Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarvan jij er 1 bent. Nietsnut.
Serieus, wat doe je voor de kost? Wat draag jij bij aan de samenleving behalve zeiken op allochtonen via een forum?
wilders zijn winst is nederland zijn verlies. Kan deze kerel met zijn gemiddeld 19jarige achterban niet gewoon marokkanen gaan bashen op geensT.
Zou mooi zijn als er nou vervroegde verkiezingen komen als er een motie wordt ingediend vanwege dat irak verzwijgen.
Zelf kan ik 3 keer stemmen, mn ouders interesseert het niet dus doe het ook voor hun
3x Geert!!
Uitspraken als mensen moeten tot 67 is gewoon heel erg, mensen die netjes tot hun 65 ste hebben gewerkt mogen niet met pensioen maar mensen die hun hele leven niks hebben gedaan en koffers geld van de werkenden hebben onvangen mogen lekker thuisblijven.
Tuurlijk kun je eerder stoppen l**ghoofd, maar dan krijg je wel duidelijk minder geld op je rekening.

Hangt ervan af hoe je je zaakjes regelt maar je maakt ervan dat mensen verplicht worden gesteld langer door te werken no matter what terwijl dit helemaal niet het geval is. Als je persee iets tegen de standpunten hebt van de d66 of welke partij dan ook is het ook wel verstandig om juist punten aan te pakken die ergens op slaan wil je serieus worden genomen maar nu is het meer een geval ik heb dit weer eens ergens halfslachtig gehoord, of een kop uit de elegraaf gelezen die voorbij kwam rollen in de bouwkeet of in de wachtkamer van de sociale dienst en laat ik daar maar m'n mening op baseren want ik heb alleen zin om de standpunten van mijn idool en zijn partij te lezen en voor de rest geef ik m'n bek maar een duw
Je bent erg sterk in het constant rondstrooien van allerlei meningen die je dan ook nog eens heel krachtig laat klinken maar als je al ergens een poging doet tot beargumentering is het van het niveau van een 14 jarige puber die een keer wat heeft opgevangen..
Gaat er niet om, we hebben het hier over de extreme PECHpolt, want pech gaat hij indd krijgen.
Uitspraken als mensen moeten tot 67 is gewoon heel erg, mensen die netjes tot hun 65 ste hebben gewerkt mogen niet met pensioen maar mensen die hun hele leven niks hebben gedaan en koffers geld van de werkenden hebben onvangen mogen lekker thuisblijven.
Pechtold is ernstig ziek in z'n hoofd en zou eigenlijk uitslagen moeten worden.
Waar slaat het op om in een ander topic het te hebben over stinkarabieren en stinkmarokkanen?
en stinkmarokkanen heb ik niet gezegd!Knul, enig idee wat de economische gedachtengang hierachter is? Enig idee wat de morele (demografische) gedachtengang hierachter is? Laat me raden; nee, je hebt werkelijk geen stom benul waar je over praat. Maar wel lekker blijven schreeuwen.
Een alternatief voor het plan van Pechtold zal je waarschijnlijk erg aanspreken: meer gastarbeiders.
Jammer dat een democratisch bestel waarin we leven zoveel imperfecties kent. Een professor (uit de VS) presenteerde hier onlangs zijn artikel voor een 'market for votes'. Door stemmen verhandelbaar te maken het probleem op te lossen dat een normale stem geen intensiteit uitdrukt van de achterliggende overtuiging, alles en iedereen heeft eenzelfde invloed op de uitkomst. Dit lijkt misschien rechtvaardig maar het is verre van efficient, anders zou een partij voor de dieren nooit zoveel stemmen hebben gehaald. Veel mensen stemmen om te stemmen, welhaast ongeacht wat. Nu wil ik niet direct zeggen dat de mogelijkheid tot het opkopen van stemmen geen problemen kent, maar door het introduceren van 'opportunity costs' voor het stemmen (men stemt alleen als dit men meer waard is dan wat een ander voor de stem bied) krijg je idealiter gezien een uitslag die dichter bij de werkelijke wens van de bevolking ligt.
Het lijkt mij beter dat de uitkeringstekkers (die de werkenden uitlachen in hun gezicht) eens aan het werk te zetten, ik denk dat dat veel beter is voor de economie dan hardwerkende mensen die hun rug versleten hebben nog door te laten werken of te laten stoppen voor hun 67 met een smak minder geld.Ik weet heel goed waar ik over praat want hier komt het wel weer op neer.Ik vertrouw geen linkse partijen meer.Al die ambtenaren zullen er geen last van hebben 2 jaar langer door te werken ( als het al werken is wat ze doen) maar de hardwerkende nederlander wel.Als ze langer door willen werken is dat prima natuurlijk, maar niet voor minder geld.