- Waardering
- 2
Pumpin' zei:de winny van GG is dan ook gemaakt om oraal te nemen.
GG heeft winny oral (vloeibaar) en winny-ject sinds kort....
groeten!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pumpin' zei:de winny van GG is dan ook gemaakt om oraal te nemen.
Ik heb ook wat vailtjes stanol-depot van mrp staan voor komend kuurtje. Was wel nieuwsgierig geworden of tie nu echt zo pijnlijk was..younggod zei:ik net idd met een slin naald 0.5 ml in beide schouders gezet. als dit morgen niet zo erg is maak de net geopende vail in ieder geval op op deze manier.
younggod zei:ik heb inderdaad alles geprobeerd. ik heb nu 6 keer 100 mg eod gezet en op verschillende plaatsen en met verschillende naalden.
ik weet heus wel dat injects niet bestemt zijn om oraal in te nemen maar dit is echt niet normaal. Ik ga mijn best doen om het gewoon af te maken maar ik kan het eigenlijk alleen in mijn kont zetten om geen last te hebben met trainen.
als ik het in mijn schouder, bi of tri zet kan ik helemaal weinig trainen.
maar ik het eigenlijk ook zonde om op te drinken zeker als er niks van overblijft.
@ testo.. als je er niet zo veel last van hebt vindt ik injecten minder erg als elke dag om de zoveel uur tabs slikken.
lekker spul hoor dat stanozolol. ik zet morgen nog een keer 2 ml. en de rest van de vail fl**ker ik weg ofzo, jammergenoeg dus niet aan mij besteeds.
Testoman zei:2 kameraden van mij zijn momenteel bezig met een kuurtje.
De 1 met deca (GG) en sustanon (organon)
De ander met Tren. E. (GG) en sustanon (organon)
Hebben veel pijn aan hun benen, trainen van de benen zit er niet in.
Bij de een was het zelfs zo erg, dat hij een paar dagen niet kon lopen.
We weten zeker dat het aan de middelen van GG ligt..
Wel klote om op zo'n manier te kuren!!!
Ik hoop dat GG de middelen zodanig aanpast zodat men aanzienlijk minder pijn krijgt na het injecteren, want dit schiet zo niet echt op.
Er zijn toch echt te veel klachten over het hebben van pijn na het injecteren van de middelen die worden vervaardigd door de underground-labs!!!
hardgainers zei:
Latin spirit zei:zou heel goed kunnen want in sustanon zit ook prop, denk dat de pijn veroorzaakt en niet de GG spullen.
Testo zei:Het ligt zeker weten aan die sus.
Ik heb het zelf ook als ik na een tijd weer begin met kuren en de eerste prik zet.
Kan ik meestal 2 dagen niet lopen en dan is het over.