- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx guyz, blessureleed zuigt idd, toch heb ik vandaag zga probleemloos borst/rug kunnen trainen, had alleen bij de 1e borstoefening (incline bp) last van mn schouder, maar bij de zwaardere series was de pijn helemaal verdwenen.
Thx kerel, Basicgym ligt in geleen (limboland)
Vandaag getraind:Borst/Rug
1.Borst
-Incline bp
-Incline db press
-Butterflyess
(*opwarmset rug,tevens extra borstoefening: Pullovers)
2.Rug
-T bar rows
-Db rows
-Deadliften (+deadstop)
30min.fietsen en dat was het weer voor vandaag.
Opmerkingen:Kracht begint langzaam aan weer terug te komen, toch doe ik nog ff rustig aan en maak wat meer herhalingen of voeg wat extra negatieven toe.
Keep pumping![]()

Heb nog gepraat met de eigenaar van basicgym, hij gaat binnen nu en een paar maanden stoppen, mss ga ik de nieuwe eigenaar worden maar gaan ook net een huis kopen dus moet even kijken wat de bank gaat zeggen, hoop iig dat ik het rond krijg, zou zelfs mss dat huis laten schieten voor de gym...Maar goed, dat zien we komende weken wel hoe en wat.
Haha, vind je het goed als ik een keer training kom bijwonen, altijd leuk om een "pro" als ik je zo mag noemen. Aan het werk té zien.
Ben zelf woonachtig té venlo
Lekkere training![]()

goeie training , alleen zegt butterflyes mij effe niks

netjes
maar ng netter als we next week es same kunne gaan
need ya help (A)
je bent lekker bezig man!
mooie voorderingen + log.

Dude!!! Een huis kun je altijd nog krijgen. Je hebt nu al een mooi huis. En daarbij.. de kans dat je een gym over kan nemen is ****ing klein. Dus aanpakken deze kans!!!

super OWN, als ik een keer in de buurt ben.... (of lul ik nu onzin)

Mooi man
Vandaar dat het zo stil was in jou'n log.
Gewoon eigen krachthonk als werk damn.
ik heb al heel wat mailtjes gekregen van members die dachten dat ik van de aardbodem verdwenen was hehe.