Sow, gisteravond terug gekomen van een lang weekendje Scotland. Allejuzes, wat een freaking SKANKS lopen daar rond zeg! Hahaha, het is 1 groot Helmond. Alle meiden, en dan bedoel ik ook ALLE meiden, lopen rond op naaldhakken met korte rokjes en dikke dubbel D tet*en die bijna uit de jurkjes vallen. Zo sletterig dat ze in NL de meeste tenten niet eens binnen zouden komen. Heerlijk. Het was een legendarisch weekend. Ik zal de details besparen, maar het heeft mijn fysiek geen goed gedaan.
No problem, gisteren even met mijn huisgenoot een laatste lekkere borrel whisky gedronken, vanaf vandaag op de PAIN TRAIN!
Vanmorgen om 9 uur op, uurtje later dan de bedoeling, maar pfff, het was zwaar na dit weekend amper slapen. Deze week even goed mijn draai vinden qua voeding, weer ff lekker knallen. Zodadelijk werken, daarna even nog 40 minuten cardio, morgen weer stevig aan het ijzer. It has begun!
Zoals gezegd, ik begin op 3000 kcal met veel cardio, kijken wat dat me gaat brengen. De training zal WSB zijn, zwaar en hard. Stats nu:
82 kg bij 12%.
Doel: Naar ongeveer 8% vet met zo min mogelijk gewichtsverlies.
Kracht:
Squat: 150kg
Deadlift: 200kg
Benchpress: 110kg
Doel:
Squat: 170kg
Deadlift: 220kg
Benchpress: 120kg
Dit moet de komende maanden wel gaan gebeuren, dit log zal het uitwijzen. Ik heb er iig zin in. Nu even naar de supermarkt om wat mager vreten in te slaan