Fitness Seller

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Wilders treedt in geen 1000 jaar af volgens Agema :roflol: Dan maar de eerste Godwin van de avond, Hitler dacht ook dat het Derde Rijk duizend jaar zou duren.

PVV :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Hadden ze mijn maat van Bemmel maar beter moeten behandelen.

Wilders treedt in geen 1000 jaar af volgens Agema :roflol: Dan maar de eerste Godwin van de avond, Hitler dacht ook dat het Derde Rijk duizend jaar zou duren.

PVV :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Waarom de vergelijking met Hitler?

Pvv moet 2 zetels krijgen.

1 voor wilders, omdat hij zorgt dat politiek leuk wordt.
En de andere voor
com-108.jpg

Omdat zij ook zorgt dat de politiek leuker wordt :roflol:

Dit wordt een ramp, ja fakking srs:(

Toch een beetje triest om Wilders te vergelijken met Hitler..

Nederland is ****ed, dat is in ieder geval zeker. Paars met D66 als vulmiddel voor een meerderheid had meer opgeleverd, nu krijg je twee partijen die de koek verdelen.

Hoop maar dat er niet nog wat zetels van vvd naar pvv gaan.

Ik denk dat de pvda mensen de gaskamer insturen om de crises op te lossen

Dat de PVV hier veel stemmers heeft zal weinig verbazen. Fokforum heeft een grote groep werklozen, die zijn gebaat bij de PvdA. Tweakers spitten waarschijnlijk ieder programma uit, dan kom je al snel uit op partijen die zo min mogelijk one issue zijn.

Fok is ook wel een van de grootste kneuzenfora die er bestaan. Naast werkelozen zitten er natuurlijk ook veel studenten, waardoor het lijkt dat daar niemand werkt. Fatsoenlijke topics bestaan daar niet. Hier op DBB kun je nog een serieuzer topic starten dan daar. Daar wordt alles direct verkloot, zelfs door moderators. Tweakers is veel beter onderhouden en regels worden daar nageleefd. Plus er zitten veel lui met verstand (allemaal techneuten).

Hero Drinkman heeft er nog vertrouwen in, als enige.

Uiteindelijk toch maar VVD gestemd in plaats van PVV. Dit in verband met PvdA en het feit dat ik Wilders' gepraat over "allochtonen zijn tuig en partij van de Arabieren" een beetje zat word. Hoewel ik het absoluut met hem eens ben dat er iets moet veranderen aan integratie en dat allochtonen het land maar uitgezet moeten worden als ze zich niet aan de regels houdt kan dat ook anders gezegd worden. Wellicht neemt men hem dan serieuzer en wordt hij een serieuze speler.

1000 jaar of niet, Wilders Met Hitler vergelijken blijft vreemd.

Ik zeg toch dat ik ga Godwinnen en Agema die het heeft over 'in nog geen 1000 jaar aftreden van Wilders' vraagt er zelf om. 1000 jaar? Wilders is Highlander of de nieuwe Methusalem?

Terug
Naar boven