AndroidHealthClinic

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Samson is hitler reincarnatie

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 21:46 ----------

Srs

Heil samson :trollface:

Tweakers is veel beter onderhouden en regels worden daar nageleefd.
Voor de korte tijd dat ik daar geregistreerd was is mijn conclusie dat Tweakers een fascistisch forum vol met regelneven is die iets te graag slotjes plaatsen, nieuwe leden denigreren en vol zijn van zichzelf. Wat een vreselijke anti-liberale, onvriendelijke community. Kan ook gelegen hebben aan die ene mod, maar als je al bij je eerste twee posts zo'n indruk krijgt over een community dan zegt dat veel. Dan nog liever een forum met soepel/liberaal beleid, de onzin posts die daarbij horen neem ik dan maar voor lief. Beter dan zo'n totalitair en aso beleid.

Droefik Dibi :roflol: Goed gedaan knul, GL vakkundig naar de klote geholpen.

In principe ziet samson er zelf uit als een jood uit een strafkamp dus wel vreemd dat het de reincarnatie van hitler is

Damn die Tofu Dibibibi is echt de naarste politicus die er rondloopt daar. Bah.

Voor de korte tijd dat ik daar geregistreerd was is mijn conclusie dat Tweakers een fascistisch forum vol met regelneven is die iets te graag slotjes plaatsen, nieuwe leden denigreren en vol zijn van zichzelf. Wat een vreselijke anti-liberale, onvriendelijke community. Kan ook gelegen hebben aan die ene mod, maar als je al bij je eerste twee posts zo'n indruk krijgt over een community dan zegt dat veel. Dan nog liever een forum met soepel/liberaal beleid, de onzin posts die daarbij horen neem ik dan maar voor lief. Beter dan zo'n totalitair en aso beleid.

+1

Vrijheid van meningsuiting. Zolang het geen losgeslagen bende wordt of mensen elkaar persoonlijk aanvallen is er niets mis met beetje vrijheid.

Als mods de regels letterlijk na gaan leven krijg je een aversie tegen mods en constant de discussie of iets wel of niet terecht is.

En tweakers is gewoon bagger, simpele lui die zonder argumenten haten op bedrijven vanaf hun computer die zoveel energie verstookt dat een gemiddelde vrouw nog minder geld kost :roflol:

Pechtold.. Applaus voor jezelf :roflol: Wat een zooitje

Dit is 2002 all over again, ook al heb je nu geen LPF-achtige partij er bij. Maar twee oude partijen die de koek verdelen met meer dan 40 zetels geeft maar weer eens aan dat mensen toch vluchten naar de oudste partijen als de onzekerheid groot is.

Iedereen mag stemmen op wie die wil maar samson is hitler.

Jammer dat PVV er niet door is. Zolamg het maar goed komt met nl mag van mij alles.

Opkomst in Rozendaal 94% dat is een hoop zeg.

1500 inwoners :D

SP gewoon enkele weken geleden de grootste in de peilingen en dan nu 20 zetels minder.

Yep en die stomme PVV kan ook meteen op@(&(@ren.

Had ik maar VVD gestemd ipv PVV :o

Wel grappig hoe de SP en GL onderuit gaan :roflol:

SP gewoon enkele weken geleden de grootste in de peilingen en dan nu 20 zetels minder.

Roemer had de pech dat zijn 1e optreden niet erg goed was en dat daarna belachelijk onder het vergrootglas werd gelegd. Samsom werd daar gehyped. Die lijn heeft zich door gezet.

Al moet ik zeggen dat Roemer het ook wel echt slecht deed tijdens de debatten.

Terug
Naar boven