- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
mbt grip: hangende oefeningen doen, werkt goed voor grip. Hanging leg raises, chin en pull-ups. Sowieso dat die meer full body zijn en veel pittiger dan welke vorm van pull downs in een kabelmachine die ik ooit gedaan heb.
En deadlifts, ik doe dan verder ook alleen top sets / pr sets met grips. Maar bijvoorbeeld bor nooit. Deadlifts zijn zo veel zwaarder dan bor dat dat dan ook niet meer nodig is.
Ik heb ook wel een tijdje onderarmen getraind met een therabar en een gewichtje aan een touw op een stok oprollen en weer afrollen enzo. Helpt ook enorm met grip bij mij.
En deadlifts, ik doe dan verder ook alleen top sets / pr sets met grips. Maar bijvoorbeeld bor nooit. Deadlifts zijn zo veel zwaarder dan bor dat dat dan ook niet meer nodig is.
Ik heb ook wel een tijdje onderarmen getraind met een therabar en een gewichtje aan een touw op een stok oprollen en weer afrollen enzo. Helpt ook enorm met grip bij mij.

.
Ik ben ook aan de voorzichtige kant met terug beginnen trainen, maar ik volg voornamelijk gewoon netjes de richtlijnen van mijn tatoo-artiest op omdat het ook hij is die garantie geeft en bijwerkt als iets niet goed pakt of wat scheef loopt (zoals bij mijn eerste tattoo een saniderm die inkt er mee uittrok…). Persoonlijk zou ik het in de winter laten zetten omdat je er zo veel mogelijk mee uit de zon moet blijven voor een tijdje.