XXL Nutrition

Op welke politieke partij ga jij stemmen ?

Peiling Peiling welke partij stem jij ?

• CDA

Stemmen: 3 2,2%
  • Klusmier-unie (christenunie)

Stemmen: 1 0,7%
  • PVDA

Stemmen: 3 2,2%
  • Trots op nederland

Stemmen: 2 1,5%
  • Pvv geert wilders

Stemmen: 56 41,5%
  • D66

Stemmen: 13 9,6%
  • SP

Stemmen: 5 3,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 2 1,5%
  • VVD

Stemmen: 11 8,1%
  • SGP

Stemmen: 1 0,7%
  • Ik stem niet

Stemmen: 6 4,4%
  • Weet nog niet/misschien

Stemmen: 12 8,9%
  • Ik ben belg en stem niet

Stemmen: 20 14,8%

• Totaal stemmers
    135
  • Peiling gesloten .
Veel PVV stemmers hier.

O echt? Noem 'ns 1 goed punt wat de PVDA goed heeft gedaan voor de ouderen?
Als je je wat meer in verdiept is het te triest voor woorden.
Het is omdat ik nu geen tijd hebt maar anders volgde er een lange lijst.

Misschien dat het verschild met de grote stad en een klein dorp, maar goed in het eerste geval is het gewoonweg schofterig daar.

Daarbij heeft de PVV zeer mooie punten om het de oudjes nog een beetje naar hun zin te laten krijgen.
Ohh heb ik iets gemist dan... hebben ze al meer punten. Zeker met net zoveel inhoud als genie Rita.

Ik hoop dat PVV stemmers veel geld hebben of minimaal een eigen zaak hebben want anders worden jullie goed voor de gek gehouden. Het is en blijft een rechtse partij afkomstig van de VVD en zorgt er met name voor ondernemend Nederland. Werknemers komen daar over het algemeen niet goed vanaf, laat staan de bejaarden. Migratie is maar 1 punt die imo mega overrated is!

Ohh heb ik iets gemist dan... hebben ze al meer punten. Zeker met net zoveel inhoud als genie Rita.

Ik hoop dat PVV stemmers veel geld hebben of minimaal een eigen zaak hebben want anders worden jullie goed voor de gek gehouden. Het is en blijft een rechtse partij afkomstig van de VVD en zorgt er met name voor ondernemend Nederland. Werknemers komen daar over het algemeen niet goed vanaf, laat staan de bejaarden. Migratie is maar 1 punt die imo mega overrated is!

Misschien, dat moet nog blijken als hij zijn punten ooit 'ns waar kan maken.

En aangezien het erg slecht gaat in de zorg. Niet alleen hoe ze behandeld worden maar ook het personeel.
(Ze komen personeel te kort, en toch word daar o.a. niks aan gedaan)
Naar mijn inzien faalt de politiek keer op keer op dit gebied.

Vooral ook omdat er miljoenen naar nutteloze dingen gaan ipv naar dit. Wat wel een doel heeft.

Partij voor de dieren staat er niet tussen dus dan maar PVV.

Je hebt je echt verdiept in de PVV zie ik :rolleyes:

Mc chick heeft helaas wel gelijk in deze knulletjes, denk dat jullie beter zelf het partij programma van de PVV is goed moet doorpluizen.
O ja kheb zelf wel Wilders gestemd btw.

• Topic Starter Topic Starter
Ik laat me graag overtuigen. Ik ben een en al oor.

En als ik uit mijn nek zou kletsen dan hoor ik ook graag waar je het niet mee eens bent, en waarom natuurlijk.

Dat werknemers en bejaarden er niet goed vanaf komen met de pvv is kletskoek wat rechtstreeks uit je nek komt, de pvv komt juist op voor werkenden en bejaarden, dit zijn juist belangrijke punten, lees eens op pvv.nl voordat je gekke dingen gaat posten.

Ik laat me graag overtuigen. Ik ben een en al oor.

En als ik uit mijn nek zou kletsen dan hoor ik ook graag waar je het niet mee eens bent, en waarom natuurlijk.

Voorzitter. Er enkele tientjes per maand op achteruitgaan als je een laag inkomen hebt, als je ouder bent en een AOW'tje hebt, is heel fors. Echt heel fors. De PVV wil nadrukkelijk opkomen voor deze mensen en ik ben blij dat de minister zelf inziet dat het eigenlijk niet kan en dat het te forse financiële gevolgen zijn voor kwetsbare groepen als gehandicapten en ouderen. Ik wens de minister er succes bij. Mocht het toch niet lukken, dan zal ik mijn fractie adviseren mee te doen met het amendement dat ingediend wordt om het uit de wet te halen en om misschien later te zien hoe wij alsnog vereenvoudiging kunnen bereiken zonder deze voor de PVV onacceptabele inkomensgevolgen voor deze kwetsbare mensen.

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1537&Itemid=1

Wij geven jaarlijks miljoenen aan het buitenland weg terwijl de ouderen in een verzorgingstehuis worden gepropt en elke avond een koude maaltijd krijgen opgediend. Stank voor dank, deze mensen hebben ons land opgebouwd. De PVV maakt zich sterk voor goede ouderen zorg.

Over het ondernemend Nederland: http://www.dumpert.nl/mediabase/243211/00fe9148/geert_wilders_spreekt.h tml De PVV denkt aan de hardwerkende burger.

Wij geven jaarlijks miljoenen aan het buitenland weg terwijl de ouderen in een verzorgingstehuis worden gepropt en elke avond een koude maaltijd krijgen opgediend. Stank voor dank, deze mensen hebben ons land opgebouwd. De PVV maakt zich sterk voor goede ouderen zorg.

Over het ondernemend Nederland: http://www.dumpert.nl/mediabase/243211/00fe9148/geert_wilders_spreekt.h tml De PVV denkt aan de hardwerkende burger.

Al die miljoenen naar het buitenland zouden inderdaad gestopt moeten worden en moeten worden geinvesteerd in het eigen land.

Van al die miljoenen, gaat het grootste deel naar corrupte landen, waar de regeringsleiders het leven van een koning hebben, door het geld wat ze van ons hebben gekregen.

Als ze al willen helpen, bouw dan gewoon scholen / infrastructuur in zo een land, maar ga geen geld sturen.

Dat werknemers en bejaarden er niet goed vanaf komen met de pvv is kletskoek wat rechtstreeks uit je nek komt, de pvv komt juist op voor werkenden en bejaarden, dit zijn juist belangrijke punten, lees eens op pvv.nl voordat je gekke dingen gaat posten.

Ja hallo, ik ga ervan uit dat jij mij dan precies kan vertellen wat dat dan is wat de pvv doet die goed zijn voor de bejaarden en werkenden. Als je die mening hebt dan kun je dat mij toch makkelijk duidelijk maken i.p.v. me door te verwijzen naar de website.

Daarnaast moet je altijd oppassen bij de politiek. Een goede tip is niet te luisteren naar wat ze te vertellen hebben maar naar hun gedrag en handelingen te kijken. Ze zeggen vaak iets en doen daarna totaal het omgekeerde. En dan verliest de politiek haar geloofwaardigheid.

Ik kijk altijd wanneer ik ga stemmen welke partij imo de afgelopen 4 jaar heeft gehandeld naar mijn politieke overtuiging. Dan pas weet je of je goed zit.

Er zijn natuurlijk meerdere partijen die voor de bejaarden opkomen, maar ik geloof niet dat dat de reden is dat je gaat stemmen op de PVV. Met deze standpunten maken ze niet het verschil t.o.v. andere partijen.

Wilders heeft helaas het grote nadeel dat ze pas bezig zijn, dus kan ik nog niet oordelen op hun handelingen. Maar omdat ze uit het VVD nest komen zal de liberale kern niet veel verschillen met die van de PVV. En we weten wat liberaal beleid de afgelopen 25 jaar voor ons land heeft betekend. Al bijna 25 jaar maakte rechts deel uit van een regering en wie zijn de grootste klagers? Sorry hoor maar daarom vind ik rechts ongeloofwaardig. Ookal verdien ik boven modaal en hebben we een eigen zaak.

• Topic Starter Topic Starter
Ja hallo, ik ga ervan uit dat jij mij dan precies kan vertellen wat dat dan is wat de pvv doet die goed zijn voor de bejaarden en werkenden. Als je die mening hebt dan kun je dat mij toch makkelijk duidelijk maken i.p.v. me door te verwijzen naar de website.

Daarnaast moet je altijd oppassen bij de politiek. Een goede tip is niet te luisteren naar wat ze te vertellen hebben maar naar hun gedrag en handelingen te kijken. Ze zeggen vaak iets en doen daarna totaal het omgekeerde. En dan verliest de politiek haar geloofwaardigheid.

Ik kijk altijd wanneer ik ga stemmen welke partij imo de afgelopen 4 jaar heeft gehandeld naar mijn politieke overtuiging. Dan pas weet je of je goed zit.

Nogmaals, een man die 24/7 bewaakt word omdat hij anders uitgemoord word komt z'n woord wel na, dat van die belofte's die later niet uitgevoerd worden geef ik je gelijk in, dat hebben we gemerkt toen balkie met z'n partij aan de macht kwam.

Enkele punten zijn werkende mensen de kans bieden eerder te stoppen met werken, minder belasting laten betalen zodat je ook kunt zien aan je portomonee dat je werkt.

Geert wil ook meer geld steken in bejaardezorg, waar nu teweinig naartoe gaat, mensen die mee hebben geholpen aan het opbouwen van dit land wie nu wegrotten in een kamer waar niemand of weinig mensen zijn om diegene te helpen.

En wat doe jij ? je neemt de moeite nog niet op te lezen op z'n site.Alleen meningen plaatsen over iets waar je niks van weet.

PVV.nl zegt:

Geen overheidssubsidies voor politieke partijen - Dictatoraal trekje

Terugbrengen aantal leden Tweede Kamer van 150 naar 100 - Mogelijk eerste inperking voor het uiteindelijke doel van 1 zetel. Net als vroeger het jankende kind Geert op school.

Afschaffen Eerste Kamer - :roflol:

Invoering districtenstelsel, gekozen burgemeester en gekozen minister-president - Gestolen van D66

Preventief fouilleren in het hele land - Vrijheid?

Minder Nederlandse militaire bijdragen aan internationale (vredes)operaties, alleen nog deelname aan NAVO-operaties / en / Verhoging efficiency krijgsmacht Verbetering zorg en nazorg thuisfront uitgezonden en teruggekeerde militairen - Contradictie en niet weten waar je voor staat

Wachtlijsten jeugdzorg wegwerken / en / Herinvoering jeugd- en zedenpolitie / en / Introductie heropvoedingskampen - Dacht dat er een kleine overheid kwam? Niet weten waar je voor staat dus.

Geert is een Jood. Alleen baalt die dat die geen grote neus heeft. Net als Moslims zijn Joden kroost waarvan je afstand moet bewaren. 'tis Semitisch volk en beide hebben geweld als taal en onzekerheid als strijd. Dat is niet de Nederlandse nationaliteit.

Geert wil ook meer geld steken in bejaardezorg, waar nu teweinig naartoe gaat, mensen die mee hebben geholpen aan het opbouwen van dit land wie nu wegrotten in een kamer waar niemand of weinig mensen zijn om diegene te helpen.

Hm dat klinkt op het eerste gezicht niet gek.

Maar waar gaat dit dan van betaald worden?

- belastingen verlagen --> minder staatsinkomsten

- verlagen van de pensioengerechtigde leeftijd of vergemakkelijking hiervan --> nog grotere groep vergrijsden --> hogere kosten

- verkleining van de werkende massa --> minder inkomsten belasting

Mooi hoe de PVV vermeld wat ze allemaal willen veranderen en wat de heikelpunten zijn in onze samenleving. Helaas kunnen ze niet duidelijk maken hoe ze dit dan gaan veranderen en wat er nou precies veranderd moet worden.

Als ik dat stuk van Gorillor lees dan denk ik: klinkt goed, maar wat gaat de PVV nou precies doen?

Terug
Naar boven