MuscleMeat

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
SP gewoon enkele weken geleden de grootste in de peilingen en dan nu 20 zetels minder.

Ik blijf erbij dat de media deze hele situatie veroorzaakt hebben. Ten eerste het dalen van de SP, het al jaren demoniseren van de PVV en de kiezer (Bijna geenéen PVV stemmer durft antwoord te geven of heel voorzichtig). De laatste week is het iedere dag gegaan over de strijd tussen pvda en de vvd en op wie je nou zou stemmen. Andere partijen hebben bijna geen media-aandacht meer gehad.

Leuk, Amerikaans achtige toestand hier:rolleyes:

Wilders met tranen in zijn ogen... mooie tv.

Voor de korte tijd dat ik daar geregistreerd was is mijn conclusie dat Tweakers een fascistisch forum vol met regelneven is die iets te graag slotjes plaatsen, nieuwe leden denigreren en vol zijn van zichzelf. Wat een vreselijke anti-liberale, onvriendelijke community. Kan ook gelegen hebben aan die ene mod, maar als je al bij je eerste twee posts zo'n indruk krijgt over een community dan zegt dat veel. Dan nog liever een forum met soepel/liberaal beleid, de onzin posts die daarbij horen neem ik dan maar voor lief. Beter dan zo'n totalitair en aso beleid.

Tweakers is echt een informatieforum, met daarnaast wel een ouwehoergedeelte, maar daar kom je pas in als je wat langer lid bent. Nu heb ik toch wel een keer of 9 behoorlijke discussies gehad met de mods daar (kan ik nog in de PM's zien), omdat ik net buiten hun boekje ging, maarja, ik zit er dan ook alweer sinds 1999.
Bij tweakers heb je maar een klein aandeel dat post in het ouwehoergedeelte.

DBB is wat dat betreft het omgekeerde. 40% van alle posts zijn afkomstig uit het Allerlei gedeelte. Veel mensen komen hier dus om gezellig te ouwehoeren, en dan moeten de regels wel wat losser.

SP gewoon enkele weken geleden de grootste in de peilingen en dan nu 20 zetels minder.

"U kunt mij vanalles verwijten, behalve dat ik te vroeg heb gepiekt".

Ik hoor het hem nog zeggen. Dit keer heeft 'ie wel degelijk te vroeg gepiekt.

De opkomst was hier trouwens hoog in het gebouw waar ik moest stemmen. Ben benieuwd wat de algehele opkomst zal zijn.

Alsof iemand stemde op de inhoud van de SP

Ik denk dat 75% van de stemmers op links niet eens weet wat er in het partijprogramma staat. Het is gewoon heen en weer rennen tussen de PvdA en SP op het linkse vlak.

Als Roemer schreeuwt dat hij weer wat gratis geld weg gaat geven heeft die er zo 10 zetels bij, en vice versa.

Ik voorzie dat de hypotheekrente aftrek in stand zal blijven de komende jaren.
Dat kunnen we ons niet meer veroorloven, kost ons land 22 miljard euro per jaar.
:sad:

Ik blijf erbij dat de media deze hele situatie veroorzaakt hebben. Ten eerste het dalen van de SP, het al jaren demoniseren van de PVV en de kiezer (Bijna geenéen PVV stemmer durft antwoord te geven of heel voorzichtig). De laatste week is het iedere dag gegaan over de strijd tussen pvda en de vvd en op wie je nou zou stemmen. Andere partijen hebben bijna geen media-aandacht meer gehad.

Leuk, Amerikaans achtige toestand hier:rolleyes:

Dit. Prominent aanwezig. Denk dat meeste schapen geen eens weten waar de partijen voor staan. Het is sowieso zorgwekkend hoe beinvloedbaar mensen zijn door de media

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 22:22 ----------

Wilders met tranen in zijn ogen... mooie tv.

Omdat hij wat geeft om nl man

Volgende keer gewoon weer PVV.

Allemaal landverraders!!! Geertjuuuhh, Geertjuuuhhhh, Geertjuuuhhh!!

Europa heeft trouwens gewonnen, de anti Europa partijen worden afgestraft. SP verliest dan niks maar hun anti Europa houding levert niks op.

Europa heeft trouwens gewonnen, de anti Europa partijen worden afgestraft. SP verliest dan niks maar hun anti Europa houding levert niks op.

Nee Pimmetjuuuhhh, Pimmetjuuhhh, Pimmetjuuhhh! maar gaat hem niet meer worden :(

Goeie muziekkeuze ook. "I get knocked down" bij CDA en die partij reetridders bij VVD.

haha al die alternativo's bij GL

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 22:44 ----------

jezus wat laag van die Sap over de PVV :roflol:

Groenlinks just went full r*tard. Never go full r*tard

Ik denk dat er best veel anti europa sentiment heerst. Maar het is gewoon neer gekomen op een links/rechts stemming. Ik denk niet dat die 81 zetels vvd/pvda nou echt zo vol overtuiging zijn en dat een heel erg groot deel strategisch heeft gestemt. Ze moeten die peilingen gewoon helemaal afschaffen, dan ben ik wel eens benieuwd hoe het gaat lopen.

Wat een trieste partij is dat GL toch....

Joh..we zullen zien wat dit ons brengt. Ik verwacht niet veel goeds

Terug
Naar boven