vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lange tijd op dezelfde plaatst staan totdat het water dat druppel voor druppel op mijn hoofd valt er doorheen gaat
Idd, waarom zou je in godsnaam niet nog even wat plezier maken van tevoren?![]()
Dood gaan aan een overdosis is denk ik ook wel een leuke manier. Maar mensen die veel slaappillen of andere soorten pillen nemen en dan daaraan dood gaan vindt ik gewoon gay!
Als je in duitsland iemand verwond is het nog niet zo een ramp eigenlijk.Een testrit in een hele snelle auto regelen. Minstens 250/km/uur. En dan een hoge dosis LSD erbij. Alleen hopen dat ik niemand verwond dan... Dus misschien naar duitsland rijden met dat ding.
kan dit wel ? nog nooit van gehoord iig. lsd speelt niet meteen in op het hart en lijkt me relatief veilig
hmm, weet het nog zo niet, geen echte garantie dat het je hartslag stillegt
heb ooit eens op een werk wat perslucht in een snijwonde aan m'n hand gekregen. mijn hand zat voor een gedeelte met lucht die ik er razendsnel moest uitduwen, voelde meteen zware tintelingen door m'n lijf gaan, lijkt me niet zo'n rustige dood.
ik zou opteren voor smack, eerst een tijdje verslaafd raken en dan het finale shot. alhoewel een overdosis van dat spul ook niet bepaald prettig aanvoelt. ofwel een combi van benzodiazepines en analgetica (morfine)

.