Fitness Seller

Op welke politieke partij ga jij stemmen ?

Peiling Peiling welke partij stem jij ?

• CDA

Stemmen: 3 2,2%
  • Klusmier-unie (christenunie)

Stemmen: 1 0,7%
  • PVDA

Stemmen: 3 2,2%
  • Trots op nederland

Stemmen: 2 1,5%
  • Pvv geert wilders

Stemmen: 56 41,5%
  • D66

Stemmen: 13 9,6%
  • SP

Stemmen: 5 3,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 2 1,5%
  • VVD

Stemmen: 11 8,1%
  • SGP

Stemmen: 1 0,7%
  • Ik stem niet

Stemmen: 6 4,4%
  • Weet nog niet/misschien

Stemmen: 12 8,9%
  • Ik ben belg en stem niet

Stemmen: 20 14,8%

• Totaal stemmers
    135
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Ik stem op de partij die;

- uitkeringen beperkt (dus een bedrag voor echt het broodnodige, dat je nét kan leven meer niet)
- goede plannen heeft om elke WW'r een baan te geven (desnoods vrijwilligerswerk als ze maar iets bijdragen aan de maatschappij)
- arme mensen echt arm laat zijn en niet allemaal laat compenseren met inkoopkracht enz. ("want mensen moeten minimaal 1x op vakantie kunnen gaan" en dat soort crap)
- illigale handel beter gaat aanpakken (drugs, gestolen goederen etc. dus minder rijke 'gangsters')
- heropvoedingskampen gaat bouwen voor jongeren die overlast veroorzaken (ouders falen vaak tegenwoordig)

pvv dus ;)

Het lijkt mij beter dat de uitkeringstekkers (die de werkenden uitlachen in hun gezicht) eens aan het werk te zetten, ik denk dat dat veel beter is voor de economie dan hardwerkende mensen die hun rug versleten hebben nog door te laten werken of te laten stoppen voor hun 67 met een smak minder geld.Ik weet heel goed waar ik over praat want hier komt het wel weer op neer.

Dus je denkt dat de mensen die nu een baan hebben minder goed zijn in hun werk dan degenen die werkloos zijn? :roflol:

Hoeveel mensen doen in Nederland fysiek zwaar belastend werk? Een kleine minderheid, en deze komen om deze reden alleen al in aanmerking voor een vroeger pensioen. Dus kom niet aanzetten met je populistische retoriek dat hardwerkende mensen hun ruggen gaan breken door deze plannen wat het is allemaal onzin.

En bovendien verwacht je met de marginale uitkeringstrekker die dit ten onrechte ontvangt het dreigende gat in de arbeidsmarkt op te vullen?

Je argumenten zijn echt weer stront als vanouds. Maar gelukkig 'weet je heel goed waar je over praat'. Doe ons allen een plezier en blijf gewoon weg uit serieuze topics.

Ik weet heel goed waar ik over praat want hier komt het wel weer op neer.

Kijk, dit is een goed voorbeeld van jouw chronisch gebrek aan argumentatie.

Je zegt "ik weet waar ik over praat want". Na zo'n 'want' hoort dan een uitleg te komen, je zegt in feite, "dit baseer ik op" en vervolgens geef je het argument "hier komt het wel op neer"

Dit is in een nutshell jouw manier van discusseren en misschien ook een weergave van je nogal beperkte verstandelijke vermogens. Dit laatste hoeft niet persee maar je doet in ieder geval wel je best mij en wellicht anderen hiervan te overtuigen..

Nee maar ik vermoed dat extreem rechtse aanhangers en mensen die populistische schreeuwers achterna lopen wel minder toerekeningsvatbaar zijn.

Oh, dat zal best, maar dat geldt net zo goed voor extreem links.

Bovendien heeft hij het niet over extreem rechts, maar overal rechts in het algemeen. Domme uitspraak dus.

• Topic Starter Topic Starter
Alle linkse partijen geven al aan met hun blunders dat ze niet geschikt zijn om te regeren, maar toch zal er worden gestemd door sommige op een linkse partij, namelijk d66.

Die NOG geen of weinig blunders gemaakt hebben, willen we nog 4 jaar zo doorgaan als nu ? stem dan d66

Wat lul jij nu weer, mafkees?

Rechts is dom? :eyes:

Nee maar ik vermoed dat extreem rechtse aanhangers en mensen die populistische schreeuwers achterna lopen wel minder toerekeningsvatbaar zijn.

Oh, dat zal best, maar dat geldt net zo goed voor extreem links.

Bovendien heeft hij het niet over extreem rechts, maar overal rechts in het algemeen. Domme uitspraak dus.
:D was geen uitspraak! Kijk nog maar eens goed.
Ik geef je een hint.... de zin eindigd met een ?

Weet nog niet of die zo dom is!

Wat een wankers hier:roflol:

Zat dit toevallig met mn vriendin te kijken.

'Zit je hier nou elke dag op? Niveau zal wel lekker zijn met al die domme lui'

yeah

In iig een partij die zorgt dat jou'n oma het goed heeft in het bejaardenhuis imo

O echt? Noem 'ns 1 goed punt wat de PVDA goed heeft gedaan voor de ouderen?
Als je je wat meer in verdiept is het te triest voor woorden.
Het is omdat ik nu geen tijd hebt maar anders volgde er een lange lijst.

Misschien dat het verschild met de grote stad en een klein dorp, maar goed in het eerste geval is het gewoonweg schofterig daar.

Daarbij heeft de PVV zeer mooie punten om het de oudjes nog een beetje naar hun zin te laten krijgen.

Wat een onzin. zeker één van de uni?

Wat een wankers hier:roflol:

Zat dit toevallig met mn vriendin te kijken.

'Zit je hier nou elke dag op? Niveau zal wel lekker zijn met al die domme lui'

yeah

Dan heeft ze jouw posts zeker nog nooit gelezen.
emo.gif

Terug
Naar boven