Fitness Seller

open Bankdrukken 5juni

Zijn er meer mensen die t inschrijvingsformulier niet kunnen downloaden van de site http://nkv-atlas.nl/ of ligt t aan mijn computer?
Wel handig om mezelf in te kunnen schrijven als ik mee ga doen natuurlijk...

Normaal gesproken geeft je vereniging je op...in jouw geval Art of Power als ik het goed heb, maar je kunt ook gewoon een mailtje sturen naar Piet Legerstee...dat mailadres vind je bij de emailadressen die de nieuwsbrief van de NPB krijgen.

"open" kan ook betekenen dat er deelnemers vanuit het buitenland mee kunnen doen.
Dit geldt ook bij Open Noordhollandse en de Open Kaasstad. Jammer genoeg doen de laatste jaren geen buitenlandse deelnemers mee. Dus handig te checken hoe de organiserende vereniging "open" intepreteert. Succes!

Bedankt voor je aanvullig Wim...Wim heeft gelijk..."Open" betekend in dit geval ook dat er buitenlandse atleten mogen meedoen. Vereiste is wel dat men bij een bond lift die onder auspiciën van de IPF valt. Meestal valt het aantal buitenlandse deelnemers in de praktijk overigens nogal tegen.

Normaal gesproken geeft je vereniging je op...in jouw geval Art of Power als ik het goed heb, maar je kunt ook gewoon een mailtje sturen naar Piet Legerstee...dat mailadres vind je bij de emailadressen die de nieuwsbrief van de NPB krijgen.

Thanks René. Ik heb m maar even een mailtje gestuurd, want ik kom er niet uit met dat inschrijfformulier. Ik zal waarschijnlijk weer als algemeen lid meedoen.

Thanks René. Ik heb m maar even een mailtje gestuurd, want ik kom er niet uit met dat inschrijfformulier. Ik zal waarschijnlijk weer als algemeen lid meedoen.

Algemeen lid is uiteindelijk wel duurder dan als je aangesloten bent bij een vereniging. Als je aangesloten bent bij een vereniging hoef je daar verder niet te trainen en ook geen contributie te betalen. Er zijn diverse verenigingen waarvoor je eventueel zou kunnen uitkomen.

• Topic Starter Topic Starter
Tymboo is geen lid van Art of Power.

de nominaties voor het open NK bankdrukken zijn bekend.
het is werkelijk om te huilen: 17 deelnemers in de openklasse.

maar we gaan er iets moois van maken:D

de nominaties voor het open NK bankdrukken zijn bekend.
het is werkelijk om te huilen: 17 deelnemers in de openklasse.

maar we gaan er iets moois van maken:D

Verklaarbaar...de "echte toppers" hebben dit weekend deelgenomen aan het WK BD in Oostenrijk en anderen zullen zich willen sparen voor aankomende wedstrijden (EK PL voor Masters van 5-9 juni bijvoorbeeld). Ik kan me vergissen, maar verwacht dat de Open Bank niet meer al te lang zal worden gehandhaafd. Het is teveel van het goede buiten de wedstrijden die de toppers hebben of het zal een wedstrijdje gaan worden voor beginners en de "sub-toppers" ;)

Verklaarbaar...de "echte toppers" hebben dit weekend deelgenomen aan het WK BD in Oostenrijk en anderen zullen zich willen sparen voor aankomende wedstrijden (EK PL voor Masters van 5-9 juni bijvoorbeeld). Ik kan me vergissen, maar verwacht dat de Open Bank niet meer al te lang zal worden gehandhaafd. Het is teveel van het goede buiten de wedstrijden die de toppers hebben of het zal een wedstrijdje gaan worden voor beginners en de "sub-toppers" ;)

Dat is dan toch mooi als het een wedstrijdje word van de beginners en subtoppers, en wie gewoon zin heeft om mee te doen.

en waarom niet handhaven het is het eerste jaar er moet meer bekendheid aangegeven worden..

trouwens waar staan de nominaties

Dat is dan toch mooi als het een wedstrijdje word van de beginners en subtoppers, en wie gewoon zin heeft om mee te doen.

en waarom niet handhaven het is het eerste jaar er moet meer bekendheid aangegeven worden..

Nog niet helemaal wakker? ;)
Het is toch echt het 2e jaar dat deze wedstrijd wordt gehouden...vorig jaar waren er overigens beduidend meer deelnemers.

Nominaties staan op de startpagina van de NPB onder aanstaande evenementen :).

Wat mij betreft mogen ze deze wedstrijd uiteraard handhaven maar als de dalende curve doorzet zie ik het somber in...je gaat geen wedstrijd houden voor een handjevol mensen lijkt me.

Voor WK bank deden er 4 mee en EK PL Master doen er zo'n 5 mee. Met andere woorden er zijn volgens meer atleten die mee kunnen doen. Maar ja, het is mijn onbekend hoe het komt dat er steeds minder mee doen. Misschien een idee om hier een aparte thread voor te openen, zodat mogelijk info geeft voor de NPB voor het nieuwe seizoen.

Hey kijk Art roept iets en jullie gaan er vanuit dat er maar 17 deelenemers zijn er zijn er 31.
Dus volgens Piet precies zoveelals verleden jaar
17 bij de mannen 8 bij de vrouwen en 6 gehandicapten.

Dus er is geen dalende spiral. Dus gewoon zorgen dat er volgend jaar meer zijn.

Ens als ik kijk na de kwaliteit van de lifters verwacht ik dat er flink gedrukt gaat worden. Dus mooie reclame voor de NPB

Ik ben geloof ik één van de oudste deelnemers... Ik voel me wel eens vaker een paar jaar ouder dan ik werkelijk ben, maar om er nou meteen bouwjaar 1964 van te maken... Ach, boeiend hoeveel er mee doen, natuurlijk is het leuker als er veel deelnemers zijn, maar aan de andere kant: zijn we wel lekker snel klaar.

ik zeg toch: 17 deelnemers inde OPEN klasse.
vorig jaar waren er 18:D

maar even zonder gekkigheid, het is toch jammer dat er maar 17 mannen zijn in de OPEN klasse

ik zeg toch: 17 deelnemers inde OPEN klasse.
vorig jaar waren er 18:D

maar even zonder gekkigheid, het is toch jammer dat er maar 17 mannen zijn in de OPEN klasse

en nu zijn er meer vrouwen dus dat is ook leuk.
Tja er zouden er mee kunnen meedoen. Maar het gaat niet achteruit dus dat is een eerste stap, gewoon meer reclame in de toekomst.
Zo dat er meer aan meedoen.
Sportscholen die lid zijn van de bond vertellen hun eigen leden het niet eens dat er een wedstrijd is. Zo waren er al mensen die ik gesproken had die wouden meedoen maar wisten van niks. Dus ik denk communicatie daar valt veel winst te halen.

En voor degene die meedoen ankomende zaterdag heel veel succes en laten er veel prs gedraaid worden.

stilstaan is achteruitgaan

en nu zijn er meer vrouwen dus dat is ook leuk.
Tja er zouden er mee kunnen meedoen. Maar het gaat niet achteruit dus dat is een eerste stap, gewoon meer reclame in de toekomst.
Zo dat er meer aan meedoen.
Sportscholen die lid zijn van de bond vertellen hun eigen leden het niet eens dat er een wedstrijd is. Zo waren er al mensen die ik gesproken had die wouden meedoen maar wisten van niks. Dus ik denk communicatie daar valt veel winst te halen.

En voor degene die meedoen ankomende zaterdag heel veel succes en laten er veel prs gedraaid worden.

Uiteraard valt uit goede communicatie veel winst te maken, dus ik deel je mening, Pjotr!

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar...vrijwel iedereen heeft tegenwoordig internet...velen zitten uren per dag achter een pc op Hyves, Facebook, Farmville of van mijn part DBB ;)...op de site van de NPB een kijkje nemen is dat dan te veel gevraagd? Er staat een wedstrijdkalender waarin alle wedstrijden zijn opgenomen. Tevens staan er bij aanstaande evenementen de komende wedstrijden vermeld. Last but not least wordt er ook nog een Nieuwsbrief van de NPB verzonden waar e.e.a. ook onder de aandacht wordt gebracht. Het is vaak ook een vorm van gemakzucht, toch?
Iemand die echt belangstelling heeft doet zich moeite om informatie te vinden en neemt zelf initiatieven en wacht niet af.

Succes van het weekend, bikkels :thumbup:

Ik zie de pr regens wel voorbij komen in jullie logs :D

Terug
Naar boven