Fitness Seller

Op welke politieke partij ga jij stemmen ?

Peiling Peiling welke partij stem jij ?

• CDA

Stemmen: 3 2,2%
  • Klusmier-unie (christenunie)

Stemmen: 1 0,7%
  • PVDA

Stemmen: 3 2,2%
  • Trots op nederland

Stemmen: 2 1,5%
  • Pvv geert wilders

Stemmen: 56 41,5%
  • D66

Stemmen: 13 9,6%
  • SP

Stemmen: 5 3,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 2 1,5%
  • VVD

Stemmen: 11 8,1%
  • SGP

Stemmen: 1 0,7%
  • Ik stem niet

Stemmen: 6 4,4%
  • Weet nog niet/misschien

Stemmen: 12 8,9%
  • Ik ben belg en stem niet

Stemmen: 20 14,8%

• Totaal stemmers
    135
  • Peiling gesloten .
Zou mooi zijn als er nou vervroegde verkiezingen komen als er een motie wordt ingediend vanwege dat irak verzwijgen.

Zelf kan ik 3 keer stemmen, mn ouders interesseert het niet dus doe het ook voor hun:D
3x Geert!!

Geertje is de baas olé olé..

• Topic Starter Topic Starter
Waarvan jij er 1 bent:). Nietsnut.

Serieus, wat doe je voor de kost? Wat draag jij bij aan de samenleving behalve zeiken op allochtonen via een forum?

Gaat er niet om, we hebben het hier over de extreme PECHpolt, want pech gaat hij indd krijgen.

Uitspraken als mensen moeten tot 67 is gewoon heel erg, mensen die netjes tot hun 65 ste hebben gewerkt mogen niet met pensioen maar mensen die hun hele leven niks hebben gedaan en koffers geld van de werkenden hebben onvangen mogen lekker thuisblijven.

Wat ik doe ? toen ik 11 was had ik al een bijbaantje, al stelde het nog niet veel voor, heb altijd gewerkt in mijn leven tot nu toe, en doe er ook een opleiding bij.

Dus lul niet zo achterlijk als je niet weet wat ik doe.

Pechtold is ernstig ziek in z'n hoofd en zou eigenlijk uitslagen moeten worden.

Maar jij bent vast ook zo'n iemand met een uitkering, waarom zou je me anders nietsnut noemen, grappig dat mensen gefrustreerd worden als de waarheid onder hun neus gedrukt word.

De pvv heeft meer respect voor werkenden en wil ze de mogelijkheid geven eerder te stoppen.

Zou mooi zijn als er nou vervroegde verkiezingen komen als er een motie wordt ingediend vanwege dat irak verzwijgen.

Zelf kan ik 3 keer stemmen, mn ouders interesseert het niet dus doe het ook voor hun:D
3x Geert!!

Dus dan stem je op je terugkeer naar de Balkan?

Denk maar niet dat er positieve verandering plaatsvind met d66 aan de macht, hij is ook zo'n zwak links figuur die niet weet van aanpakken, geert is misschien wat extremer dan derest, maar extreme problemen los je op met extreme ideeen/regels.

Anders komt het nooit meer goed.

Uitspraken als mensen moeten tot 67 is gewoon heel erg, mensen die netjes tot hun 65 ste hebben gewerkt mogen niet met pensioen maar mensen die hun hele leven niks hebben gedaan en koffers geld van de werkenden hebben onvangen mogen lekker thuisblijven.

Slaat natuurlijk nergens op deze opmerking en vergelijking al helemaal niet.

Die grens van 65 jaar is langer dan een eeuw geleden getrokken, toen de gemiddelde leeftijd een stuk lager lag. Mensen willen nu vaak graag langer doorwerken omdat ze zich nog helemaal niet oud voelen op hun 65e. Je moet natuurlijk helemaal niets, nu kan je ook gewoon op je 63e stoppen en daar heb je echt geen topbaan met topregeling voor nodig. Mijn oom bijvoorbeeld is vorig jaar op zijn 62e gestopt en kan prima rondkomen terwijl hij gewoon werknemer was in een houtzagerij.

Economisch en maatschappelijk is het ook gewenst de leeftijdsgrens iets te verhogen vanwege de vergrijzing. Om pechtold nu direct ziek etc te noemen gaat natuurlijk nergens over, typisch iets voor schreeuwerige leeghoofdjes die overal uit proporties op moet reageren ala Telegraaf en Wilders en hun tokkie aanhang.. je doet net alsof er dan zielige oude hardwerkende mensen gedwongen worden nog eens 2 jaar te gaan werken terwijl er natuurlijk zat mogelijkheden zijn om dit niet te doen als je dat niet wilt, maar zoals ik al zei, veel mensen willen dit juist graag.

Ik geloof ook niet dat D66 de enigen zijn die voor het verruimen zijn van de pensioensgerechtigde leeftijd, hier staan de meeste partijen wel positief tegenover dacht ik. Tenminste ik kan me geen zware weerstand herinneren in de gevallen dat dit ter sprake is gekomen, al ben ik daar niet zeker van.

Men wil enkel het doorwerken tot je 67ste (financieel) aantrekkelijker maken, niet verplicht stellen.

Tuurlijk kun je eerder stoppen l**ghoofd, maar dan krijg je wel duidelijk minder geld op je rekening.

Ik zeg 1 ding, pechtold in de 2e kamer zorg voor hetzelfde aan ellende dan we nu hebben.

Tuurlijk kun je eerder stoppen l**ghoofd, maar dan krijg je wel duidelijk minder geld op je rekening.

Hangt ervan af hoe je je zaakjes regelt maar je maakt ervan dat mensen verplicht worden gesteld langer door te werken no matter what terwijl dit helemaal niet het geval is. Als je persee iets tegen de standpunten hebt van de d66 of welke partij dan ook is het ook wel verstandig om juist punten aan te pakken die ergens op slaan wil je serieus worden genomen maar nu is het meer een geval ik heb dit weer eens ergens halfslachtig gehoord, of een kop uit de elegraaf gelezen die voorbij kwam rollen in de bouwkeet of in de wachtkamer van de sociale dienst en laat ik daar maar m'n mening op baseren want ik heb alleen zin om de standpunten van mijn idool en zijn partij te lezen en voor de rest geef ik m'n bek maar een duw :rolleyes:

Je bent erg sterk in het constant rondstrooien van allerlei meningen die je dan ook nog eens heel krachtig laat klinken maar als je al ergens een poging doet tot beargumentering is het van het niveau van een 14 jarige puber die een keer wat heeft opgevangen..

Hangt ervan af hoe je je zaakjes regelt maar je maakt ervan dat mensen verplicht worden gesteld langer door te werken no matter what terwijl dit helemaal niet het geval is. Als je persee iets tegen de standpunten hebt van de d66 of welke partij dan ook is het ook wel verstandig om juist punten aan te pakken die ergens op slaan wil je serieus worden genomen maar nu is het meer een geval ik heb dit weer eens ergens halfslachtig gehoord, of een kop uit de elegraaf gelezen die voorbij kwam rollen in de bouwkeet of in de wachtkamer van de sociale dienst en laat ik daar maar m'n mening op baseren want ik heb alleen zin om de standpunten van mijn idool en zijn partij te lezen en voor de rest geef ik m'n bek maar een duw :rolleyes:

Je bent erg sterk in het constant rondstrooien van allerlei meningen die je dan ook nog eens heel krachtig laat klinken maar als je al ergens een poging doet tot beargumentering is het van het niveau van een 14 jarige puber die een keer wat heeft opgevangen..

Zo denk ik dus ook over de mensen hier, allemaal fel tegen de pvv maar ze weten niet eens waar de partij voor staat.

Ze maken de regel 67 zo dat mensen met een klein beetje geld uit moeten komen stoppen ze toch met 65, die regel word niet voorniks ingevoerd door mr pech.

Maar jij blijft zeker in het goede geloven ?

Linkse partijen niet vertrouwen op hun woord !

Gaat er niet om, we hebben het hier over de extreme PECHpolt, want pech gaat hij indd krijgen.

Pechtold is ernstig ziek in z'n hoofd en zou eigenlijk uitslagen moeten worden.

Knul, enig idee wat de economische gedachtengang hierachter is? Enig idee wat de morele (demografische) gedachtengang hierachter is? Laat me raden; nee, je hebt werkelijk geen stom benul waar je over praat. Maar wel lekker blijven schreeuwen.

Een alternatief voor het plan van Pechtold zal je waarschijnlijk erg aanspreken: meer gastarbeiders.

Jammer dat een democratisch bestel waarin we leven zoveel imperfecties kent. Een professor (uit de VS) presenteerde hier onlangs zijn artikel voor een 'market for votes'. Door stemmen verhandelbaar te maken het probleem op te lossen dat een normale stem geen intensiteit uitdrukt van de achterliggende overtuiging, alles en iedereen heeft eenzelfde invloed op de uitkomst. Dit lijkt misschien rechtvaardig maar het is verre van efficient, anders zou een partij voor de dieren nooit zoveel stemmen hebben gehaald. Veel mensen stemmen om te stemmen, welhaast ongeacht wat. Nu wil ik niet direct zeggen dat de mogelijkheid tot het opkopen van stemmen geen problemen kent, maar door het introduceren van 'opportunity costs' voor het stemmen (men stemt alleen als dit men meer waard is dan wat een ander voor de stem bied) krijg je idealiter gezien een uitslag die dichter bij de werkelijke wens van de bevolking ligt.

Rechts is goed vertegenwoordigd hier op dit forum.
Zou dat eventueel komen doordat AS je hersenen kan aantasten?

Knul, enig idee wat de economische gedachtengang hierachter is? Enig idee wat de morele (demografische) gedachtengang hierachter is? Laat me raden; nee, je hebt werkelijk geen stom benul waar je over praat. Maar wel lekker blijven schreeuwen.

Een alternatief voor het plan van Pechtold zal je waarschijnlijk erg aanspreken: meer gastarbeiders.

Jammer dat een democratisch bestel waarin we leven zoveel imperfecties kent. Een professor (uit de VS) presenteerde hier onlangs zijn artikel voor een 'market for votes'. Door stemmen verhandelbaar te maken het probleem op te lossen dat een normale stem geen intensiteit uitdrukt van de achterliggende overtuiging, alles en iedereen heeft eenzelfde invloed op de uitkomst. Dit lijkt misschien rechtvaardig maar het is verre van efficient, anders zou een partij voor de dieren nooit zoveel stemmen hebben gehaald. Veel mensen stemmen om te stemmen, welhaast ongeacht wat. Nu wil ik niet direct zeggen dat de mogelijkheid tot het opkopen van stemmen geen problemen kent, maar door het introduceren van 'opportunity costs' voor het stemmen (men stemt alleen als dit men meer waard is dan wat een ander voor de stem bied) krijg je idealiter gezien een uitslag die dichter bij de werkelijke wens van de bevolking ligt.

Het lijkt mij beter dat de uitkeringstekkers (die de werkenden uitlachen in hun gezicht) eens aan het werk te zetten, ik denk dat dat veel beter is voor de economie dan hardwerkende mensen die hun rug versleten hebben nog door te laten werken of te laten stoppen voor hun 67 met een smak minder geld.Ik weet heel goed waar ik over praat want hier komt het wel weer op neer.Ik vertrouw geen linkse partijen meer.Al die ambtenaren zullen er geen last van hebben 2 jaar langer door te werken ( als het al werken is wat ze doen) maar de hardwerkende nederlander wel.Als ze langer door willen werken is dat prima natuurlijk, maar niet voor minder geld.

Ik stem op de partij die;

- uitkeringen beperkt (dus een bedrag voor echt het broodnodige, dat je nét kan leven meer niet)
- goede plannen heeft om elke WW'r een baan te geven (desnoods vrijwilligerswerk als ze maar iets bijdragen aan de maatschappij)
- arme mensen echt arm laat zijn en niet allemaal laat compenseren met inkoopkracht enz. ("want mensen moeten minimaal 1x op vakantie kunnen gaan" en dat soort crap)
- illigale handel beter gaat aanpakken (drugs, gestolen goederen etc. dus minder rijke 'gangsters')
- heropvoedingskampen gaat bouwen voor jongeren die overlast veroorzaken (ouders falen vaak tegenwoordig)

Het lijkt mij beter dat de uitkeringstekkers (die de werkenden uitlachen in hun gezicht) eens aan het werk te zetten, ik denk dat dat veel beter is voor de economie dan hardwerkende mensen die hun rug versleten hebben nog door te laten werken of te laten stoppen voor hun 67 met een smak minder geld.Ik weet heel goed waar ik over praat want hier komt het wel weer op neer.Ik vertrouw geen linkse partijen meer.Al die ambtenaren zullen er geen last van hebben 2 jaar langer door te werken ( als het al werken is wat ze doen) maar de hardwerkende nederlander wel.Als ze langer door willen werken is dat prima natuurlijk, maar niet voor minder geld.

Ja, laten we de uitkering stop zetten. Dan kunnen de werklozen ons ook niet meer in ons gezicht uitlachen.

Terug
Naar boven