AndroidHealthClinic

Op welke manier zelfmoord plegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarna met je electrische rolstoel van een gebouw af.

Timmy.png

Da's nou precies wat ik bedoel, wel eens op een dak geweest? die zijn niet bepaald rolstoelvriendelijk, je komt er niet op, en nog minder makkelijk af.

Word het toch die scene uit "Spetters", spookrijden in je rolstoel op de snelweg, die vrachtauto tegemoet....

Inderdaad iets geks doen en episch ten onder gaan. Vraag me vaak af waarom we niet veel meer epische zelfmoord excessen zien. Waar zijn de echte helden?

Ideaal?: Een zo groot mogelijke atoombom om op te zitten, da's nog eens pijnloos en een enorme krater ipv. Nederland ter nagedachtenis is ook niet mis. Maar goed dat zal wel niet gaan lukken dus dan zou ik het liefst de ruimte in geschoten worden zonder terug te hoeven, nog even een mooi uitzicht. Maar goed dat zal wel niet gaan lukken dus..enz.

Echt pijnloos is geloof ik gewoon puur CO2 in gaan zitten ademen.

Kogel door hoofd is niet echt pijnloos, moet je geluk bij hebben en een zwaar caliber anders kun je nog aan het gaatje voelen.

Springen van een gebouw is gewoon lelijk. In deze clip uitgebeeld in slow-motion. (fake maar toch) : http://www.youtube.com/watch?v=rWjhxnVcmgg

Je neemt goed wat (verschillende) slaappillen, spuit dr neusspray op en propt het in je mond... klaar is kees

Inderdaad iets geks doen en episch ten onder gaan. Vraag me vaak af waarom we niet veel meer epische zelfmoord excessen zien. Waar zijn de echte helden?

Ideaal?: Een zo groot mogelijke atoombom om op te zitten, da's nog eens pijnloos en een enorme krater ipv. Nederland ter nagedachtenis is ook niet mis. Maar goed dat zal wel niet gaan lukken dus dan zou ik het liefst de ruimte in geschoten worden zonder terug te hoeven, nog even een mooi uitzicht. Maar goed dat zal wel niet gaan lukken dus..enz.

Was het net niet erg pijnlijk om in de ruimte dood te gaan? Ik vermoed dat het ongeveer hetzelfde effect heeft als verdrinken.

Overdosis Slaappillen.

Da's nou precies wat ik bedoel, wel eens op een dak geweest? die zijn niet bepaald rolstoelvriendelijk, je komt er niet op, en nog minder makkelijk af.

Word het toch die scene uit "Spetters", spookrijden in je rolstoel op de snelweg, die vrachtauto tegemoet....

:roflol:

Zou het zelf nooit doen. Dat is iets voor de zwakkeren in de samenleving, maar oke....ondanks dat het een k*ttopic is kan ik me toch niet even inhouden :D

Ligt helemaal aan de oorzaak.

Als iemand mijn leven heeft verdoet, verminkt, misbruikt in zo'n mate dat ik niet meer wil leven, dan zou ik sowieso de desbetreffende persoon/personen meenemen in het graf.

Als ik niet met mezelf kan leven door wat ik gedaan heb, of niet gedaan heb en beladen ben schuldgevoel dan zal ik waarschijnlijk een een pijnlijke manier toepassen.

Als ik mezelf niet meer waard vind om te leven, geen nut meer zie in het leven zie dan zal ik me waarschijnlijk pijnloos laten wegglijden, of ergens vanaf springen met als gevolg een laatste kick in je leven.

Maar zelfmoord en opgeven is voor losers, overleven en doorzetten is voor de winnaars.

Goed idee man, iemand mogelijk levenslang mentaal verminken met de instelling van na mij de zondvloed. Laten we hopen dat je dit plan op vrij korte termijn in de juiste volgorde uit ga voeren. Dom stuk tuig.

TuuuGghH LiiiIFFeeee jwt !

Was sarcasme :o

Overdosis heroine als ik er aan geraak

Ik zou in een bad vol met lieve hongerige tonijntjes gaan zitten en dan kusjes geven.

beste drug marathon houden!

an hero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven