- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eerst een mega lening fixen, dan popo omkopen dat ze je niet pakken voor verkrachting.
Door de stad met dit lekkere weer een stuk 0f 20 bitches met brazilian ass en cupje C ontvoeren.
Helemaal kapot gaan inside those bitches, dan de ziekste drugs overdosis nemen en dansen like a sick c*nt ergens in een club en daar in iedereens t**ten knijpen dan doodvallen op de grond. (zodat iedereen ter plaatste naar huis gaat met een k*tgevoel)
Best veel win, maar je doet het niet handig. Als ik in dat stadium was beland zou ik het doodgaan moment juist zo veel mogelijk rekken. Op het moment dat je toch al 'dood bent' (in de zin van dat het maar afwachten is) zou het opeens wel eens heel leuk kunnen zijn om van alles te doen, puur omdat de consequenties wegvallen. hou het dan niet bij 20, maar ga gewoon een maandje of wat door terwijl je uit de buurt van de politie blijft...
maar ja, mensen krijgen dan weer spijt enzo... dus dan werkt het niet

stelletje sick c**tsgewoon zo hoog mogelijk de lucht in vliegen met een vliegtuigje, tot je out gaat.
of je koopt een huis in bulgarije en gaat er mense ontvoere en voor een jaar lang flink rape en pijnige. politie is daar zo omgekocht met wat sente.Best veel win, maar je doet het niet handig. Als ik in dat stadium was beland zou ik het doodgaan moment juist zo veel mogelijk rekken. Op het moment dat je toch al 'dood bent' (in de zin van dat het maar afwachten is) zou het opeens wel eens heel leuk kunnen zijn om van alles te doen, puur omdat de consequenties wegvallen. hou het dan niet bij 20, maar ga gewoon een maandje of wat door terwijl je uit de buurt van de politie blijft...
maar ja, mensen krijgen dan weer spijt enzo... dus dan werkt het niet
Dus als je ooit denkt om zelfmoord te plegen! Op welke manier ga je het doen?
Laxeerpillen. Net zoals Rik uit de Young Ones.
http://www.youtube.com/watch?v=Shk8HawnCTs
Ik zou gewoon kiezen voor een kogel, ergens in een mooi stuk natuur.

PM maar als je zover bent.Ik denk als ik überhaupt aan een pistool kan raken ik blij ben.![]()
Nee sorry

Ik zou naar het yellowstone park of zo'n reservaat in Alaska ofzo gaan en daar trachten te overleven. Lukt het niet, dan is het een zeer mooie dood. Een beetje zo een beetje als die film van Sean Penn, Into the wild.
Proberen te overleven als zelfmoordpoging lolol. In Japan heb je zo'n zelfmoordbosIk zou naar het yellowstone park of zo'n reservaat in Alaska ofzo gaan en daar trachten te overleven. Lukt het niet, dan is het een zeer mooie dood. Een beetje zo een beetje als die film van Sean Penn, Into the wild.
worden jaarlijks zo'n 100 lijken uitgehaald, des te dieper je erin gaat des te meer schoenen, pillen, flesjes water, kledingstukken etc tegen komt. Zieke shit. Maar toch lijkt me dat wel iets, gewoon een plek waar niemand je nog zal vinden en je terugkeert naar de natuur, moet je wel ver genoeg lopen natuurlijk.