AndroidHealthClinic

Op welke manier zelfmoord plegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik dan toch zou willen sterven zou ik me opgeven voor de wetenschap fso, kunnen ze beetje nieuwe drugs en shit op me testen - miss muteer ik dan wel :eek:

stelletje sick c**ts :D gewoon zo hoog mogelijk de lucht in vliegen met een vliegtuigje, tot je out gaat.

eerst een mega lening fixen, dan popo omkopen dat ze je niet pakken voor verkrachting.
Door de stad met dit lekkere weer een stuk 0f 20 bitches met brazilian ass en cupje C ontvoeren.
Helemaal kapot gaan inside those bitches, dan de ziekste drugs overdosis nemen en dansen like a sick c*nt ergens in een club en daar in iedereens t**ten knijpen dan doodvallen op de grond. (zodat iedereen ter plaatste naar huis gaat met een k*tgevoel)

Best veel win, maar je doet het niet handig. Als ik in dat stadium was beland zou ik het doodgaan moment juist zo veel mogelijk rekken. Op het moment dat je toch al 'dood bent' (in de zin van dat het maar afwachten is) zou het opeens wel eens heel leuk kunnen zijn om van alles te doen, puur omdat de consequenties wegvallen. hou het dan niet bij 20, maar ga gewoon een maandje of wat door terwijl je uit de buurt van de politie blijft...
maar ja, mensen krijgen dan weer spijt enzo... dus dan werkt het niet

Best veel win, maar je doet het niet handig. Als ik in dat stadium was beland zou ik het doodgaan moment juist zo veel mogelijk rekken. Op het moment dat je toch al 'dood bent' (in de zin van dat het maar afwachten is) zou het opeens wel eens heel leuk kunnen zijn om van alles te doen, puur omdat de consequenties wegvallen. hou het dan niet bij 20, maar ga gewoon een maandje of wat door terwijl je uit de buurt van de politie blijft...

had toch al die overdosis drugs genomen voor het t**ten knijpen :P

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 23:38 ----------

stelletje sick c**ts :D gewoon zo hoog mogelijk de lucht in vliegen met een vliegtuigje, tot je out gaat.

dit lijkt me ook sick, en dan gewoon bewijzen dat je kunt ademen in space

of je koopt een huis in bulgarije en gaat er mense ontvoere en voor een jaar lang flink rape en pijnige. politie is daar zo omgekocht met wat sente.

Ik zou gewoon kiezen voor een kogel, ergens in een mooi stuk natuur.

Kies dan een wapen dat nog betekenis heeft. Laat je bijvoorbeeld pletten door een kanon uit het schip van De Ruyter, dan sterf je voor je vaderland

inb4 ik ben belg

Walther P38 op voorraad?

Overdosis Heroine lijkt mij de beste keus.

Ik zou naar het yellowstone park of zo'n reservaat in Alaska ofzo gaan en daar trachten te overleven. Lukt het niet, dan is het een zeer mooie dood. Een beetje zo een beetje als die film van Sean Penn, Into the wild.

Ik zou naar het yellowstone park of zo'n reservaat in Alaska ofzo gaan en daar trachten te overleven. Lukt het niet, dan is het een zeer mooie dood. Een beetje zo een beetje als die film van Sean Penn, Into the wild.

Sterven van de honger. Het zal vast een snelle, pijnloze dood zijn toch?

Proberen te overleven als zelfmoordpoging lolol. In Japan heb je zo'n zelfmoordbos :eek: worden jaarlijks zo'n 100 lijken uitgehaald, des te dieper je erin gaat des te meer schoenen, pillen, flesjes water, kledingstukken etc tegen komt. Zieke shit. Maar toch lijkt me dat wel iets, gewoon een plek waar niemand je nog zal vinden en je terugkeert naar de natuur, moet je wel ver genoeg lopen natuurlijk.
Hier een korte docu ervan (20min.) best interessant (no morbid)
http://www.youtube.com/watch?v=6CK1KdAha78
http://www.youtube.com/watch?v=V1eXOXYI3bc&feature=fvwrel
Mocht ik ongeneselijk ziek zijn of wat dan ook zou ik hiervoor best naar Japan willen reizen :cool:

Echt een zieke documentaire, en respect voor die man, die moet wel heel dicht bij de dood staan.

te veel lol in de wereld (interwebs) om dit soort droevige shit te kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven