AndroidHealthClinic

Opleidingsniveau?

Peiling Peiling Niveau

• Basischool/LBO

Stemmen: 17 6,7%
  • VMBO/MBO

Stemmen: 48 19,0%
  • Havo/HBO

Stemmen: 110 43,7%
  • VWO/WO

Stemmen: 77 30,6%

• Totaal stemmers
    252
Hbo.

Veel hoog opgeleiden hier, dat had ik absoluut niet verwacht. :D

HBO afgerond. Daarna 2 jaar Universiteit Nijmegen, Rechtsgeleerdheid zoals dat zo mooi heet, maar dat was niet mijn ding, was wel een ''gezellige'' tijd!:D

Mavo toen MBO nu HBO

Communicatiesystemen :)

Basisschool en wat certificaten. 2 x examen VBO gefaald. Achteraf betreurenswaardig dat ik zo passief ben geweest op educatief gebied, verbaal te recalcitrant geweest als tiener.

Maar van jong af aan wist ik al dat de ordelijke profilerings maatschappij mij geen genoegdoening te bieden had ongeacht hoe hoog ik zou eindigen, kon het toen nog niet thuisbrengen wat er allemaal gaande was. Uiteindelijk onvoorwaardelijk aaneengeschakeld bevrijd na het zien van het volle spectrum van de mal.

Hahaha. En wat voor functie heb je nu in die ''ordelijke profilerings maatschappij''? Verhuizer of toch fabrieksarbeider? Je kan wel lekker de anarchist uithangen, maar in een samenleving als die van Nederland of Belgie heb je gewoon diploma's nodig. Tenzij je de criminaliteit in wil gaan, natuurlijk.

Ontopic:

HBO. Het valt me wel op dat er, ondanks het lage niveau van de meeste posts, toch de meerderheid van DBB hoger opgeleid is. Vreemd...

Laatst bewerkt:
Geslaagd voor de mavo vorig jaar en doe nu havo.

• Topic Starter Topic Starter
Deze poll lijkt mij totaal niet representatief:

75% van DBB is namelijk hoger opgeleid (42% hbo en 33% wo).

Gesloten poll, liegen hoeft niet mensen

Ik heb geen school afgemaakt, 2 keer van school geschopt. Ben nu 20 werk dagelijks keihard in de steigerbouw, daar heb je immers geen diploma voor nodig. Ik doe ook altijd fitnessen op de bouw omdat ik gewoon geen abbo kan veroorloven (of home gym). Tevens zit ik nog met torenhoge vaste lasten waardoor ik mezelf gewoon niks kan veroorloven. Nog even en ik zit in de WSNP denk ik.

Ik heb geen school afgemaakt, 2 keer van school geschopt. Ben nu 20 werk dagelijks keihard in de steigerbouw, daar heb je immers geen diploma voor nodig. Ik doe ook altijd fitnessen op de bouw omdat ik gewoon geen abbo kan veroorloven (of home gym). Tevens zit ik nog met torenhoge vaste lasten waardoor ik mezelf gewoon niks kan veroorloven. Nog even en ik zit in de WSNP denk ik.

Doe je toch iets verkeerd, zo slecht verdient de steigerbouw niet!

OT: Heb mn mavo gedaan, daarna 3 mbo opleidingen, 1 afgemaakt 2 keer gestopt.. Nu maar van mn hobby mn werk gemaakt

Ben nog steeds op het WO aan het k*tten.

Laatste jaar hbo fysiotherapie aan de hogeschool Amsterdam, echt een ontzettende k*tschool, zal zo blij zijn als ik straks de diploma heb. Ik ben 28, heb hiervoor mbo gedaan (CIOS). Ik vind diploma's over het algemeen overrated, ik heb altijd veel respect voor mensen die succesvol zijn zonder diploma. Helaas is nederland een diplomaland (ergens misschien begrijpelijk), je zal straks ook wel een mbo toiletjuf krijgen...

Terug
Naar boven