XXL Nutrition

Op welke manier zelfmoord plegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
lange tijd op dezelfde plaatst staan totdat het water dat druppel voor druppel op mijn hoofd valt er doorheen gaat

• Topic Starter Topic Starter
Idd, waarom zou je in godsnaam niet nog even wat plezier maken van tevoren?:D

Dood gaan aan een overdosis is denk ik ook wel een leuke manier. Maar mensen die veel slaappillen of andere soorten pillen nemen en dan daaraan dood gaan vindt ik gewoon gay!

Net als Dino Ortolani, de baas der bazen.

Even een google search plegen om er achter te komen wat de snelste en minst pijnlijke dood is, en deze ten uitvoer brengen ;) Lijkt me iets in de trant van CO2 verstikking of slaapmiddel.

Dood gaan aan een overdosis is denk ik ook wel een leuke manier. Maar mensen die veel slaappillen of andere soorten pillen nemen en dan daaraan dood gaan vindt ik gewoon gay!

Sommigen weten het zelfs niet dat ze teveel slaapmiddelen nemen

heath ledger had het denk ik ook niet op zelfmoord gegooit

:)

Laatst bewerkt:
Een testrit in een hele snelle auto regelen. Minstens 250/km/uur. En dan een hoge dosis LSD erbij. Alleen hopen dat ik niemand verwond dan... Dus misschien naar duitsland rijden met dat ding.
Als je in duitsland iemand verwond is het nog niet zo een ramp eigenlijk.

Zelfde geld voor belgie

kan dit wel ? nog nooit van gehoord iig. lsd speelt niet meteen in op het hart en lijkt me relatief veilig

hmm, weet het nog zo niet, geen echte garantie dat het je hartslag stillegt

heb ooit eens op een werk wat perslucht in een snijwonde aan m'n hand gekregen. mijn hand zat voor een gedeelte met lucht die ik er razendsnel moest uitduwen, voelde meteen zware tintelingen door m'n lijf gaan, lijkt me niet zo'n rustige dood.

ik zou opteren voor smack, eerst een tijdje verslaafd raken en dan het finale shot. alhoewel een overdosis van dat spul ook niet bepaald prettig aanvoelt. ofwel een combi van benzodiazepines en analgetica (morfine)

Yep, smack lijkt mij ook wel wat, als ik ongeneeselijk ziek word is dat ook een van de voordelen, verder zou ik er zelf nooit aan beginnen. De LD50 van LSD is heel hoog in verhouding tot een normale dosis, maar ik heb gelezen dat er wel iemand een OD had die 320 mg injecteerde omdat hij dacht dat het speed was, daar moet je ook maar eens aan zien te komen. :D

Niet echt zelfmoord maar goed

Laatst bewerkt:
jongens je weet toch
[afbeelding niet meer beschikbaar]

parachute springen en de boel niet opendoen.

Zou waarschijnlijk niet lukken,die dingen springen automatisch open op een bepaalde hoogte.

Als ik laf ben zou ik het doen met een auto door CO2 vergiftiging.
Volledig pijnloos in slaap vallen.
Een vriend van mij heeft dit vroeger gedaan RIP :(.

Ofwel de verkeerde buurt op zoeken en wat uitschot waar ik vroeger zware problemen mee heb gehad uitdagen en mee nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven