.

Doel: droger en buffer

Stats nu: 78kg bij 15%

Wat ga ik doen? Elke dag wat cardio, dit om beetje mijn conditie op te krikken want ik merk dat ik snel bekaf ben tijdens zware setjes. Roken nagenoeg mee gestopt, alcohol beperkt tot matig gebruik in het weekend.

Dus nu doe ik elke dag 35 minuten cardio op een hartslag van 130, dit ga ik met 5 minuten per week verhogen tot 45 minuten per dag.

Eten zit wel snor, ongeveer 3000 a 3500 kcal, veel vis, kip dat soort ongein.

Ik doe een 4 daags split schema. Ik train thuis, heb hier aardig wat spul voor handen dus kan alles prima trainen. Ga volgende week wel weer ff een abbo afsluiten op de universiteit. Deze week tot nu toe 3 keer getrained, dit was het resultaat:

Maandag: Buik + benen

Crunches: 3 x 40 x bw

Seated crunch: 3 x 10 x 30kg

Squat:
10 x 50
10 x 70
10 x 90
8 x 100
8 x 100

Lunges:
8 x 40
8 x 40
8 x 40

Stiff Legged deadlift:
10 x 70
10 x 90
10 x 100

Prima training, ging kapot bij lunges (vind het altijd freaking zwaar), volgende keer wat kuiten er bij pakken).

Dinsdag: borst + voor- en zijkant schouders

Benchpress:
10 x 40
10 x 60
8 x 80
8 x 80
8 x 80

Incline dumbbell press:
10 x 28
10 x 28
10 x 28

Incline fly's:
10 x 22
10 x 22
10 x 22

Shoulder press (dumbbell)
8 x 22
8 x 22
8 x 22

Lateral raise (dumbbell)
10 x 12
10 x 12
10 x 12

Donderdag: Rug + traps en achterkant schouders

Chinnen
8 x bw
8 x bw
8 x bw
7 x bw (weinig rust)

BOR:
10 x 70
8 x 80
8 x 80

T-Bar row
12 x 60
10 x 70
8 x 80

Deadlift:
10 x 90
10 x 110
11 x 130

Shrugs:
10 x 90
10 x 110
10 x 120

Rear lateral raise:
10 x 12
10 x 12
10 x 12

Lekkere training, onderrug ging aardig kapot.

Nou, vanaf nu ga ik dit logje voor mezelf bij houden als stok achter de deur, wat extra motivatie. Nu ff eten en gaan werken, morgen armen trainen.

Laatst bewerkt:
Nette training! Qua stats zitten we wel aardig in de zelfde richting denk ik, op benen na dan, want die sucken balls bij mij... maar gaan we aan werken. Succes man!

succes

veel success, leuk dat je gaat loggen! Heb je pics van je shape nu want die in je gallerij zijn wel deftig, maar vermoed dat je nu niet meer zo erbij staat?

• Topic Starter Topic Starter
Thnx dudes, heb er weer veel zin in. Volgende zomer wil ik er weer eens ff gemeen bij staan!

lekker he die 'lunches'.. :D

Netjes dat je nagenoeg bent gestopt met roken. Nu dat nagenoeg ook nog even weg kunnen laten.. ;)

Veel succes! Knallen!

veel success, leuk dat je gaat loggen! Heb je pics van je shape nu want die in je gallerij zijn wel deftig, maar vermoed dat je nu niet meer zo erbij staat?

Haha, nee zo sta ik er niet meer bij, hier wat pics van de zomer in 2006 (ongeveer 80 kg en 8% denk ik):

ie1861.jpg

Ik hoop volgende zomer wel weer in soortgelijke shape te staan. Zal binnenkort ff wat pics maken.

Dat is zijn zware lunches, kan mijn broodje kaas me ei van vandaag niet tegenop! ;)

Sterke squat voor een comeback.

Als je moeite hebt je laatste monsterset te halen zet je gewoon ff 1 minuut prikkeldraad en knife actie op van Eden Lake!

Aan de eiwit meur vanochtend de ruiken zit het wel goed met de voeding! Succes met hard knallen! Komt goed, want je staat er nu al absoluut niet slecht bij G-spot!

Zonde man dat je zo ver bent teruggevallen.
Ik weet er alles van, het is een ondankbare sport, het is hard werken om alleen al op niveau te blijven laat staan groeien.

Ik kan me die oude foto's van je nog wel herrineren.

It's time to get back on the tjoek tjoek hardcore bodybuilding train. It's gonna be a hard and long ride, but it's worth it!

succes.

Ja het gaat nu weer best rap, denk dat ik er over paar maandjes al wel weer stukken scherper bij sta. Wordt elke week wat voller nu. De motivatie zit iig goed, vind het heerlijk om weer te knallen!

Oorlogswinter ga ik binnenkort eens lezen.

Veel succes Rob! :)

Goed dat je het weer hebt opgepakt oude rellert. Succes gozer gewoon doorzetten en knallen met die handel.

Die stats kloppen dus niet helemaal met 117kg, klopt de lengte wel?
Mooi volume in je trainingen verder.

damn! zotte foto's!
we hebben alleszinds toch onze lengte gemeenschappelijk :D
veel success!

Muscle memory for the win.:D Knal ze bro!

Succes tijdens de koude winterdagen!

Volgend jaar zomer proosten we op een ripped fysiek.

Terug
Naar boven