AndroidHealthClinic

Opleidingsniveau?

Peiling Peiling Niveau

• Basischool/LBO

Stemmen: 17 6,7%
  • VMBO/MBO

Stemmen: 48 19,0%
  • Havo/HBO

Stemmen: 110 43,7%
  • VWO/WO

Stemmen: 77 30,6%

• Totaal stemmers
    252
Ken die nederlandse benamingen niet, maar ik heb mijn 6de middelbaar uitgedaan in Handel (Informatica-beheer). Heb ook nog toegepaste psychologie gedaan maar gefaald omdat ik liever xtc nam. En maatschappelijke veiligheid het jaar erop, weet eigenlijk niet waarom ik dit heb gedaan. Weet nog dat toen ik in psychologie zat, ik dacht van ik zou echt nooit dergelijke richting willen doen. De domste beslissing ooit als je het mij vraagt.

Laatst bewerkt:
Volledig off topic maar een Master op Nyenrode wordt meestal gefinancieerd vanuit het bedrijfsleven. Dus als je niet in een sector werkzaam is waar het toepasbaar is hoe wil je het gaan financieren? Nu zijn studiekosten aftrekbaar in Nederland met inachtneming van een kleine drempel. Maar het blijft toch een hele hoop geld.

Als je talent hebt en je werkt bij een groot bedrijf is het geen probleem om dit soort studies te volgen " op kosten van de zaak". Je moet wel een terugbetalingsregeling tekenen. Dan moet je een gedeelte terug betalen als je binnen een x aantal jaren de onderneming verlaat.

Daarnaast moet je niet vergeten dat je het niet "even" doet als je al een fulltime baan hebt. Het zijn geacrediteerde studies en dus geen kattenpis.
Niet iedere HBO-er heeft de skills om een master af te ronden.

Ik heb een eigen onderneming, dus het zou dan ook daar afhankelijk van zijn. Nu is Nyenrode natuurlijk wel het puntje van de zalm, maar dat mag geen reden zijn om het niet als optie te overwegen.

Kijken, kijken en niet kopen. :D

Diploma's zijn overrated.

Ik heb er daarom ook geen, ben wel bezig om via via MBO door te stromen naar menselijke anatomie.:)

Vmbo/mbo

Ik heb een eigen onderneming, dus het zou dan ook daar afhankelijk van zijn. Nu is Nyenrode natuurlijk wel het puntje van de zalm, maar dat mag geen reden zijn om het niet als optie te overwegen.

MBA op de Amsterdam business school aan de UVA ben je ook al gauw 40/k + kwijt. Als je een eigen onderneming hebt en je kan op Nyenrode een master gaan volgen heb je ;

een hele kleine onderneming

of

je bent een top zakenman die heel goed kan delegeren

Basischool/LBO

havo->hbo->wo master

MBA op de Amsterdam business school aan de UVA ben je ook al gauw 40/k + kwijt. Als je een eigen onderneming hebt en je kan op Nyenrode een master gaan volgen heb je ;

een hele kleine onderneming

of

je bent een topzakenman die heel goed kan delegeren

No worries. Als het zover is komt hoef jij het toch niet te betalen? :P

Misschien ga ik wel liever in het buitenland kijken. Voorlopig druk zat. :)

Omdat? En welke Master of richting heb je het dan over? Qua businessschool staat erasmus toch op nummer 26 van de financial times lijst en neyenrode is er niet te vinden. Is ook eigenlijk de enige Nederlandse school die in die lijst voorkomt geloof ik.

(Ik ben meer nieuwschierig wat je hiervan weet want ik ben nog aan het twijfelen waar ik mijn master wil volgen)

Omdat? En welke Master of richting heb je het dan over? Qua businessschool staat erasmus toch op nummer 26 van de financial times lijst en neyenrode is er niet te vinden. Is ook eigenlijk de enige Nederlandse school die in die lijst voorkomt geloof ik.

(Ik ben meer nieuwschierig wat je hiervan weet want ik ben nog aan het twijfelen waar ik mijn master wil volgen)

Welke master zou je willen volgen?

Ik heb eigenlijk het hele traject gedaan. Mavo, MBO en nu dan aan het einde van mijn 2 HBO's.

Nooit spijt van gehad.

ja precies hetzelfde hier

heb er wel spijt van want ik heb BE gedaan op hbo maar vond er geen zak aan het werk dus nu zit ik in de verstandelijk gehandicapten zorg en ben ik weer begonnen met een mbo diploma te halen :mad:

vmbo, niveau 1

droombaan: in de industrie, productiewerk doen. het liefst de hele dag inpakken of op een knopje drukken.

Terug
Naar boven