Fitness Seller

op zoek naar een ifbb bikini competitie coach

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die weet mijn verleden en gunt haar ook de meest pijnlijke dood ever. Maar goed mijn doel is bereikt InkedFitness30 Tilburg haar dubbel leven ligt op straat

Die is net zo kortzichtig als jij dus :roflol:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die weet mijn verleden en gunt haar ook de meest pijnlijke dood ever. Maar goed mijn doel is bereikt InkedFitness30 Tilburg haar dubbel leven ligt op straat
Oké. Toedels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha marina je hebt gelijk. Ben nog niet 100 procent hersteld dat klopt en thanks voor je opmerking. Maar ik had het ook niet moeten typen. En haar via Google moeten zoeken. Maar zij heeft me zoveel ellende gebracht dat ik die blinde haat nog niet kan loslaten maar moet ook van mijn nieuwe leven genieten. En die dombo nu maar hopen dat ze zelf ook de hulp zoeken die ik heb gezocht. En dat zij ooit tegen de verkeerde aanloopt
 
Maat geef toe, ze heeft je ook ontzettend veel genot geschonken.
 
Nee hoor was puur uit wanhoop steeds extreemste dingen zoeken. Waardoor je eindigde bij vuurwapen van haar. En daarmee bewijst deze dame knettergek te zijn door een echt geladen pistool in huis te hebben
 
Nee hoor was puur uit wanhoop steeds extreemste dingen zoeken. Waardoor je eindigde bij vuurwapen van haar. En daarmee bewijst deze dame knettergek te zijn door een echt geladen pistool in huis te hebben

En wat doet ze zoal met dat vuurwapen, teasen, dreigen, inbrengen?
 
Mocht je van haar met jouw "wapen" dan niet schieten :eyebrow:
 
Dreigen doorladen etc. Maar goed dit was het ik had hier nooit moeten komen. Heeft dat wijf weer mijn aandacht verdedig haar maar. Maar zij is een stuk stront.
 
Nee, jij was haar stuk stront en ze mocht alles met je doen wat zij maar wilde.
 
Nee, jij was haar stuk stront en ze mocht alles met je doen wat zij maar wilde.
Klopt ik was de weg kwijt gelukkig. En daar maakte misbruik van. Zo verdiend zij haar geld maar ooit komt ze een verkeerde tegen en dan ligt ze doorzeeft met kogels op de straat. Maar goed verdedig haar maar Eigenlijk teveel aandacht aan haar besteed vandaag dom van mij.
 
Ik kan haar niet vinden op Google... ???
 
Heb je ook pics?
 
Dreigen doorladen etc. Maar goed dit was het ik had hier nooit moeten komen. Heeft dat wijf weer mijn aandacht verdedig haar maar. Maar zij is een stuk stront.

Ik.heb de Twitter bekeken lijkt me prima allemaal. Zelfs in privé berichten is ze erg aardig. Snap niet hoe je bij dit soort dingen komt?
 
Typ inkdddom of *verwijderd* in kom je een hoop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt ik was de weg kwijt gelukkig. En daar maakte misbruik van. Zo verdiend zij haar geld maar ooit komt ze een verkeerde tegen en dan ligt ze doorzeeft met kogels op de straat. Maar goed verdedig haar maar Eigenlijk teveel aandacht aan haar besteed vandaag dom van mij.

Of er zijn nog sluimerende gevoelens van verlangen bij je aanwezig, eens een slaaf altijd een slaaf is het niet johnyjordaan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven