AndroidHealthClinic

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Pvda en vvd samen gelijk een kabinet met 80 plus, Links en rechts samen pffff dit word weer wat

Groenlinks -6

Person_Dibi-Tofik-GL.jpg

SP :roflol: Maar het zijn exitpolls, klopt meestal weinig van.

Goede zaak, groenlinks is toch wel de meest verschrikkelijke partij ooit.

Industrieelrechts bishes

Pvda en vvd samen gelijk een kabinet met 80 plus, Links en rechts samen pffff dit word weer wat

Is het niet zo dat ze in de eerste kamer samen zetel te kort hebben? Dus eigenlijk een derde partij nodig hebben om ook hier een meerderheid te krijgen.

Blijkt dus wel dat heel veel mensen het echt als rechts vs links hebben gezien en hun eigen partij hebben verlaten voor een 'strategische' stem op de VVD of PvdA

Wel grappig dat er op DBB de PVV zoveel stemmen krijgt. Op Fokforum en Tweakers bestaat de top 3 uit D66, VVD en PvdA :D

Dat de PVV hier veel stemmers heeft zal weinig verbazen. Fokforum heeft een grote groep werklozen, die zijn gebaat bij de PvdA. Tweakers spitten waarschijnlijk ieder programma uit, dan kom je al snel uit op partijen die zo min mogelijk one issue zijn.

Dat de PVV hier veel stemmers heeft zal weinig verbazen. Fokforum heeft een grote groep werklozen, die zijn gebaat bij de PvdA. Tweakers spitten waarschijnlijk ieder programma uit, dan kom je al snel uit op partijen die zo min mogelijk one issue zijn.

True story.

1 van die mods was een fulltime vrijetijdsfotograaf :roflol:

Ik vraag me af hoe die prognoses tot stand komen. Er zijn toch helemaal nog geen biljetten geteld!

VVD 41 (+10)
PvdA 40 (+10)
PVV 13 (-11)
CDA 13 (-8)
SP 15 (0)
D66 12 (+2)
GL 4 (-6)
CU 4 (-1)
SGP 3 (+1)
PvdD 2 (0)
50PLUS 3

Er is ook gewoon amper een kabinet mogelijk buiten VVD/PvdA :roflol: Ik heb er weinig mee maar toch slim gedaan van die twee partijen. Als het Paars wordt kan D66 opstappen en dan nog houdt je een meerderheid.

Ik vraag me af hoe die prognoses tot stand komen. Er zijn toch helemaal nog geen biljetten geteld!

Staan overal aan de deur om de kiezers te vragen wat je hebt gestemd en dan moet je zelf kiezen of je antwoordt, als je antwoordt krijg je een lolly.

heb zelf op partij voor dieren gestemd:o

maarja.. zo te zien gaan VVD en PVDA samen regeren.. nu maar hopen dat de pvda eens wat ballen toont.. en niet weer met de VVD gaat meelopen:rolleyes:

Terug
Naar boven