- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik reed toevallig gister langs.. zal binnenkort eens naar binnen stappen. Ben benieuwd!

C U Soon Bro
Ben zelf trouwens weer aardig op weg qua voorbereiding, de wedstrijd waarvoor ik me aant voorbereiden ben is het NK2010, meten en wegen doe ik de eerste tijd nog niet, maar zit nu wel weer op hetzelfde punt als toen ik aan de hercules heb deelgenomen, en heb nu nog een dik jaar om die extra kilo's te winnen en on stage ripped net onder die 90kg te duiken!!!
Met het begeleiden van de leden en atleten gaat het ook goed, 17mei doen twee atleten mee aan de artemiscup, de rest is in voorbereiding voor de WBC te mijdrecht (sept.)
Ook zal ik 3wkn na de artemiscup naar Italie afreizen om een atleet te ondersteunen en begeleiden, deze jongen doet ook mee aan de artemiscup en is vorig jaar 2e geworden bij de -70kg Italiaanse kampioenschappen. (Muscle Mania Italy)Dit jaar gaan we voor de 1e plek en dus ook automatische qualificatie voor een WK gehouden te Miami(USA).

Hier in Limburg word er juist nieuw leven in geblazen!!!Als webmaster van de site van Body Impact Gym heeft Kevin me gevraagd onderstaande update hier te posten.
.....................................................................................................................................................
.