Fitness Seller

Op welke manier zelfmoord plegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb altijd gezegd, dat op mijn 100 ste verjaardag ik op een dikke Kawa stap en mezelf met 300 te pletter ga rijden.

Weet niet of het pijn zal doen. Lichaam is dan denk ik een heel eind klaar, dus denk dat het snel op zal geven. Mooie dood denk ik wel:)

awesome_suicide.gif

Voor ik zelfmoord zou plegen, zou ik wel eerst iemand verkrachten.

Goed idee man, iemand mogelijk levenslang mentaal verminken met de instelling van na mij de zondvloed. Laten we hopen dat je dit plan op vrij korte termijn in de juiste volgorde uit ga voeren. Dom stuk tuig.

Waarom zelfmoord plegen? Als ik het echt niet meer zou zien zitten(wat ik mij absoluut niet kan voorstellen, ik heb een heel gelukkig leven), zou ik gewoon aan de crack en smack gaan tot het geld op is, wie weet heb ik dan wel de motivatie om zo'n stap te zetten. :o

Of zo:

[Link niet meer beschikbaar]
Xixixixixixi. :roflol:
OT: zelfmoord heb ik geen behoefte aan, maar als ik toch moet kiezen een bad met een hoge concentratie HNO3, is toch een behoorlijk milieuvriendelijke oplossing.. letterlijk en figuurlijk.

Overdosis LSD is natuurlijk wel een van de meest originele manieren als je het kunt betalen. Dan maak je tenminste nog wat mee rond het einde.

springen of medicatie, of nee voor de zekerheid allebei.

Misschien is dit ook wel iets voor sommige? Momenteel een van mijn favoriete liedjes, maar toch heb ik geen plannen in die richting hoor:rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=sF4q_feh6Oc

Een flink shot Midazolam en dan na een enkele minuten een exit-bag over het hoofd trekken.

Van een hoog gewouw springen idd.

Met de haaien zwemmen.

Bende emo's :P

Een testrit in een hele snelle auto regelen. Minstens 250/km/uur. En dan een hoge dosis LSD erbij. Alleen hopen dat ik niemand verwond dan... Dus misschien naar duitsland rijden met dat ding.

Overduidelijk, met een motor s'nachts 300 kmph, voorrem vol inknijpen en wiiiiiiiiiiiiieee.

Wat ben ik blij dat ik mn jachtgeweren heb :D

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Overduidelijk, met een motor s'nachts 300 kmph, voorrem vol inknijpen en wiiiiiiiiiiiiieee.

En dan na een lange slide tegen een paal aan klappen en invalide worden. Nah, als het dan toch moet, dan snel een pijnloos.

Overigens ooit eens een flinke klapper gemaakt met de auto, bijna frontale botsing op een provinciale weg, en aan gordels en airbags deden we nog niet in die tijd. Als je op dat moment het leven laat heb je dr zeker niets van gevoeld...

Wat ben ik blij dat ik mn jachtgeweren heb :D

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

En dan na een lange slide tegen een paal aan klappen en invalide worden. Nah, als het dan toch moet, dan snel een pijnloos.

Overigens ooit eens een flinke klapper gemaakt met de auto, bijna frontale botsing op een provinciale weg, en aan gordels en airbags deden we nog niet in die tijd. Als je op dat moment het leven laat heb je dr zeker niets van gevoeld...

Daarna met je electrische rolstoel van een gebouw af.

Timmy.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven