AndroidHealthClinic

Oorlogswinter - De shit is aan!!!

kijk ! de ouwe zuip-en-feestkoning is weer aan de gang! Die bench is niet mis, maar die deadlift is behoorlijk gay als je max 200 is.

Nog een paar geile sletjes in Schotland kunnen pimpen? Of had je weer op de nuchtere maag een longdrink glas Jäger gedronken? :D

• Topic Starter Topic Starter
kijk ! de ouwe zuip-en-feestkoning is weer aan de gang! Die bench is niet mis, maar die deadlift is behoorlijk gay als je max 200 is.

Nog een paar geile sletjes in Schotland kunnen pimpen? Of had je weer op de nuchtere maag een longdrink glas Jäger gedronken? :D

Whaha ja die deadlifts waren idd gay. Maar ze voelde gewoon echt niet chill. Dat was echt een inkom setje. Maar nu ik weer ff paar trainingen heb gehad is mijn eetlust weer terug en dan gaat voor mij alles weer in de positieve spiraal.

Nee man geen sl*tten inchecken daar. Die wijven waren sjacherijnig, en wij namen ze niet zo serieus. Haha, wel wat lopen vrouwen sjouwen buiten bij die kroeg, was lachen. Maar ze waren helaas niet zo skanky als ze er uit zagen.

Anyways, komende maanden heb ik geen enkel feest in de planning staan, alle weekenden vrij gehouden. Mja alleen koninginnendag. Dus geen enkele reden om niet te blazen gelukkig :)

Nice onze bench ligt redelijk bij elkaar! wedstrijdje wie eind juni het meeste drukt?:P

Nice onze bench ligt redelijk bij elkaar! wedstrijdje wie eind juni het meeste drukt?:P

Whaha, dat lijkt me een goed plan kerel! :thumbs:

Pfff, vandaag beetje k*tdag. Afstuderen gaat ff niet zo lekker, taaie shit. Maar toch ff getrained.

DE LB

Speed Box Squat:
10 x 2 x 100kg

Stiff Legged Deadlift:
10 x 70
10 x 110
10 x 120

Seated Leg Press:
10 x 130
10 x 150
8 x 160

Standing Calve Raise:
15 x 100
15 x 100
15 x 100
15 x 100

Hyperextensions:
12 x 10
12 x 10
12 x 10

Side Bends:
10 x 24
2 x 15 in het hyperextensions apparaat met bw

Al met al wel aardig gezien de baalmood waar ik in was. Ook nog wat spierpijn van de ME LB van 2 dagen geleden.

Morgen ff rusten, zondag DE UB.

Sow, vandaag lekker buiten in de achtertuin trainen. In de blote bast, lekker bruin worden, beetje poseren in de ruiten ondertussen :D

DE UB

Speed Bench Press
8 x 3 x 70kg

Seated MP (kleine hoek)
12 x 30
8 x 50
8 x 60
5 x 70

Ultra wide grip bench press
15 x 50
10 x 70
7 x 80
15 x 15

Close Grip Bench Press
8 x 50
7 x 60
8 x 60

Haha ik was echt gewoon op met het pressen.

Bent over Row
10 x 60
8 x 80
8 x 90
8 x 90

Rear Lateral Raise
8 x 18 (cheatstyle)
8 x 22 (cheatstyle)
12 x 8 (ultra strikt)
12 x 8 (ultra strikt)

Biceps Barbell Curl (straight bar)
10 x 30
8 x 40
8 x 40
8 x 40

Lekkere training. Het spiegelbeeld zag er aardig baldadig uit :)

mooie training rob, moet goed voelen buiten in het zonnetje!

mooie training rob, moet goed voelen buiten in het zonnetje!

Ja man zwaar relaxed. Dikke mosh over de speakers, zon op je kop, heerlijk. Zet nu ook mijn cardio fiets buiten in de zon, ook relaxed. Vandaag ME squatten, wordt een harde training hopelijk.

Ik keek net even naar die nieuwste foto in je galerij en die ziet er echt heel erg goed uit man. Valt me wel op dat je er veel zwaarder uit ziet, maar volgens mij weet je dat zelf ook wel.

Thnx kerel! Ja zeggen er meer idd dat ik zwaarder oog. Over niet al te lange tijd schiet ik weer wat nieuwe plaatjes, nog een stukje droger dan.

Damn Rob! Wist niet dat je er al zo gruwelijk bij stond! Goeie borst ook..

Haha, die foto had ik in januari al eens in dit log geplaatst dacht ik :)

Anyways, vandaag:

ME LB

Squat:
8 x 50
8 x 70
5 x 100
5 x 120
3 x 130
1 x 140
1 x 150 Fail... Zucht... Mja de 140 ging goed. De 150 wilde ik misschien wat te gecontroleerd doen. Ik zakte sloom, ik ging te diep (bijna fullsquat). En toen had ik toch ff wat hulp van mijn spotter nodig. Naja, misschien ook wat veel benen achter elkaar gedaan laatste dagen.

Rackpull
5 x 140
5 x 160
5 x 180
5 x 200

Leg Extensions
12 x 100
10 x 50 (single leg)
8 x 60 (single leg)

Good Mornings:
Wat aanklooien en oefenen

En nog wat buikwerk.

Mja, op zich weer een tegenvaller die squats. Al moet ik zeggen dat de 3 x 130 en 1 x 140 wel lekker diep en erg gecontroleerd ging. Over 2 weken moet het toch wat harder gaan.

Niet getreurd die 150 zal je volgende keer wel weer lukken. Gewoon eerst ff slipknot-liberate opzetten en gaan met die banaan.

Het plan was een rustdag vandaag, maar had paar uurtjes vrij dus toch maar even geweest. Was eigenlijk niet zo slim want 6 trainingen in 7 dagen begint als overkill te voelen, en daarbij nog cardiosessies is echt iets te veel van het goede. Lichaam voelde wat verrot dus hierna echt wat rust.

ME UB

Incline bench press:
opwarmen
5 x 60
5 x 70
3 x 80
3 x 90
1 x 100

Schouder voelde niet zo soepel.

HS Front Pulldown (per arm)
15 x 25
10 x 40
10 x 50
8 x 60

T-Bar Row
15 x 40
15 x 60

Triceps Dumbbell Extensions
15 x 24
12 x 34
10 x 40

Side Raise
2 pompsetjes

Cable Fly
2 pompsetjes

Lekker hoor, even 100kg op de incline drukken

Mja tijd geleden nog 105 dus mag wat bij snel. Deze week ook ff een refeed denk ik want zit toch wel op weinig carbs al bijna een week.

• Like
Waarderingen: wwe
Op low carb druk je zowiezo een stuk minder. Wil je toevallig een box kopen? 34 cm hoog verdeelt in 2 stuks van 17cm. Zo sterk dat 3 dave tate's erop kunnen squaten:P Hoef je tenminste niet meer op de schijven te staan.

Damn dikke incline bench kerel!:D

Op low carb druk je zowiezo een stuk minder. Wil je toevallig een box kopen? 34 cm hoog verdeelt in 2 stuks van 17cm. Zo sterk dat 3 dave tate's erop kunnen "squatten">squaten:P Hoef je tenminste niet meer op de schijven te staan.

Haha klinkt verleidelijk. Maaruh, ik jat die box van Matthieu wel, die heeft hem toch weer van iemand anders gejat :)

pak ff een rustdagje baas, teveel ijzer tillen is niet goed voor je, of je moet dik in de kuur zitten...

je groeit in je bed niet in the gym of achtertuin.

succes

Heb vorige week 2*100 schuin gedrukt, je zit close man! Je inclines zijn in verhouding met flat wel ferm!

Edit: die squat moet beter. Hoeveel reps moet je alweer doen met 90% van je 1RM op ME? Had je na die 150 niet nog beter 145 ofzo gedaan? Lijkt me vrij snel stoppen op deze manier.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven