AndroidHealthClinic

Op naar de 70 kg met Rippetoe

Dus wil je zeggen dat je nu niet aan het knallen bent?

• Topic Starter Topic Starter
Dus wil je zeggen dat je nu niet aan het knallen bent?

Jawel jawel. :p. Nu geef ik alles wat ik heb. :p. Maar denk dat Trainert bedoelde van alle spiergroepen. Met Rippetoe wordt er niet echt aandacht besteed aan losse spiergroepen of isolatieoefeningen.

Nee klopt dat is ook zo. Maar het is wel een must om te volgen om sterk te worden.

Nee klopt dat is ook zo. Maar het is wel een must om te volgen om sterk te worden.

Inderdaad mijn kracht is ook enorm omhoog gegaan. Rippetoe is een zeer goed schema. Ga het toch nog volgen tot 70 kg en dan even iets anders doen voor beetje variatie. :p. En dan terug overschakelen op rippetoe.

Zit je inmiddels al op 70 kg?

Jammer genoeg nog niet. Zit nu op 67 met weer ziek te zijn. Maar nu 2 weken thuis en ondanks de verkoudheid die er nog is blijf ik goed eten. Dus nu gaat het gewicht weer omhoog gaan. :p

Dus paar weekjes nog en dan is het 70 kg punt behaald.

Jep ik wil april afsluiten met minstens 70 kg op de weegschaal. :p

Dus jou motto voor de komende weken zal waarschijnlijk eten, eten en nog is eten zijn!

Yes :meal: Ook gewoon alles eten wat ik wil. :p. Dus niet echt letten op magere voeding. Gewoon zorgen voor genoeg kcal. Vet percentage mag nog wat stijgen. Ben immers nog altijd veel en veel te mager. :p

Nou dan zal je het niet al te zwaar krijgen met snel aankomen. Succes in ieder geval.

ochh.. nogsteeds goed bezig zie ik.
Alleen het eten begint zo af en toe wel te vervelen denk ik? vooral als je een keertje een maaltijd overslaat dat al je motivatie downnn gaat?:P

Lekkere PR's vorige week!!:D Je begint de split sterker dan mij das een feit;)

Succes!

Terug
Naar boven