Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hero Drinkman heeft er nog vertrouwen in, als enige.

Voor de korte tijd dat ik daar geregistreerd was is mijn conclusie dat Tweakers een fascistisch forum vol met regelneven is die iets te graag slotjes plaatsen, nieuwe leden denigreren en vol zijn van zichzelf. Wat een vreselijke anti-liberale, onvriendelijke community. Kan ook gelegen hebben aan die ene mod, maar als je al bij je eerste twee posts zo'n indruk krijgt over een community dan zegt dat veel. Dan nog liever een forum met soepel/liberaal beleid, de onzin posts die daarbij horen neem ik dan maar voor lief. Beter dan zo'n totalitair en aso beleid.Tweakers is veel beter onderhouden en regels worden daar nageleefd.
Voor de korte tijd dat ik daar geregistreerd was is mijn conclusie dat Tweakers een fascistisch forum vol met regelneven is die iets te graag slotjes plaatsen, nieuwe leden denigreren en vol zijn van zichzelf. Wat een vreselijke anti-liberale, onvriendelijke community. Kan ook gelegen hebben aan die ene mod, maar als je al bij je eerste twee posts zo'n indruk krijgt over een community dan zegt dat veel. Dan nog liever een forum met soepel/liberaal beleid, de onzin posts die daarbij horen neem ik dan maar voor lief. Beter dan zo'n totalitair en aso beleid.

Ik zeg toch dat ik ga Godwinnen en Agema die het heeft over 'in nog geen 1000 jaar aftreden van Wilders' vraagt er zelf om. 1000 jaar? Wilders is Highlander of de nieuwe Methusalem?

SP gewoon enkele weken geleden de grootste in de peilingen en dan nu 20 zetels minder.

Had ik maar VVD gestemd ipv PVV
Wel grappig hoe de SP en GL onderuit gaan![]()
SP gewoon enkele weken geleden de grootste in de peilingen en dan nu 20 zetels minder.