Fitness Seller

opdrinken stanozolol?

Status
Niet open voor verdere reacties.
probeer maar eens die slinnaald dat heeft roy ook tegen mij gezegt en het werkt perfect geen pijn voel je echt niks van.
je moet alleen wel langzaam inspuiten

• Topic Starter Topic Starter
ik net idd met een slin naald 0.5 ml in beide schouders gezet. als dit morgen niet zo erg is maak de net geopende vail in ieder geval op op deze manier.

younggod zei:
ik net idd met een slin naald 0.5 ml in beide schouders gezet. als dit morgen niet zo erg is maak de net geopende vail in ieder geval op op deze manier.
Ik heb ook wat vailtjes stanol-depot van mrp staan voor komend kuurtje. Was wel nieuwsgierig geworden of tie nu echt zo pijnlijk was..

Heb 1ml met 0,4x20mm in mijn schouder gezet. Dit was vanmorgen voor mijn training. Heb er geen last van tot nu toe. Wel iets gevoelig, maar niet abnormaler dan met andere injects.

Misschien dat het per persoon verschilt. Ik had van de test.prop van mrp wel flinke last. Dit heb ik toen gemixt met wat anders en dan is het wel te doen.

volgens mij kan je die winny altijd oraal innemen is al 17 geakalyseerd.

is precies dezelfde stof in depot als in orals van bv zambon.

alleen stanazolol heeft dit.

younggod zei:
ik heb inderdaad alles geprobeerd. ik heb nu 6 keer 100 mg eod gezet en op verschillende plaatsen en met verschillende naalden.

ik weet heus wel dat injects niet bestemt zijn om oraal in te nemen maar dit is echt niet normaal. Ik ga mijn best doen om het gewoon af te maken maar ik kan het eigenlijk alleen in mijn kont zetten om geen last te hebben met trainen.

als ik het in mijn schouder, bi of tri zet kan ik helemaal weinig trainen.
maar ik het eigenlijk ook zonde om op te drinken zeker als er niks van overblijft.

@ testo.. als je er niet zo veel last van hebt vindt ik injecten minder erg als elke dag om de zoveel uur tabs slikken.

Ik injecteer momenteel ook winny omdat me pillen verzameling de goot is in gegaan. ik heb echt absoluut geen last van stijfheid etc.

2 kameraden van mij zijn momenteel bezig met een kuurtje.

De 1 met deca (GG) en sustanon (organon)

De ander met Tren. E. (GG) en sustanon (organon)

Hebben veel pijn aan hun benen, trainen van de benen zit er niet in.

Bij de een was het zelfs zo erg, dat hij een paar dagen niet kon lopen.

We weten zeker dat het aan de middelen van GG ligt..

Wel klote om op zo'n manier te kuren!!!

Ik hoop dat GG de middelen zodanig aanpast zodat men aanzienlijk minder pijn krijgt na het injecteren, want dit schiet zo niet echt op.

Er zijn toch echt te veel klachten over het hebben van pijn na het injecteren van de middelen die worden vervaardigd door de underground-labs!!!

Ik zet 3ml test enth GG en 2ml tren enth GG in één keer en heb nergens last van.

Ik vind het al helemaal vreemd dat je het over deca en tren hebt want meestal heb je het alleen maar met testo...

Hoeveel ml van wat prikken die gasten per keer dan?

• Topic Starter Topic Starter
nou het is nu de volgende ochtend en ik nu 2 verotte schouders :mad: lekker spul hoor dat stanozolol. ik zet morgen nog een keer 2 ml. en de rest van de vail fl**ker ik weg ofzo, jammergenoeg dus niet aan mij besteeds.

ff voor de duidelijkheid, ik had er met de deca van MRP helemaal geen last van. maar die is natuurlijk op olie basis :D

probeer eens of je met zambon ook last heb zou ik zeggen, dan weet je of je niet tegen winnyjects kan of dat het aan de medrequest ligt !

Sommige mensen hebben ook last van de zambons. Ik zelf voel er niet veel van.

Ook had ik wat last van de trenbolone acetate van mrp. Maar het ligt er ook aan waar je injecteerd. Diep in de glutes is goed te doen.

Vergeet niet dat goed injecteren op de juiste plekken ook een vak is he.. Je hoeft maar ff langs een zenuw te injecteren en je krijgt ook een reactie.

Een beetje pijn hoort er gewoon bij. Een ander punt. Ik heb tegenwoordig liever spullen van underground labs. Om 2 redenen. De prijs is gewoon goed en de betrouwbaarheid is er ook. Van een UG lab worden niet snel fakes in omloop gebracht. Van 'echte' merken wordt zoveel gefaked dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik heb liever een pijnlijke spuitplek van wat teveel Benzyl Alcohol dan een dik abces van fakes. Of dat je eigenlijk een hele andere stof aan het injecteren bent met een te lage dosis.

Testoman zei:
2 kameraden van mij zijn momenteel bezig met een kuurtje.

De 1 met deca (GG) en sustanon (organon)

De ander met Tren. E. (GG) en sustanon (organon)

Hebben veel pijn aan hun benen, trainen van de benen zit er niet in.

Bij de een was het zelfs zo erg, dat hij een paar dagen niet kon lopen.

We weten zeker dat het aan de middelen van GG ligt..

Wel klote om op zo'n manier te kuren!!!

Ik hoop dat GG de middelen zodanig aanpast zodat men aanzienlijk minder pijn krijgt na het injecteren, want dit schiet zo niet echt op.

Er zijn toch echt te veel klachten over het hebben van pijn na het injecteren van de middelen die worden vervaardigd door de underground-labs!!!

ik denk eerder dat het ligt aan de sustanon, zet de eens appart en kijk wat waar de pijn vandaag komt. Pijn van deca en tren e van GG heb ik nooit gehad, wel van sustanons.

ja is ook zo. maar aan de andere kant sustanon (originele dan) is toch human grade? dus zou eigenlijk niet mogen toch?

ik vind het sowieso vreemd dat ze zeker weten dat het aan de middelen van GG ligt terwijl ze de middelen gemixt spuiten.

Ik vind niet dat je iets moet zeggen waar je niet zeker over kunt zijn. Eerst apart uit proberen zoals hardgainers zegt en dan klagen. er kunnen ook zoveel andere factoren mee spelen dat het wellicht aan iets heel anders ligt.

Het ligt zeker weten aan die sus.

Ik heb het zelf ook als ik na een tijd weer begin met kuren en de eerste prik zet.

Kan ik meestal 2 dagen niet lopen en dan is het over.

Testo zei:
Het ligt zeker weten aan die sus.

Ik heb het zelf ook als ik na een tijd weer begin met kuren en de eerste prik zet.

Kan ik meestal 2 dagen niet lopen en dan is het over.

Tip voor je Testo, wellicht werkt het ook voor jou. Ik had hier ook last van bij mn eerste kuur. bij de volgende kuur heb ik de eerste spuit bij een maat van me en bij mezelf net voor het slapen gezet. De volgende dag voelden we beide niets meer.

Dus ik denk dat als je je eerste spuit zet en vervolgens minimaal gebruik maakt van die spier dat de pijn dan minimaal is of dat je het helemaal niet krijgt.

Neej niet slikken joh is zonde.

probeer eens in de pecs doet bij mij niet zeer.

succes :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven