XXL Nutrition

Opening Own Sculpturers gym B.I.G.G!

Jonko

Colossal Veteran
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2
OS heeft nu wat minder tijd, dus ik zal het even in het open gooien voor hem.
De gym die hij heeft overgenomen zal dus ergens in Januari open gaan, onder de naam "Body Impact Gym Geleen (get B.I.G.G.)" en een hele trotste nieuwe eigenaar. De enige hardcore gym in limboland gaat dus nog beter en nog meer hardcore worden.
Er zal dus een officiële opening komen, waar je vrijuit broodjes mag eten en koffie mag slurpen.

Er komen ook een aantal bekende amateur en pro atleten om de gym machtig te openen.

Os of ik zal hier tegen de tijd meer informatie inzetten m.b.t. de opening van de gym.

De post hierover in zijn log:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/own-sculpturers-log-90103/index244.html#post3372803

Yowwww Guyzzzz (and lovely girls)

Heb gisteren eindelijk de Go-Ahead gekregen en dus ben ik binnen een week de trotse eigenaar van Basicgym.

Heb echt 0,0% tijd gehad om ook maar 1 training te posten, maar geloof me dat het goed gaat.;)

Ik zal ongeveer een maand gaan uittrekken voor de gym in een nieuw jasje te steken,nwe naam,apparatuur,etc...

Na die tijd hou ik dus een grand-opening en is iedereen uitgenodigd om eens een kijkje te komen nemen.

Houd alleen in dat ik nog minder tijd heb voor zowat alles!!!En zal heel mss het NK aan me neus voorbij laten schieten omdat ik al mn energie in de gym moet steken....:(

Maar goed....zeg nooit nooit...Ik zit al 2mnd in voorbereiding dus dat blijf ik ook gewoon doen, zal kijken in de laatste maand of ik vooruitgang geboekt heb, en daarna beslis ik wel of ik dan on stage ga klimmen.

De eventuele naam die ik voor de gym heb bedacht is...

Body Impact Gym Geleen (get B.I.G.G.)

Ik ga een apart cardio/fitness en BB/PL gedeelte gaan maken, ga bankdrukwedstrijden organiseren, mss zelfs eens per kwartaal een DBB-Strenght contest houden hehe.:D

Anyhow...ik ga nu weer over en sluiten, kan met me kop weer het papierwerk in gaan duiken.

Keep pumping guyz

En jullie weten het he, echte mannen deadliften met hun tanden! :tanden:

Laatst bewerkt:
ik vroeg me al af waar dat beescht was!

maar goed man gefeliciteerd (als je het leest) als ik in de buurt woonde ha dik zeker even komen trainen!!

Geleen? Net achter Maastricht dus ... mmm ... mss als ik thuis nog een op bezoek ga,
dan ineens doorrijden. Is het toch niet meer zo ver voor me

Shit das wel een schijteind rijden vanaf leeuwarden. Maar wel cool voor hem. Als ik in de buurt ben kom ik zeker langswippen. :D

• Topic Starter Topic Starter
Shit das wel een schijteind rijden vanaf leeuwarden. Maar wel cool voor hem. Als ik in de buurt ben kom ik zeker langswippen. :D

zeker doen :)

als ik tijd ervoor kan vrijmaken ga ik ook. dus hoop zo snel mogelijk een datum te hebben, dan plan ik vrij in :D

• Topic Starter Topic Starter
Even een kleine toevoeging in de eerste post:

Er komen ook een aantal bekende amateur en pro atleten om de gym machtig te openen.

:D :cool:

Nice. Nix boven eigen baas van een gym

Mooi man !! congratz @ OS !!

Hey dat is vrij dicht in de buurt. Moet hier uitwijken naar aachen voor een hardcore gym. Geleen is misschien nog dichterbij

Ik ga zeker kijken daaro. Thx jonko!

ik ga ook mijn best doen erbij te zijn, hou ons op de hoogte.

Gratz...

Nice, goede prestatie, is toch de droom van iedereen lijkt me. Als ik in die contreien ben wip ik zeker even binnen.

Kom denk ik ook wel kijken...vanuit Roermond ben je er toch zo. En het is zker niet de enige hardcore gym in limburg, dan ben je nog niet in Roermond geweest ;)

nice congratz :)

Of maastricht;)

Fijn dat het toch doorgaat Kev' :cool:

gaaf zeg! Gefeliciteerd ermee!

:thumbs: Alleen zo'n pokke eind weg...

gaat wel een keer een blik werpen....

Terug
Naar boven