Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb vorige week 2*100 schuin gedrukt, je zit close man! Je inclines zijn in verhouding met flat wel ferm!
Edit: die squat moet beter. Hoeveel reps moet je alweer doen met 90% van je 1RM op ME? Had je na die 150 niet nog beter 145 ofzo gedaan? Lijkt me vrij snel stoppen op deze manier.
Ja incline heb ik tijdje geleden al hoger gezeten. Bij mij is het verschil tussen plat en incline altijd minimaal geweest.
Die squat moet zeker beter. En ja hadden wat reps achteraan gemoeten. Ik heb doorgaans niet zo'n goede ervaring met doortrainen na een fail, maar ik had er wel ff een 140 achteraan moeten plakken.
Naja, oh ja, heb ff een nieuwe log geopend omdat ik wel ff mee wil doen aan de contest dit jaar en schijnbaar moet je daar een log voor openen.
Laatste showtje was Trapped Under Ice in de roerpot in Duitsland, paar maanden geleden. Op zich ben ik niet vies van een showtje, al moet ik me nu wel wat op de achtergrond houden aangezien ik wat gevoelige oortjes heb (beetje naar de klote dus met oordoppen in beetje op de achtergrond). Wel jammer, ik hield er altijd wel van om met mijn zatte klote de mosh te representen in de pit haha. Jij dan?