MuscleMeat

Op naar de top 25! (iedere dag stemmen = iedere dag karma)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx bro's. Iedereen heeft weer karma gehad. Heb nog over voor vandaag.
Het is mogelijk als je nog wat meer stemmen per dag krijgt maar ik denk dat je aan het einde wel minimaal 300 stemmen nodig hebt voor de top 25.

Sta zelf nu redelijk veilig in de top 10, wil daar ook wel blijven staan omdat het toch een wat groter foto-album oplevert. Of een camera mocht de vakjury het een top 3 foto vinden.
Klopt 300 heb je wel nodig. Het is inderdaad mogelijk als de stemmen zo blijven komen zoals het afgelopen week is gegaan. Volgens mij heb ik nog een kleine 2 weken.
 
Helaas zit er geen 24 uur tussen het stemmen en dus telt de site deze niet mee. Als jij gisteren om 23:51 een stem hebt uitgebracht kun je pas weer om 23:52 vanavond stemmen.

Oh dat is raar, hij ging volgens mij wel 1tje omhoog maar dan zal ik morgenavond nog een keer stemmen.

Heb je de foto's van google of zelf gemaakt?
 
Oh dat is raar, hij ging volgens mij wel 1tje omhoog maar dan zal ik morgenavond nog een keer stemmen.

Heb je de foto's van google of zelf gemaakt?
De site geeft wel aan dat je gestemd hebt maar de teller gaat dan niet omhoog, beetje verwarrend.

Foto's heb ik zelf gemaakt toen ik eind vorig jaar naar India en Nepal ben geweest. Zijn de foto's niet van jou dan mag je niet eens meedoen aan de wedstrijd. In dit topic staan er nog een aantal die wel aardig zijn.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...er-fotografie-213462/index40.html#post5379648
 
Ik hou niet zo van fotografie, tenzij het coïtusplaatjes zijn... altijd leuk om te zien.
 
Dank mannen, gaat nog wat worden. :D
 
2x gestemd .

Welk fototoestel heb je eigelijk gebruikt om deze te maken ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven