Dre
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m53
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat zomaar niet. Wij beslissen of jouw profiel wordt verwijderd. Hoe weet jij zo zeker dat het een pistool was die jij zegt gezien te hebben. Er zijn zeer goed lijkende fabricaten op de markt.Hahah dan geloof mij toch niet haar vader is ooit door zijn kop geknald en daardoor had ze of heeft er 1 om zichzelf te beschermen en heeft het toen ook voor cammen gebruikt. Maar goed ik ga mijn profiel verwijderen was gezellig
Ik ben ook lelijk dun... lelijke neus en ogen.. (heb alleen geen tatoo) ...
dat zegt niets over een persoon... Maar dat terzijdeJe zegt teveel tijd aan haar te besteden.. weg te gaan hier van het forum.... je hebt je doel bereikt... wat maakt dat je uren later nog op alles reageert?
Bek dicht vuile moslim
Het was fijn, moeten we vaker doen xoxoxHahah dan geloof mij toch niet haar vader is ooit door zijn kop geknald en daardoor had ze of heeft er 1 om zichzelf te beschermen en heeft het toen ook voor cammen gebruikt. Maar goed ik ga mijn profiel verwijderen was gezellig
Dat gaat zomaar niet. Wij beslissen of jouw profiel wordt verwijderd.
Ik denk dat jij helemaal niets moet wegstoppen. Wie heeft dat gewauwel erin gestopt? Kennelijk ben je in staat om zelfreflectie toe te passen en zie je in dat het fout is om een ander zwart te maken, daarmee help je jezelf niet. Jouw woede, ongerichte boosheid, moet worden gestroomlijnd. Je vecht tegen jezelf en daar komt geen winnaar uit. Wanneer jij de razernij voelt opkomen bedenk dan dat je kunt ingrijpen en schiet niet in telkens dezelfde reflexen. Jij hebt geen controle over anderen, enkel over jezelf. Beheers je gedachten en tel je zegeningen. Ga lekker weekend vieren.En Marina klopt allemaal wat je zegt ik ben er qua stoppen met rommel wel. Alleen nog niet met dit soort figuren verlost uit mijn hoofd. Klopt moet ik wel loslaten en anders heb ik weer de fout van vroeger klopt Dank moet hier ook weg. Was fout om haar via hier zwart te maken maar ze heeft me zoveel geld gekost dat ik de woede als ik haar hier ondetschuldig zie reageren nog niet kwijt ben ook als ik weet dat ze er vrolijk mee doorgaat ondanks dat ze weet wat t doet. Maakt me razend op haar En dat wegstoppen lukt me nog niet.
Ik denk dat jij helemaal niets moet wegstoppen. Wie heeft dat gewauwel erin gestopt? Kennelijk ben je in staat om zelfreflectie toe te passen en zie je in dat het fout is om een ander zwart te maken, daarmee help je jezelf niet. Jouw woede, ongerichte boosheid, moet worden gestroomlijnd. Je vecht tegen jezelf en daar komt geen winnaar uit. Jij hebt geen controle over anderen, enkel over jezelf. Beheers je gedachten en tel je zegeningen. Ga lekker weekend vieren.
@marina1975
Dit bedoel ik. Al is te dom om een normale baan te kiezen Maar dit is het perfecte voorbeeld wat voor k*twij* ze is.
![]()
Mocht je ooit een carriéreswitch willen doen. Dit verdient blijkbaar best lekker :')
Is dat alles ?Nee hoor nooit slaven dingen voor haar gedaan alleen met gun van haar cam sex gedaan
Zoek dan een vervanger. Volgens mij ben je ook kwaad op jezelf en is dat een destructieve weg. Dat je je niet kunt beheersen en iemand anders kennelijk zodanig in je hoofd blijft dat je het idee van controleverlies ervaart.Klopt helemaal gelijk. Ze moet mijn aandacht meer zijn alleen dat lukt soms niet.
Aangezien je zegt dat je een baan hebt... Onder werktijd?Klopt helemaal gelijk. Ze moet mijn aandacht meer zijn alleen dat lukt soms niet.
Kan toch ook leuk zijn.Ik kom oorspronkelijk uit Tilburg en ken wel een aantal echter zijn dit wel mannen van Antilliaanse / Surinaamse Afkomst