AndroidHealthClinic

op zoek naar een ifbb bikini competitie coach

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt gelijk ben boos op mezelf maar daarom blijft de haat nog steeds aanwezig. Dat ze doorgaat met andere labiele mannen te misbruiken. En dat gewoon lachend doet En hier gewoon zichzelf voordoet als een onschuldig iemand terwijl ze door dit werk te doen de duivel is. En ik heb al hulp daarom ben ik ook met geld geven aan zulke duivels al half jaar gestopt enige nu nog is die woede op deze duivel kwijtraken.
 
Je hebt gelijk ben boos op mezelf maar daarom blijft de haat nog steeds aanwezig. Dat ze doorgaat met andere labiele mannen te misbruiken. En dat gewoon lachend doet En hier gewoon zichzelf voordoet als een onschuldig iemand terwijl ze door dit werk te doen de duivel is. En ik heb al hulp daarom ben ik ook met geld geven aan zulke duivels al half jaar gestopt enige nu nog is die woede op deze duivel kwijtraken.
Ze zit nog steeds in je nek, met haar droge schede op je schouders te schuren. Overal waar je heengaat zit ze daar. Gooi haar toch van je schouders af. De enige manier om te zorgen dat ze minder labiele mannen zal kunnen misbruiken is door jezelf te helpen. Ken je van die honden die achter de eigen staart aan rennen en telkens proberen te pakken? Dat doe jij ook. Stop er gewoon mee. Door te doen. Niet weer beloven te proberen of een andere figuurlijke stok achter de deur houden waardoor je kan zeggen ik heb het toch geprobeerd, gewoon kappen. Nu. Als je dat niet doet dan is er een voordeel aanwezig waarom je haar op je schouders houdt, dat kennelijk alle nadelen waard is. Vindt uit welk voordeel en neem dat weg. Succes.
 
Je hebt gelijk ben boos op mezelf maar daarom blijft de haat nog steeds aanwezig. Dat ze doorgaat met andere labiele mannen te misbruiken. En dat gewoon lachend doet En hier gewoon zichzelf voordoet als een onschuldig iemand terwijl ze door dit werk te doen de duivel is. En ik heb al hulp daarom ben ik ook met geld geven aan zulke duivels al half jaar gestopt enige nu nog is die woede op deze duivel kwijtraken.

En dat doe je natuurlijk op dbb, op de vrijdag!
 
Oh, topic avn dd week.

Jammer dat ik pas zo laat bij ben. :(
 
InkedFitness30 just checked in!!!:popcorn::popcorn:
 
Wou net nog zeggen dat het me niet zou verbazen moest InkedFitness30 ineens on line komen, verdacht :thinking:
 
Dit pik je toch niet InkedFitness30!! Laat je hem er zo makkelijk vanaf komen :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik stel hoor en wederhoor voor. Wat is er in jouw optiek allemaal gebeurd, InkedFitness30?

giphy.gif
 
Nee hoor was puur uit wanhoop steeds extreemste dingen zoeken. Waardoor je eindigde bij vuurwapen van haar. En daarmee bewijst deze dame knettergek te zijn door een echt geladen pistool in huis te hebben
Ik zou ook een pistool in huis hebben als ik steeds van die gekkies over de vloer kreeg.
 
Dre .. heb even wat van haar bekeken .. maar als Dom heeft ze je precies waar ze je hebben wil ..

Onderaan de ladder .. zei domineert je ..
 
Admin... zelfde ip?
 
Dbb did not disappoint today.
 
Je hebt gelijk heb ook voordelen nadelen opgeschreven. Maar moet idd haar lekker in haar sop laten gaar koken. En die mannen moeten zelf die hulp gaan zoeken dat is niet aan mij.

Thanks mensen die deze dingen schrijven jij en Marina waardeer dat echt. Ik kan een mooie toekomst tegemoet gaan maar op dat blijf ik in het verleden hangen ze lijkt wel een vloek voor mijn hersenen.
 
Je hebt gelijk heb ook voordelen nadelen opgeschreven. Maar moet idd haar lekker in haar sop laten gaar koken. En die mannen moeten zelf die hulp gaan zoeken dat is niet aan mij.

Thanks mensen die deze dingen schrijven jij en Marina waardeer dat echt. Ik kan een mooie toekomst tegemoet gaan maar op dat blijf ik in het verleden hangen ze lijkt wel een vloek voor mijn hersenen.
Of heb je stiekem via 3d chess haar aandacht gekregen en kick je daar op? Dat je bijvoorbeeld geen aandacht meer kreeg op andere manieren en daarvoor dit topic hebt aangewend.
Wat is dat toch de laatste tijd met Spijkenisse?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven