MuscleMeat

Op naar de top 25! (iedere dag stemmen = iedere dag karma)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom gestemd.
 
Eeeeehm nee, ik vind de foto's niet mooi.
 
Ben tot post 55 gekomen met karma. Ik vrees dat ik morgen karma ga overhouden... :D
Eeeeehm nee, ik vind de foto's niet mooi.
Dat neem ik je niet kwalijk, je hoeft ze niet mooi te vinden. Stem nou maar gewoon.
 
Ben tot post 55 gekomen met karma. Ik vrees dat ik morgen karma ga overhouden... :DDat neem ik je niet kwalijk, je hoeft ze niet mooi te vinden. Stem nou maar gewoon.

Eeeeeeh even denken "denk denk denk denk" ..........................Nee.:D
 
weer gedaan.
Btw waar kan je zien hoeveel karma je hebt :P
 
Gestemd, kom maar op met die karma nu Mark :D
 
Karmasletjesss
 
Gestemd, karmaaaaaa pl0x :p
 
2x gestemd...

Misschien beetje domme vraag maar, hoe weten ze dat zo'n foto van jou zelf afkomt? Internet staat vol met dat soort foto's die je gewoon kunt ''jatten''?
 
Eeeeeeh even denken "denk denk denk denk" ..........................Nee.:D
En ik was nog wel zo'n fan van jou in Eindhoven 2009. :(

Zal wel een domme vraag zijn, maar wat kun je met karma?
Geeft je gains bij de deadlift en loglift. 100 karma puntjes staat garant voor 5kg progressie. :D

2x gestemd...

Misschien beetje domme vraag maar, hoe weten ze dat zo'n foto van jou zelf afkomt? Internet staat vol met dat soort foto's die je gewoon kunt ''jatten''?
Omdat je de originele foto moet overhandigen. Ik heb de RAW bestanden van deze foto op 18mega pixel.

Kom op karma sletten. In dit topic instant karma (ik loop niet zo ver achter dan Eric in zijn topic :p).
 
Gestemd op beide

groeten

Little Mack
 
En ik was nog wel zo'n fan van jou in Eindhoven 2009. :(

Geeft je gains bij de deadlift en loglift. 100 karma puntjes staat garant voor 5kg progressie. :D

Omdat je de originele foto moet overhandigen. Ik heb de RAW bestanden van deze foto op 18mega pixel.

Kom op karma sletten. In dit topic instant karma (ik loop niet zo ver achter dan Eric in zijn topic :p).

Fan van mij? Klopt wel dat ik daar toen een wedstrijd heb gedraaid ja...... en ook gewonnen. Maar ik wist niet dat ik een fan had haha:D Ok ik ben om! ik ga stemmen!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven