Fitness Seller

Op welke manier zelfmoord plegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sowieso dat het in de media komt, anders toch een beetje een laatste kans gemist om nog een indruk na te laten.

Naar New York reizen en dan van een hoog gebouw ofzo? En dan mikken op een dikke Wall Street bak.

Als je dood bent geef je daar toch niet om?

Als je dood bent geef je daar toch niet om?
Als het toch niet uitmaakt kan je het net zo goed spectaculair doen. Zo'n pilletje en stilletjes vind ik ook maar niks. + zo'n sprong naar beneden geeft je nog een laatste ultieme kick. :) En je familie/vrienden hebben nog iets om over te lullen. :p

een school binne renne en iedereen ontvoere, arrestatie team erbij late kome en hope dat ze je dood schiete.

Meh..als ik zo ver zou komen heb ik wss geen geld meer over. En ik ben een schijterd, dus Hitlers manier. Gif+Kogel. In ieder geval geen anderen er ernstig mee belasten.

Je sig slaat nergens op man.

Mischien moet je even van de zon gaan genieten buiten zodat je minder down bent.

Moraalridder slikt oestrogeen, don't worrie sTiiWaZz.

eerst een mega lening fixen, dan popo omkopen dat ze je niet pakken voor verkrachting.
Door de stad met dit lekkere weer een stuk 0f 20 bitches met brazilian ass en cupje C ontvoeren.
Helemaal kapot gaan inside those bitches, dan de ziekste drugs overdosis nemen en dansen like a sick c*nt ergens in een club en daar in iedereens t**ten knijpen dan doodvallen op de grond. (zodat iedereen ter plaatste naar huis gaat met een k*tgevoel)
:rolleyes:

vanuit een vliegtuig boven een concert van ACDC naar beneden springen met een bompack op m'n rug en dan ongeveer 100 meter boven het publiek, terwijl ACDC Highway to Hell speelt, de bom af laten gaan:cool:

super veel aan uwe piet trekken tot ge er van sterft :D

Kzou dan eerst nog iets goeds doen door bijv. een wapen te regelen en dan elke pedofiel/verkrachter/child molester op te zoeken en neer te maaien voordat ik zelf zou gaan.

Kdenk dat ik veel supporters over zou houden.

Mensen die mij in t leven me gehinderd hebben kapot knallen daarna zelfmoord?:D

Kzou dan eerst nog iets goeds doen door bijv. een wapen te regelen en dan elke pedofiel/verkrachter/child molester op te zoeken en neer te maaien voordat ik zelf zou gaan.

Kdenk dat ik veel supporters over zou houden.

Same here. Dat niemand dat had bedacht in de vorige 9 pagina's.
Op 1 of andere manier een giga lening fixen (of anonieme rijke investeerder wiens kind is verkracht) en dan m'n leven wijden aan t killen van pedo's. Eerst Robert Mickelson met zijn "vriend" en dan proberen een gigantisch pedo-netwerk 1 voor 1 om te leggen. Als ik dan opgepakt dreig te worden, pleeg ik tegen die tijd wel zelfmoord.

eerst een mega lening fixen, dan popo omkopen dat ze je niet pakken voor verkrachting.
Door de stad met dit lekkere weer een stuk 0f 20 bitches met brazilian ass en cupje C ontvoeren.
Helemaal kapot gaan inside those bitches, dan de ziekste drugs overdosis nemen en dansen like a sick c*nt ergens in een club en daar in iedereens t**ten knijpen dan doodvallen op de grond. (zodat iedereen ter plaatste naar huis gaat met een k*tgevoel)
Mag dat wel van god?

ik vind dat deze topic wel weer dicht kan. We zitten wel hier met z'n alle leuk grapjes te maken, maar er zijn genoeg labiele mensen op de wereld en ongetwijveld ook op dit forum zoals ervaring in verleden ook heeft laten zien en en het continue bumpen van dit soort topics zal geen positief effect op deze mensen hebben.

op 1 april. dan zet ik het op facebook denken die sukkels dat het een 1 april-grap is en ze dus met een gerust hart kunnen slapen. haha dacht het niet!

Ik strijd al maanden tegen het ijzer, dan wil ik ook sterven door het ijzer. Bedolven worden onder een volgeladen barbell.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven