- Waardering
- 964
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Ik lees nu al deels een spiegelbeeld van m'n eigen projectie, wat een wannabe ben je ook.
De tijd zal je wel leren, zo simpel is het.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees nu al deels een spiegelbeeld van m'n eigen projectie, wat een wannabe ben je ook.
VMBO/MBO.
heb vmbo metaal en mbo metaalbewerking. waar ik nu niks meer mee doe.
werk nu in een magazijn.
Basisschool en wat certificaten. 2 x examen VBO gefaald. Achteraf betreurenswaardig dat ik zo passief ben geweest op educatief gebied, verbaal te recalcitrant geweest als tiener.
Maar van jong af aan wist ik al dat de ordelijke profilerings maatschappij mij geen genoegdoening te bieden had ongeacht hoe hoog ik zou eindigen, kon het toen nog niet thuisbrengen wat er allemaal gaande was. Uiteindelijk onvoorwaardelijk aaneengeschakeld bevrijd na het zien van het volle spectrum van de mal.
Ik heb geen school afgemaakt, 2 keer van school geschopt. Ben nu 20 werk dagelijks keihard in de steigerbouw, daar heb je immers geen diploma voor nodig. Ik doe ook altijd fitnessen op de bouw omdat ik gewoon geen abbo kan veroorloven (of home gym). Tevens zit ik nog met torenhoge vaste lasten waardoor ik mezelf gewoon niks kan veroorloven. Nog even en ik zit in de WSNP denk ik.