Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Net na de rugtraining wat foto's geschoten en kon het niet laten om ze te vergelijken met de startfoto's
Beide zijn genomen met pomp.
Gevoelsmatig vond ik de progress op mn rug wat tegenvallen maar als ik de foto's zo naast elkaar zie, is het verschil toch wel duidelijk
Uiteraard ook wat vet aangezet, maar heb het naar mijn mening alleszins binnen de perken gehouden.
Nette en goed techniek!mooie prestatie!
Wanner je lichter traint,ga je dan dieper?wellicht goed om je techniek verder te verbeteren...meer Upright en iets dieper.
Nette en goed techniek!mooie prestatie!
Wanner je lichter traint,ga je dan dieper?wellicht goed om je techniek verder te verbeteren...meer Upright en iets dieper.
Thanks! Hieronder is het diepste punt van de single met 190kg, waarbij ik ietsjes dieper ga en ook iets meer upright blijf. Zit helaas met enorm slechte heupmobiliteit. Het is wel wat beter sinds ik iedere mobility werk doe maar echt flexibel ga ik nooit worden😂 Wat dat betreft ben ik al blij dat ik parallel kan breken zonder buttwink
Thxx, 215 moet ook nog wel lukken denk ik, alhoewel die technisch dan wel lelijker gaat worden. Was nu al sprake van lichte onderrugbolling
Thanks! Hieronder is het diepste punt van de single met 190kg, waarbij ik ietsjes dieper ga en ook iets meer upright blijf. Zit helaas met enorm slechte heupmobiliteit. Het is wel wat beter sinds ik iedere mobility werk doe maar echt flexibel ga ik nooit worden😂 Wat dat betreft ben ik al blij dat ik parallel kan breken zonder buttwink
Thxx, 215 moet ook nog wel lukken denk ik, alhoewel die technisch dan wel lelijker gaat worden. Was nu al sprake van lichte onderrugbolling
Mijn mobiliteit en flexibiliteit is ook kut. Squat schoenen helpen heel erg goed. Zonder ze kan ik serieus niet eens in de positie komen en met ze is mijn techniek gewoon perfect. Maar jij hebt ze ook al zo te zien aan de video
Mijn mobiliteit en flexibiliteit is ook kut. Squat schoenen helpen heel erg goed. Zonder ze kan ik serieus niet eens in de positie komen en met ze is mijn techniek gewoon perfect. Maar jij hebt ze ook al zo te zien aan de video
Vrijdag gaat de eerste pin van de cruise er in dus het leek me een mooi moment om terug te blikken op mijn eerste kuur/blast
De blast bestond uit:
1-12 300 mg test-e E3.5D
6-12 100 mg mast-p EOD
Verschil %
Gem kcal
Week 0
98,8
Week 1
101,8
3,03
4220
Week 2
103,7
1,88
4294
Week 3
104,9
1,17
4330
Week 4
106
1,07
4473
Week 5
106,2
0,11
4482
Week 6
107,2
0,93
4803
Week 7
107,2
0
4795
Week 8
107,8
0,58
4923
Week 9
108,7
0,84
5115
Week 10
108,6
-0,14
4881
Week 11
108,9
0,3
5216
Week 12
108,6
-0,29
5114
Gewicht is de laatste 2 weken blijven hangen tussen de 108 en 109 kg. Al met al toch +- 10kg erboven op geknald in 12 weken tijd. Uiteraard ook wat vet aangezet maar is goed binnen de perken gebleven.
Qua kracht heb ik ook goede stappen gemaakt
Paused bench 5x100kg > 5x120kg
Overhead press 5x75kg > 5x80kg / 1x95kg
Squat 5x170kg > 8x177,5kg > 1x210,5kg
Slaap is continue tussen de 7-9 uur per nacht geweest, op 2x een heftig nachtje na. Training consistent 5-6x per week. Alcohol gemiddeld 1x in de 2 weken genuttigd.
Overall zeer tevreden met de progressie. Quads zijn helaas niet heel erg meegegroeid terwijl mijn squat wel flink vooruit is gegaan. Kuiten lijken zowaar ook iets gegroeid te zijn, al is dat op de foto's amper te zien Voor de volgende blast wil ik iets anders gaan proberen voor benen, gezien zwaar squaten bij mij niet lijkt aan te slaan. Wat weet ik alleen nog niet, maar genoeg tijd om me daar in te verdiepen.
Komende 14 weken cruisen op 150 mg test-e. In december ergens bloed prikken en als alles in orde is gaat in januari de volgende blast beginnen. Dit gaat waarschijnlijk test-e/npp/mast-e voor 10 weken worden. Training gaat tijdens de cruise UB-LB-Push-Pull-Legs ma-vrij worden met in het weekend competitie voor waterpolo. Voeding blijft voorlopig op 4900-5100 kcal voor massabehoud. Laatste 4 weken van de cruise wss een lichte cut om goed de bulkblast in te kunnen gaan.
Een log zou niet compleet zijn zonder foto's dus heb geprobeerd de poses van mijn beginfoto's opnieuw te doen om zo het beste te kunnen vergelijken.
True. Als je die volheid van de juice verliest en een paar procentjes vet aankomt omdat je je gewicht probeert te behouden... tfoe. Fucking erg is dat.
Dit. Ik kan me die hel genaamd PCT nog heel goed voor de geest halen. Het voelen als een b*ch door die lage test levels + die blubber fysiek met acne moeten aanzien.
Steroids zijn for life.Life by the needle, die by the needle.
Ik ben het eens met de heren hierboven. Vrij weinig zin in een periode met geen tot weinig test in mn lichaam.
Klopt inderdaad dat niemand in de toekomst kan kijken. Het kan ook zo zijn dat ik morgen bij wijze van spreken onder een vrachtwagen kom. Niemand weet hoe oud hij/zij wordt dus in die zin ga ik me nu niet laten belemmeren met risico's die pas over tientallen jaren effect gaan hebben.
Dit. Ik kan me die hel genaamd PCT nog heel goed voor de geest halen. Het voelen als een b*ch door die lage test levels + die blubber fysiek met acne moeten aanzien.
Steroids zijn for life.Life by the needle, die by the needle.
Even los van de discussie blast en cruise.....feit is dat Treebeard een nette progressie gemaakt heeft de afgelopen weken! Zoals eerder gezegd...alles netjes uitgezocht en zorgvuldige afwegingen heeft gemaakt en dit ook nog eens alles heeft gelogd zodat wij ook wat te lezen en volgen hebben! Thanks man en blijf loggen