Voorarm
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m50
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohh heb ik iets gemist dan... hebben ze al meer punten. Zeker met net zoveel inhoud als genie Rita.O echt? Noem 'ns 1 goed punt wat de PVDA goed heeft gedaan voor de ouderen?
Als je je wat meer in verdiept is het te triest voor woorden.
Het is omdat ik nu geen tijd hebt maar anders volgde er een lange lijst.
Misschien dat het verschild met de grote stad en een klein dorp, maar goed in het eerste geval is het gewoonweg schofterig daar.
Daarbij heeft de PVV zeer mooie punten om het de oudjes nog een beetje naar hun zin te laten krijgen.
Briljante opmerking. Heeft usernamed toch een punt over het niveau hier.

Ohh heb ik iets gemist dan... hebben ze al meer punten. Zeker met net zoveel inhoud als genie Rita.
Ik hoop dat PVV stemmers veel geld hebben of minimaal een eigen zaak hebben want anders worden jullie goed voor de gek gehouden. Het is en blijft een rechtse partij afkomstig van de VVD en zorgt er met name voor ondernemend Nederland. Werknemers komen daar over het algemeen niet goed vanaf, laat staan de bejaarden. Migratie is maar 1 punt die imo mega overrated is!
Ohh heb ik iets gemist dan... hebben ze al meer punten. Zeker met net zoveel inhoud als genie Rita.
Ik hoop dat PVV stemmers veel geld hebben of minimaal een eigen zaak hebben want anders worden jullie goed voor de gek gehouden. Het is en blijft een rechtse partij afkomstig van de VVD en zorgt er met name voor ondernemend Nederland. Werknemers komen daar over het algemeen niet goed vanaf, laat staan de bejaarden. Migratie is maar 1 punt die imo mega overrated is!

Partij voor de dieren staat er niet tussen dus dan maar PVV.

Indd, hij kletst wat uit z'n nek, zag ik al in z'n eerste post.
Ik laat me graag overtuigen. Ik ben een en al oor.
En als ik uit mijn nek zou kletsen dan hoor ik ook graag waar je het niet mee eens bent, en waarom natuurlijk.
En als ik uit mijn nek zou kletsen dan hoor ik ook graag waar je het niet mee eens bent, en waarom natuurlijk.
Voorzitter. Er enkele tientjes per maand op achteruitgaan als je een laag inkomen hebt, als je ouder bent en een AOW'tje hebt, is heel fors. Echt heel fors. De PVV wil nadrukkelijk opkomen voor deze mensen en ik ben blij dat de minister zelf inziet dat het eigenlijk niet kan en dat het te forse financiële gevolgen zijn voor kwetsbare groepen als gehandicapten en ouderen. Ik wens de minister er succes bij. Mocht het toch niet lukken, dan zal ik mijn fractie adviseren mee te doen met het amendement dat ingediend wordt om het uit de wet te halen en om misschien later te zien hoe wij alsnog vereenvoudiging kunnen bereiken zonder deze voor de PVV onacceptabele inkomensgevolgen voor deze kwetsbare mensen.
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1537&Itemid=1
Wij geven jaarlijks miljoenen aan het buitenland weg terwijl de ouderen in een verzorgingstehuis worden gepropt en elke avond een koude maaltijd krijgen opgediend. Stank voor dank, deze mensen hebben ons land opgebouwd. De PVV maakt zich sterk voor goede ouderen zorg.
Over het ondernemend Nederland: http://www.dumpert.nl/mediabase/243211/00fe9148/geert_wilders_spreekt.h tml De PVV denkt aan de hardwerkende burger.
Dat werknemers en bejaarden er niet goed vanaf komen met de pvv is kletskoek wat rechtstreeks uit je nek komt, de pvv komt juist op voor werkenden en bejaarden, dit zijn juist belangrijke punten, lees eens op pvv.nl voordat je gekke dingen gaat posten.
Ja hallo, ik ga ervan uit dat jij mij dan precies kan vertellen wat dat dan is wat de pvv doet die goed zijn voor de bejaarden en werkenden. Als je die mening hebt dan kun je dat mij toch makkelijk duidelijk maken i.p.v. me door te verwijzen naar de website.
Daarnaast moet je altijd oppassen bij de politiek. Een goede tip is niet te luisteren naar wat ze te vertellen hebben maar naar hun gedrag en handelingen te kijken. Ze zeggen vaak iets en doen daarna totaal het omgekeerde. En dan verliest de politiek haar geloofwaardigheid.
Ik kijk altijd wanneer ik ga stemmen welke partij imo de afgelopen 4 jaar heeft gehandeld naar mijn politieke overtuiging. Dan pas weet je of je goed zit.
Geert wil ook meer geld steken in bejaardezorg, waar nu teweinig naartoe gaat, mensen die mee hebben geholpen aan het opbouwen van dit land wie nu wegrotten in een kamer waar niemand of weinig mensen zijn om diegene te helpen.