MuscleMeat

Op welke manier zelfmoord plegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je je leven beeindigt moet je het wel goed doen. Ga dan naar de grand canyon en rij met 300 km/h een diep ravijn in :)

Ik mag de VS niet in :P

Scheer je baard dan ook af :mad:

Overdosis insuline, fijner kan bijna niet.

Dood door oververmoeidheid omdat ik 7 wonderschone dames probeer te plezieren :)

eerst een mega lening fixen, dan popo omkopen dat ze je niet pakken voor verkrachting.
Door de stad met dit lekkere weer een stuk 0f 20 bitches met brazilian ass en cupje C ontvoeren.
Helemaal kapot gaan inside those bitches, dan de ziekste drugs overdosis nemen en dansen like a sick c*nt ergens in een club en daar in iedereens t**ten knijpen dan doodvallen op de grond. (zodat iedereen ter plaatste naar huis gaat met een k*tgevoel)

Laatst bewerkt:
eerst een mega lening fixen, dan popo omkopen dat ze je niet pakken voor verkrachting.
Door de stad met dit lekkere weer een stuk 0f 20 bitches met brazilian ass en cupje C ontvoeren.
Helemaal kapot gaan inside those bitches, dat de ziekste drugs overdosis nemen en dansen like a sick c*nt ergens in een club en daar in iedereens t**ten knijpen dan doodvallen op de grond.
Nice.... :D

going out with a bang.

aka gun raid.

10km hoogte uit een vliegtuig springen en te pletter vallen maar dan wel eerst proberen te vliegen met zelfgemaakte vleugels :rolleyes:

Helemaal kapot gaan inside those bitches, dan de ziekste drugs overdosis nemen en dansen like a sick c*nt ergens in een club en daar in iedereens t**ten knijpen dan doodvallen op de grond. (zodat iedereen ter plaatste naar huis gaat met een k*tgevoel)

Nog wel ff 20 levens verwoesten he. Dansen als een sick c*nt. Heel leuk, maar je bedoelt dat je in een hoekje aan het huilen bent dat je zo eenzaam bent met je heroine od. Stumperd. Met dat geleende geld kan je ook 20 h**ren nken.

Nog wel ff 20 levens verwoesten he. Dansen als een sick c*nt. Heel leuk, maar je bedoelt dat je in een hoekje aan het huilen bent dat je zo eenzaam bent met je heroine od. Stumperd. Met dat geleende geld kan je ook 20 h**ren nken.

nee, niet echt.
IK ben denk ik niet zo verlegen als jij dat ik in een hoekje ga zitten.

Volgens mij snap je het doel van dit topic niet.

Sowieso dat het in de media komt, anders toch een beetje een laatste kans gemist om nog een indruk na te laten.

Naar New York reizen en dan van een hoog gebouw ofzo? En dan mikken op een dikke Wall Street bak.

Sowieso dat het in de media komt, anders toch een beetje een laatste kans gemist om nog een indruk na te laten.

Naar New York reizen en dan van een hoog gebouw ofzo? En dan mikken op een dikke Wall Street bak.

Dat komt niet in de krant denk ik. Om in de krant te komen moet je aardig zieke dingen doen.

Meh..als ik zo ver zou komen heb ik wss geen geld meer over. En ik ben een schijterd, dus Hitlers manier. Gif+Kogel. In ieder geval geen anderen er ernstig mee belasten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven