Fitness Seller

Op welke manier zelfmoord plegen

  • Topic starter KIKO
  • Startdatum
  • Reacties 228
  • Weergaven 73K
  • Volgers 53

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

KIKO

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
3.707
Waardering
375
Dus als je ooit denkt om zelfmoord te plegen! Op welke manier ga je het doen? Snelle pijnloze dood of hou je liever van beetje pijn lijden?

En nee ik ben niet van plan om zelfmoord te plegen. Ik hou te veel van me zelf:)

Maaaar als ik het wil doen, dan is de leukste manier vindt ik van hoogste gebouw springen wel cool! Kan je even genieten ook nog:D
 
rememberkids.gif
 
Voor ik zelfmoord zou plegen, zou ik wel eerst iemand verkrachten.

OT : Snelle dood, maar van een gebouw springen lijkt inderdaad nog relaxt
 
parachute springen en de boel niet opendoen.
 
Van aan gebouw springen had ik zelf nog niet aan gedacht...
Heb wel hoogtevrees, wat k*t is, maar aan de andere kant: je gaat toch dood, dus kan nog een leuke kick geven :p

Anders gewoon OD.

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

parachute springen en de boel niet opendoen.

:roflol:
 
spuit of een dodelijke stof oraal innemen.
 
Russische roulette met een vriend spelen lijkt mij ook wel spannend:D
 
Ik zou zorgen dat ik een luchtballon ter beschikking had.. kopen ofzo, want je hebt toch niks meer aan je geld als je dood bent, en dan eerst een eindje vliegen. Vervolgens crystal meth gebruiken of hele zware andere drugs en dan gewoon uit het mandje springen.

Ik bedoel, het is wel het einde, dus zou er iets groots van maken :P
 
1000kg RAW proberen benchen, guillotine style :)
 
Leukje : AAS nemen tot je er bij neer valt :o Wel geen goede reclame voor de sport, maar goed :D
 
Een doos slaappillen, en een fles Wodka zuipen...
 
Ik zou mijn bewustzijn uploaden naar een pc, dan boeit mijn lichaam ook niet meer.
 
k*ttopic,heb je niet beters tedoen?snel een slotje hier aub
 
losers, eerst een lening aanvragen leipe shit doen en dan zelfmoord
 
Geef mij maar een snelle dood, niets van dat trage gezeik want dat lijkt me geen pretje. Mss nek laten breken ,kogel door het hoofd of gewoon een katana in me vitale delen laten steken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven