Fitness Seller

op zoek naar een ifbb bikini competitie coach

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahah dan geloof mij toch niet haar vader is ooit door zijn kop geknald en daardoor had ze of heeft er 1 om zichzelf te beschermen en heeft het toen ook voor cammen gebruikt. Maar goed ik ga mijn profiel verwijderen was gezellig
 
Hahah dan geloof mij toch niet haar vader is ooit door zijn kop geknald en daardoor had ze of heeft er 1 om zichzelf te beschermen en heeft het toen ook voor cammen gebruikt. Maar goed ik ga mijn profiel verwijderen was gezellig
Dat gaat zomaar niet. Wij beslissen of jouw profiel wordt verwijderd. Hoe weet jij zo zeker dat het een pistool was die jij zegt gezien te hebben. Er zijn zeer goed lijkende fabricaten op de markt.
 
Ze is lelijk dun tatoo lelijke neus ogen bah
Ik ben ook lelijk dun... lelijke neus en ogen.. (heb alleen geen tatoo) ... :( dat zegt niets over een persoon... Maar dat terzijde

ik ga nu echt of wordt te gezellig hier.
Je zegt teveel tijd aan haar te besteden.. weg te gaan hier van het forum.... je hebt je doel bereikt... wat maakt dat je uren later nog op alles reageert?

Je hebt nog een hele lange herstelweg te gaan... Ik denk dat je je tijd beter in jezelf en je vriendin kan investeren om verder te komen dan hier door te blijven gaan... Dit gaat je echt geen steek verder helpen en misschien nog wel dieper erin weg (of terug) te zakken...
 
Ik vraag me af wat nannan hier van vind.
 
Hahah dan geloof mij toch niet haar vader is ooit door zijn kop geknald en daardoor had ze of heeft er 1 om zichzelf te beschermen en heeft het toen ook voor cammen gebruikt. Maar goed ik ga mijn profiel verwijderen was gezellig
Het was fijn, moeten we vaker doen xoxox
 
Zo is dat, fijne vrijdag :heart:
 
Dit soort topics maken het gemis van xzizzy iets dragelijker
 
Dat gaat zomaar niet. Wij beslissen of jouw profiel wordt verwijderd.

Dan verwijder je die toch.

En Marina klopt allemaal wat je zegt ik ben er qua stoppen met rommel wel. Alleen nog niet met dit soort figuren verlost uit mijn hoofd. Klopt moet ik wel loslaten en anders heb ik weer de fout van vroeger klopt Dank moet hier ook weg. Was fout om haar via hier zwart te maken maar ze heeft me zoveel geld gekost dat ik de woede als ik haar hier ondetschuldig zie reageren nog niet kwijt ben ook als ik weet dat ze er vrolijk mee doorgaat ondanks dat ze weet wat t doet. Maakt me razend op haar En dat wegstoppen lukt me nog niet.
 
En Marina klopt allemaal wat je zegt ik ben er qua stoppen met rommel wel. Alleen nog niet met dit soort figuren verlost uit mijn hoofd. Klopt moet ik wel loslaten en anders heb ik weer de fout van vroeger klopt Dank moet hier ook weg. Was fout om haar via hier zwart te maken maar ze heeft me zoveel geld gekost dat ik de woede als ik haar hier ondetschuldig zie reageren nog niet kwijt ben ook als ik weet dat ze er vrolijk mee doorgaat ondanks dat ze weet wat t doet. Maakt me razend op haar En dat wegstoppen lukt me nog niet.
Ik denk dat jij helemaal niets moet wegstoppen. Wie heeft dat gewauwel erin gestopt? Kennelijk ben je in staat om zelfreflectie toe te passen en zie je in dat het fout is om een ander zwart te maken, daarmee help je jezelf niet. Jouw woede, ongerichte boosheid, moet worden gestroomlijnd. Je vecht tegen jezelf en daar komt geen winnaar uit. Wanneer jij de razernij voelt opkomen bedenk dan dat je kunt ingrijpen en schiet niet in telkens dezelfde reflexen. Jij hebt geen controle over anderen, enkel over jezelf. Beheers je gedachten en tel je zegeningen. Ga lekker weekend vieren.
 
marina1975

DuTiaOxXgAAV7hf.jpg

Mocht je ooit een carriéreswitch willen doen. Dit verdient blijkbaar best lekker :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat heb je al tien keer gezegd en nog steeds ben je er...
 
Ik denk dat jij helemaal niets moet wegstoppen. Wie heeft dat gewauwel erin gestopt? Kennelijk ben je in staat om zelfreflectie toe te passen en zie je in dat het fout is om een ander zwart te maken, daarmee help je jezelf niet. Jouw woede, ongerichte boosheid, moet worden gestroomlijnd. Je vecht tegen jezelf en daar komt geen winnaar uit. Jij hebt geen controle over anderen, enkel over jezelf. Beheers je gedachten en tel je zegeningen. Ga lekker weekend vieren.


Klopt helemaal gelijk. Ze moet mijn aandacht meer zijn alleen dat lukt soms niet.
 
marina1975

Dit bedoel ik. Al is te dom om een normale baan te kiezen Maar dit is het perfecte voorbeeld wat voor kutwijf ze is.
DuTiaOxXgAAV7hf.jpg

Mocht je ooit een carriéreswitch willen doen. Dit verdient blijkbaar best lekker :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt helemaal gelijk. Ze moet mijn aandacht meer zijn alleen dat lukt soms niet.
Zoek dan een vervanger. Volgens mij ben je ook kwaad op jezelf en is dat een destructieve weg. Dat je je niet kunt beheersen en iemand anders kennelijk zodanig in je hoofd blijft dat je het idee van controleverlies ervaart.
 
Klopt helemaal gelijk. Ze moet mijn aandacht meer zijn alleen dat lukt soms niet.
Aangezien je zegt dat je een baan hebt... Onder werktijd?

Ga dan achter de pc weg.. je ziet zelf in waar je mee bezig bent... log uit en ga een stuk lopen oid.. maar nu blijf je erin hangen. Kan je dit niet alleen. Vraag er hulp bij...

Ben je thuis... ga naar je vriendin en praat met haar ipv hier je op te lopen naaien.. want je zakt nu alleen maar steeds verder weg in je haat...

*goed bedoeld*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven