MuscleMeat

Op naar 100kg

• Topic Starter Topic Starter
Wel grappig dat 'k 5 sterren waardering heb terwijl bijna niemand post :roflol:

85 is een zeer goed gewicht! Hoe schat je je bf?

bf van deze kerel is 45% hij naait jullie allemaal:P
ennuh ik ben geen stille lezer, ik lees graag hardopXD

volgens mij is zijn bf niet zo hoog

neej was een geintje, hijs goed bezig;)

weet ik, hij is idd gewoon goed bezig

85 is een zeer goed gewicht! Hoe schat je je bf?

Heb echt geen idee hoeveel 't is.. niet heel hoog iig.

Misschien dat kale een schatting kan maken als je dit leest?

Maar 85kg is nog steeds licht met m'n 1.86 :roflol:

bf van deze kerel is 45% hij naait jullie allemaal:P
ennuh ik ben geen stille lezer, ik lees graag hardopXD

Haha beunhaas, vrijdag 1930 trainen, iets serieuzer dan die rotzooi van vandaag :o

Ben was gisteren nog bezig met meten van vetpercentage bij iemand:P doe jij dat dan ook even dan weet je in ieder geval zeker wat je bf is...
je vetpercentage zal in ieder geval hoger zijn dan dat van mij:rolleyes:

misschien datk ook maar een logje maak... hoef ik die van jou niet te verknallen:doggy:

Gaat lekker kerel. En dat ze niet lezen boeit niet. Log is voor jezelf. En als anderen ook willen kijken, dat mag;)

dat ligt aan je lichaams bouw toch ik ken gasten die wegen 80 kilo en zien er soms beter uit als iemand van 90 kilo

met dezelfde lengte?

Gaat lekker kerel. En dat ze niet lezen boeit niet. Log is voor jezelf. En als anderen ook willen kijken, dat mag;)

Idd, al die nutteloze posts van 'goede training' etc heb je toch geen fl**ker aan ;)

dat ligt aan je lichaams bouw toch ik ken gasten die wegen 80 kilo en zien er soms beter uit als iemand van 90 kilo

Zal die van 90 z'n benen wel trainen en die van 80 niet. aangezien 'k wel m'n benen en daar in verhouding meer massa zit dan m'n UB zal 'k er niet groot uit zien :o

Heb echt geen idee hoeveel 't is.. niet heel hoog iig.

Misschien dat kale een schatting kan maken als je dit leest?

Haha beunhaas, vrijdag 1930 trainen, iets serieuzer dan die rotzooi van vandaag :o

Laat het eens meten met door Ben? Ik zie je nooit door in je blote bast of met haltershirt. Dus schatten kan ik niet.

Vrijdag 18 april

Squat
15x6x100kg

1e set ging zo moeizaam dat m'n trainingspartner zei dat 'k zo niet eens in de buurt vd 10 zou komen :D
Na 2e set begon het lekker te gaan. Na de 5e set heb 'k tot de 15e set aan niets anders gedacht dan stoppen :o

15 sets squat... lekker zeg

Terug
Naar boven