Fitness Seller

Opening Own Sculpturers gym B.I.G.G!

Een eigen gym is top. Zie dat het in Lindenheuvel ligt, mooie locatie.

TOF een H.C. gym in tijden van healthcenters & co. :thumb: hopelijk krijgen we deze trend weer terug.

feli Kevin :thumbup:

Gefeliciteerd man! Als ik ooit 'es in de buurt ben , kom ik wel eens kijkje nemen.

Succes met je zaak.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, we zijn sinds een aantal weken klaar met de werkzaamheden en de gym is eindelijk in een nieuw jasje gestoken, de opendag zal dan ook niet lang meer gaan uitblijven.
Toch gaan we in Ocober uitbreiden met ca 250m2 en er zullen dan ook douches,extra kleedkamers en toiletten aangelegd worden, en zal ik het hardcore gedeelte hiernaar gaan verplaatsen.

De grootste ruimte zal dan uitbereid worden met cardio en fitness apparatuur ivm de continue aanloop van nieuwe cardio/fitness leden, toch blijven er ook massaal serieuze krachtsporters zich aanmelden die elders nooit echt hun ding konden doen, er is altijd wel een baas boven baas aanwezig en dat resulteerd dus ook weer in extra motivatie voor de jongens die normaal alleen maar bewonderd werden in hun oude honk.

Excuses voor de late reactie peepz, maar ik heb amper tijd om achter een pc te kruipen dus na deze post zal het wel weer ff gaan duren...:o

Ik zal spoedig berichten over de datum van de opendag, mss kunnen we er zelfs een meet van maken:D

Keep pumping bitches!!!!

Ik reed toevallig gister langs.. zal binnenkort eens naar binnen stappen. Ben benieuwd!

Ik reed toevallig gister langs.. zal binnenkort eens naar binnen stappen. Ben benieuwd!

C U Soon Bro :cool:

Ben zelf trouwens weer aardig op weg qua voorbereiding, de wedstrijd waarvoor ik me aant voorbereiden ben is het NK2010, meten en wegen doe ik de eerste tijd nog niet, maar zit nu wel weer op hetzelfde punt als toen ik aan de hercules heb deelgenomen, en heb nu nog een dik jaar om die extra kilo's te winnen en on stage ripped net onder die 90kg te duiken!!!

Met het begeleiden van de leden en atleten gaat het ook goed, 17mei doen twee atleten mee aan de artemiscup, de rest is in voorbereiding voor de WBC te mijdrecht (sept.)
Ook zal ik 3wkn na de artemiscup naar Italie afreizen om een atleet te ondersteunen en begeleiden, deze jongen doet ook mee aan de artemiscup en is vorig jaar 2e geworden bij de -70kg Italiaanse kampioenschappen. (Muscle Mania Italy)Dit jaar gaan we voor de 1e plek en dus ook automatische qualificatie voor een WK gehouden te Miami(USA).

C U Soon Bro :cool:

Ben zelf trouwens weer aardig op weg qua voorbereiding, de wedstrijd waarvoor ik me aant voorbereiden ben is het NK2010, meten en wegen doe ik de eerste tijd nog niet, maar zit nu wel weer op hetzelfde punt als toen ik aan de hercules heb deelgenomen, en heb nu nog een dik jaar om die extra kilo's te winnen en on stage ripped net onder die 90kg te duiken!!!

Met het begeleiden van de leden en atleten gaat het ook goed, 17mei doen twee atleten mee aan de artemiscup, de rest is in voorbereiding voor de WBC te mijdrecht (sept.)
Ook zal ik 3wkn na de artemiscup naar Italie afreizen om een atleet te ondersteunen en begeleiden, deze jongen doet ook mee aan de artemiscup en is vorig jaar 2e geworden bij de -70kg Italiaanse kampioenschappen. (Muscle Mania Italy)Dit jaar gaan we voor de 1e plek en dus ook automatische qualificatie voor een WK gehouden te Miami(USA).

ja wou al zeggen train je nog wel met zo weinig tijd over? Maar dat zit wel goed dus :)

Krijgen we nog een keer update foto's??

thnx!

Klinkt allemaal geweldig beest.

Leuk om nog eens te horen hoe alles verloopt, Kevin! :thumbs: Zal mn best doen om af te komen met de opendag :D

Als ik niet moet werken kom ik zeker naar de opening Kevin.
Keep up the good work

Ik kom deze maand of volgende maand wel een keertje langs. Wil dat wel eens zien.

Ziet er super uit, kom zeker een x langs..

Als webmaster van de site van Body Impact Gym heeft Kevin me gevraagd onderstaande update hier te posten.

Groetjes Bart

Spoedig gaan wij aan de uitbreiding beginnen, de gym zal tijdens de werkzaamheden geopend blijven.
Er zal een ruimte van ca.250m2 gaan bijkomen en ingericht worden voor Bodybuilders en Powerlifters, tevens gaan wij ons meer richten op Powerlifting!!

Het enige bekende Powerlift team van Geleen (Fennel) zal gaan verhuizen richting Body impact Gym, dit mede dat hun oude honk zal sluiten en er elders geen plek is voor serieuze krachtsporters.

Wij gaan ons aansluiten bij de Nederlandse Krachtsport Bond en gaan verder met officiele wedstrijden in competitie verband.
Onze hoofdruimte zal verder uitgebreid worden met Cardio/Fitness Apparatuur, onlangs hebben wij deze ruimte al uitgebreid met nieuwe Cardio/Fitness en Hardcore Apparatuur, komt u gerust eens "vrijblijvend" een kijkje nemen.

Limburg leeft!!!Hardcore leeft!!!

Wij zijn zeer content dat wij dit unieke concept kunnen uitbreiden!!!Hardcore gyms een uitstervende soort???Hier in Limburg word er juist nieuw leven in geblazen!!!

Tevens zullen er douches, extra kleedkamers en een massage ruimte gebouwd worden,
na de uitbreiding zal spoedig bericht worden over de geplande opendag.

Mvg,
K.J.Goulding
F.Hanna

Body Impact Gym Geleen
Het Centrum voor de serieuze (kracht)sporter.

Als webmaster van de site van Body Impact Gym heeft Kevin me gevraagd onderstaande update hier te posten.
.....................................................................................................................................................

.

Klinkt goed! helaas voor mij wat ver weg :(
kom zeker keer kijken als ik in de buurt ben..;)

Heey Kevin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!
Maak er nog een leuke dag van gap.

Terug
Naar boven