MuscleMeat

Op weg om de grootste boom van het bos te worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Week 2 van de cruise stond in het teken van pijn en daar omheen trainen😅

Afgelopen 2 legdays bestonden uit rdls, kuiten, leg curls en leg extensions om mijn heup zoveel mogelijk te ontzien. Komende dinsdag staat er weer een legday op het schema en wil ik eigenlijk wel weer gaan squaten. Ik hoop dat dit weer pijnvrij kan.
Tevens werd ik maandag opeens wakker met pijn in de aanhechtingen van beide onderarmen bij de ellebogen. Direct armwerk afgelopen week dus overgeslagen en volume op al het pull en pushwerk verlaagd. Dit lijkt nu wel weer aan de betere hand te zijn.

Overall merk ik dat mijn werkcapaciteit nu wel lager ligt in vergelijking met de blast, wat ook logisch is. De eerste set haal ik vaak mn reptarget wel, maar de opvolgende sets zakken vervolgens in. Energielevels gedurende de dag lijken ook wat lager te zijn en kom wat moeilijker mn bed uit.

Voeding was deze week weer 200 kcal lager op 4700 kcal. Gewicht is stabiel gebleven op 108,6. Ik blijf de komende tijd mn kcal met 200 per week verlagen. Het plan is nu om met een startgewicht van 105kg de volgende blast in januari in te gaan en ben liever ruim op tijd klaar met het oog op de feestdagen🤓
 
Inmiddels 4 weken aan het cruisen. Verder valt er niet heel veel bijzonders te loggen.
Trainingen blijven op zich wel prima verlopen, a.d.h.v microloading lukt het met de meeste oefeningen nog wel om wat progressie te maken.
Al is dat wel minimaal.
M'n heup is op het moment nog steeds drama, ondanks 1 week volledige rust en 2 fysiobehandelingen.
Exo-rotatie blijft pijn doen tijdens het squaten...

Qua voeding zit ik deze week op 4300 kcal. Bw iets minder dan een kilo lichter sinds einde blast wat ook niet gek is daar ik 800 kcal minder eet.
Shape wordt al iets harder en scherper. Er hoeft ook niet zo gek veel van af met het oog op de volgende blast.

Mentaal is het wel grappig om te zien dat ik nu alweer reikhalzend uit kijk naar de volgende blast terwijl ik aan het einde van de vorige blast blij was dat ik kon gaan cruisen. Zeker nu met een halve lockdown is er verder vrij weinig te beleven en wil ik het liefst weer volle bak gaan en kilo's erbovenop knallen. Maargoed, voorlopig nog even cruisen dus.
 
Inmiddels 5 weken cruisen achter de rug, nog 9 te gaan :D
Gewicht is heel langzaam wat aan het droppen op 4100 kcal dus kcal blijven gelijk komende week.
Training wise niet veel bijzonders te melden. De behandelingen van de fysio aan mijn heup lijken eindelijk zijn vruchten af te werpen.
Ik kan in ieder geval weer relatief pijnvrij squaten. Fingers crossed dat dit zo blijft.

Ook maar weer eens een shapeupdate doen. Ben nu met 107,5kg +- 1.25kg lichter dan einde blast.
Wil iets scherper staan over 9 weken en mik op een startgewicht van 105-106kg voor de volgende blast.

20201030_110837.jpg20201030_110603.jpg20201030_121330.jpg20201026_133403.jpg
 
Noggg 7 weken cruisen te gaan. Begint nu wel echt als aftellen te voelen😂 Heb zin om er weer wat kilo's bovenop te knallen!

Gewicht was afgelopen week 107. Keurige halve kg gedropt in 2 weken tijd. Kcal nu op 3900 en zolang ik hierop nog afval, geen noodzaak om te verlagen.

Ben nog steeds iedere week 5x per week aan t trainen in een PPL split. Komende blast zit ik te denken aan een Chest/Shoulders - Back - Arms - Legs - Rest schema te denken. Heb nu vaak aan t einde van push en pull trainingen weinig fut meer om armen nog te doen.

Blast gaat er hoogstwaarschijnlijk zo uit zien:

1-10
250 mg Test-E E3.5D
200 mg Mast-E E3.5D
100 mg Npp EOD

Daarna 8 weekjes cruisen om vervolgens weer 10 weken te blasten met een nader te bepalen samenstelling en daarna weer wat langer cruisen.

Tot slot nog een fotootje. Met pomp ziet het er wel oké, mag allemaal een stuk massiever.

20201116_174037.jpg
 
Gaaf man! Succes alvast, ik blijf je volgen :)
 
Noggg 7 weken cruisen te gaan. Begint nu wel echt als aftellen te voelen😂 Heb zin om er weer wat kilo's bovenop te knallen!

Gewicht was afgelopen week 107. Keurige halve kg gedropt in 2 weken tijd. Kcal nu op 3900 en zolang ik hierop nog afval, geen noodzaak om te verlagen.

Ben nog steeds iedere week 5x per week aan t trainen in een PPL split. Komende blast zit ik te denken aan een Chest/Shoulders - Back - Arms - Legs - Rest schema te denken. Heb nu vaak aan t einde van push en pull trainingen weinig fut meer om armen nog te doen.

Blast gaat er hoogstwaarschijnlijk zo uit zien:

1-10
250 mg Test-E E3.5D
200 mg Mast-E E3.5D
100 mg Npp EOD

Daarna 8 weekjes cruisen om vervolgens weer 10 weken te blasten met een nader te bepalen samenstelling en daarna weer wat langer cruisen.

Tot slot nog een fotootje. Met pomp ziet het er wel oké, mag allemaal een stuk massiever.

Bekijk bijlage 512969
Niet makkelijker om dan gewoon
0.5 / 0.6ml test 0.5/ 0.6mast 1 npp eod te zetten

Minder prikken dan 2 compounds e 3.5 d en npp eod, en nog stabiele bloedwaardes

Kwa dosering redelijk hetzelfde ligt aan mg/ml van je gear
 
Niet makkelijker om dan gewoon
0.5 / 0.6ml test 0.5/ 0.6mast 1 npp eod te zetten

Minder prikken dan 2 compounds e 3.5 d en npp eod, en nog stabiele bloedwaardes

Kwa dosering redelijk hetzelfde ligt aan mg/ml van je gear

Ik zet alles met slin pins dus kan maximaal 1ml per pin zetten, vandaar de keuze voor E3.5D
 
Nog 4.5 week van de cruise te gaan.
Vanmorgen alvast bloed laten trekken om te zien of ik qua waardes good to go ben voor de blast.

Verder niet al teveel te melden. Gewicht is weer wat gezakt naar 106,5kg gemiddeld. Voeding sinds deze week op 3700 kcal. Vet% lijkt iig wel steeds iets te zakken. Qua training niets bijzonders te melden.

Homegym is sinds dit weekend naar binnen gegaan dus ben genoodzaakt om met vangers te squaten. 1ste set vandaag begon voortvarend met 4x195. 2de set kreeg ik het voor elkaar om bij de eerste rep de schijven tegen de vanger te laten komen waardoor ik compleet uit balans raakte en faalde😂

Filmpje is van de eerste set:

 
Eerste blast van je gemist maar alles terug gelezen! Goed resultaat en toffe log!

In voor de volgende ronde
 
Bloedwaarden zijn gisteren binnen gekomen. Hematocriet is weer / nog steeds verhoogd. Natty zat deze al op 0.55 en nu dus op 0.54.
Sta wel al geregistreerd als donor en heb in september voor het laatst gedoneerd dus verwacht/hoop binnenkort weer een oproep te krijgen.

Iemand die weet hoe veel je hematocriet zakt +- na een bloeddonatie?

Verder zijn alle waarden wel keurig binnen de referentiewaarden.

20201205_151602.jpg20201205_151523.jpg
 
Inmiddels 5 weken cruisen achter de rug, nog 9 te gaan :D
Gewicht is heel langzaam wat aan het droppen op 4100 kcal dus kcal blijven gelijk komende week.
Training wise niet veel bijzonders te melden. De behandelingen van de fysio aan mijn heup lijken eindelijk zijn vruchten af te werpen.
Ik kan in ieder geval weer relatief pijnvrij squaten. Fingers crossed dat dit zo blijft.

Ook maar weer eens een shapeupdate doen. Ben nu met 107,5kg +- 1.25kg lichter dan einde blast.
Wil iets scherper staan over 9 weken en mik op een startgewicht van 105-106kg voor de volgende blast.

Bekijk bijlage 511239Bekijk bijlage 511240Bekijk bijlage 511241Bekijk bijlage 511242
Wen jezelf er aan je voeten recht vooruit te zetten ook bij wandelen, zo krijg je geen kuiten, met je voeten op 10 voor 2.
 
Maandag a.s afspraak voor een bloeddonatie dus hematocriet is voor de korte termijn weer even getackeld. Einde blast wellicht nog een keer laten prikken om te zien hoe het er dan voor staat.

Komende 3 weken verhoog ik de dosis naar 250 mg Test-E en gaan de kcal van 3700 naar 3000-3300 om nog iets te droppen qua vet.

Verder is de gear binnen gekomen. 4 januari de bulkblast in die er als volgt uit gaat zien:
1-10
E3.5D 250mg Test-E
E3.5D 200 Mast-E
EOD 100mg Npp

Keuze voor test spreekt voor zich.
Mast voor de looks, A:E balans en voor de baardgains in combi met minoxidil waar ik mee ga beginnen.
Npp voor massa/kracht. Korte ester omdat dit de eerste keer met deze compound wordt dus wil het snel kunnen droppen bij extreme sides. Kijk wel op tegen 10 weken EOD prikken maar goed, dat is ff niet anders.

Trainingswise wil ik deze blast wel wat dingen aanpassen maar ben daar nog niet geheel over uit dus daar kom ik nog op terug🤓
 
Joee daar zijn we weer!

Cruise is ten einde, vanavond gaan de eerste pins van de blast er in.
Gewicht zit nu op 105,3 gemiddeld over afgelopen week genomen.
Afgelopen 3 dagen niet getraind dus heb er weer zin in om vanaf morgen te gaan knallen.
Voeding begint op 4300 kcal. Eerste week zal m'n gewicht wel weer een stuk omhoog schieten door vocht/glycogeen/maaginhoud.
Heb de afgelopen 2 weken op +- 3100 kcal gezeten.

Qua training ga ik een 4 daagse split draaien: Borst/schouders, rug, armen/buik, quads/hams. Kuiten pak ik elke dag een aantal sets mee.
De bedoeling was eigenlijk om de beentrainingen in een gym te gaan doen vanwege o.a een hacksquat maar ik zie de gyms voorlopig nog niet open gaan. In vergelijking met vorige blast ga ik nu elke beentraining met bulgarian split squats beginnen in de hoop de nadruk wat meer op mijn quads te leggen in vergelijking met starten met de squat. Rustdagen zullen op gevoel ingepland worden.

De afgelopen weken heb ik niet zo heel actief gelogd gezien er mijn inziens weinig te melden is tijdens een cruise. Ik ga de blast proberen weer wat actiever te loggen!
 
Joee daar zijn we weer!

Cruise is ten einde, vanavond gaan de eerste pins van de blast er in.
Gewicht zit nu op 105,3 gemiddeld over afgelopen week genomen.
Afgelopen 3 dagen niet getraind dus heb er weer zin in om vanaf morgen te gaan knallen.
Voeding begint op 4300 kcal. Eerste week zal m'n gewicht wel weer een stuk omhoog schieten door vocht/glycogeen/maaginhoud.
Heb de afgelopen 2 weken op +- 3100 kcal gezeten.

Qua training ga ik een 4 daagse split draaien: Borst/schouders, rug, armen/buik, quads/hams. Kuiten pak ik elke dag een aantal sets mee.
De bedoeling was eigenlijk om de beentrainingen in een gym te gaan doen vanwege o.a een hacksquat maar ik zie de gyms voorlopig nog niet open gaan. In vergelijking met vorige blast ga ik nu elke beentraining met bulgarian split squats beginnen in de hoop de nadruk wat meer op mijn quads te leggen in vergelijking met starten met de squat. Rustdagen zullen op gevoel ingepland worden.

De afgelopen weken heb ik niet zo heel actief gelogd gezien er mijn inziens weinig te melden is tijdens een cruise. Ik ga de blast proberen weer wat actiever te loggen!
Succes man! Hoop dat je uit de blast kan halen wat je van te voren er van verwacht. Plan van aanpak klinkt goed!
 
Wakker geworden met lichte pip in de schouder van de npp injectie. Desalniettemin net een chille borst/schouder training gehad:

Uni standing calf raise 10x16,14,12,12
Paused bench 115x554
Paused Overhead press 65x10,9,8
Dips +30kg x 8x3
Landmine Side raise 12,5x12x3
Ring flyes bwxamrapx3
Upright row 40x15x3
 
Pip alleen van de npp? Test en mast zal je gister ook zetten toch ?

succes komende blast!
 
Eerste paar keer npp kan idd een beetje pip geven. Had ik ook.
 
Pip alleen van de npp? Test en mast zal je gister ook zetten toch ?

succes komende blast!
Ik zet alles met slin pins en had de test en mast in mn quads gezet.

Thanks!

Eerste paar keer npp kan idd een beetje pip geven. Had ik ook.

Ah goed om te weten. Het injecteren zelf voelde een beetje hetzelfde als mast-p, daar had ik ook altijd pip van
 
Is daar een reden voor dat dat bij de ene ester wel gebeurt en de ander niet?
 
Is daar een reden voor dat dat bij de ene ester wel gebeurt en de ander niet?

Volgens mij geven korte esters sneller pip dan lange esters. Waarom geen idee, misschien dat Galen zijn licht hier op kan schijnen?
 
Back
Naar boven