AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

goeie training , alleen zegt butterflyes mij effe niks

Thx guyz, blessureleed zuigt idd, toch heb ik vandaag zga probleemloos borst/rug kunnen trainen, had alleen bij de 1e borstoefening (incline bp) last van mn schouder, maar bij de zwaardere series was de pijn helemaal verdwenen.:cool:

Thx kerel, Basicgym ligt in geleen (limboland) ;)

Vandaag getraind:Borst/Rug

1.Borst

-Incline bp
-Incline db press
-Butterflyess

(*opwarmset rug,tevens extra borstoefening: Pullovers)

2.Rug

-T bar rows
-Db rows
-Deadliften (+deadstop)

30min.fietsen en dat was het weer voor vandaag.:cool:

Opmerkingen:Kracht begint langzaam aan weer terug te komen, toch doe ik nog ff rustig aan en maak wat meer herhalingen of voeg wat extra negatieven toe.

Keep pumping:wl:

netjes :D

maar ng netter als we next week es same kunne gaan :)
need ya help (A)

Laatst bewerkt:
je bent lekker bezig man!

mooie voorderingen + log.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.864
Vanmorgen getraind:Quads/Hams/Calves.

1.Quads

-One leg extensions
-Smith squats
-One leg press

2.Hams

-Leg curl liggend
-Leg curl staand
-Stif leg deadlifts

3.Calves

-Calve raises staand
-Calve raises zittend

Opmerkingen: Geen last van blessures or what so ever.:wl:Heb nog gepraat met de eigenaar van basicgym, hij gaat binnen nu en een paar maanden stoppen, mss ga ik de nieuwe eigenaar worden maar gaan ook net een huis kopen dus moet even kijken wat de bank gaat zeggen, hoop iig dat ik het rond krijg, zou zelfs mss dat huis laten schieten voor de gym...Maar goed, dat zien we komende weken wel hoe en wat.

Keep pumping:cool:

Haha, vind je het goed als ik een keer training kom bijwonen, altijd leuk om een "pro" als ik je zo mag noemen. Aan het werk té zien.

Ben zelf woonachtig té venlo :P

Lekkere training :)

Hehe, i wish.....No probz kerel, laat maar wat weten.:cool:

goeie training , alleen zegt butterflyes mij effe niks

Thx:cool:

Dit zijn butterflyes
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

netjes :D

maar ng netter als we next week es same kunne gaan :)
need ya help (A)

Tja..word moeilijk als ik alleen s'ochtends train en jij op school zit, komt goed lil'd.

je bent lekker bezig man!

mooie voorderingen + log.

Thx kerel.:cool:

Dude!!! Een huis kun je altijd nog krijgen. Je hebt nu al een mooi huis. En daarbij.. de kans dat je een gym over kan nemen is ****ing klein. Dus aanpakken deze kans!!!

• #4.866
Dude!!! Een huis kun je altijd nog krijgen. Je hebt nu al een mooi huis. En daarbij.. de kans dat je een gym over kan nemen is ****ing klein. Dus aanpakken deze kans!!!

Ik weet het kerel, maar de gym en de leden zijn alleen te koop, het betreft hier een huurpand en de huur is torenhoog!!Met datzelfde geld kan ik ook een loods kopen, en er zijn al zoveel gym's hier in de buurt dus zal ik 100% moeten verhuizen om een goede locatie voor mn gym te vinden.Er zijn zoveel andere factoren wat er nog bij komen kijken.
Heb ook al nagedacht om de gym op locatie over te nemen, en in de tussentijd rustig te kijken voor een geschikte plek, word dus aardig wat brainstormen de komende tijd.

We shall see...als het doorgaat gaan we iig een feestje bouwen.:cool:

He's alive and kickin' :D lastig lastig Own, maar zou zeker vet zijn om dat rond te krijgen .. good luck.

Hoop voor jou dat het lukt. Een eigen gym is de droom van vele. Succes kerel!

IK hoop dat et je lukt om je gym te openen

als je de middellen hebt , ga ervoor zou ik zeggen - by the way - butterflies zijn toch gewoon peckdecks of vergis ik mij nou zo enorm

• #4.871
Yowwww Guyzzzz (and lovely girls)

Heb gisteren eindelijk de Go-Ahead gekregen en dus ben ik binnen een week de trotse eigenaar van Basicgym.

Heb echt 0,0% tijd gehad om ook maar 1 training te posten, maar geloof me dat het goed gaat.;)

Ik zal ongeveer een maand gaan uittrekken voor de gym in een nieuw jasje te steken,nwe naam,apparatuur,etc...

Na die tijd hou ik dus een grand-opening en is iedereen uitgenodigd om eens een kijkje te komen nemen.

Houd alleen in dat ik nog minder tijd heb voor zowat alles!!!En zal heel mss het NK aan me neus voorbij laten schieten omdat ik al mn energie in de gym moet steken....:(

Maar goed....zeg nooit nooit...Ik zit al 2mnd in voorbereiding dus dat blijf ik ook gewoon doen, zal kijken in de laatste maand of ik vooruitgang geboekt heb, en daarna beslis ik wel of ik dan on stage ga klimmen.

De eventuele naam die ik voor de gym heb bedacht is...

Body Impact Gym Geleen (get B.I.G.G.)

Ik ga een apart cardio/fitness en BB/PL gedeelte gaan maken, ga bankdrukwedstrijden organiseren, mss zelfs eens per kwartaal een DBB-Strenght contest houden hehe.:D

Anyhow...ik ga nu weer over en sluiten, kan met me kop weer het papierwerk in gaan duiken.

Keep pumping guyz

Laatst bewerkt:
super OWN, als ik een keer in de buurt ben.... (of lul ik nu onzin ???)

Mooi man :thumbs:
Vandaar dat het zo stil was in jou'n log.
Gewoon eigen krachthonk als werk damn.

Gefeliciteerd man, echt helemaal geweldig:thumbs:

• #4.875
super OWN, als ik een keer in de buurt ben.... (of lul ik nu onzin ???)

Haha met die lengte van jou ben je zowat overal in de buurt hahaha, nee kerel over een maandje+ hou ik een heropening dus zou tof zijn als er dan wat gasten in kilt de deur binnen komen lopen.;)

Mooi man :thumbs:
Vandaar dat het zo stil was in jou'n log.
Gewoon eigen krachthonk als werk damn.

Hehe idd kerel,thx:cool: ik heb al heel wat mailtjes gekregen van members die dachten dat ik van de aardbodem verdwenen was hehe.

Gefeliciteerd man, echt helemaal geweldig:thumbs:

Thx HB;)

Succes in het zuiden Kevin :thumb:

Leuk te horen Kevin!
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken, heel veel succes in iedergeval!:thumbs:

Own ftw :hedbang:

Gefeliciteerd Kevin! :D :kiss: Het is nu dus echt definitief rond. :D

Ik verwacht mijn uitnodiging binnenkort op de deurmat. :p

Veel succes met alles!

Terug
Naar boven