XXL Nutrition

Opleidingsniveau?

Peiling Peiling Niveau

• Basischool/LBO

Stemmen: 17 6,7%
  • VMBO/MBO

Stemmen: 48 19,0%
  • Havo/HBO

Stemmen: 110 43,7%
  • VWO/WO

Stemmen: 77 30,6%

• Totaal stemmers
    252

ja echt wel 2 jaar geleden afgerond :D half jaartje bedrijfs economie gedaan bij ernst en young.

vond er geen zak aan, was meestal half 9 tot half 6 kantoor dienst en af en toe daarna nog is in bespreking met klanten onder een dinner of iets.

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Zitten we een beetje in dezelfde branche. Ik werk voor de overheid :rolleyes: :D

ik niet :D maar de stichting word gefinancierd door de clienten/bewoners die daar wonen en die krijgen hun zzp van de overheid.

uiteindelijk word het gefinancierd door de overheid

Basisschool en wat certificaten. 2 x examen VBO gefaald. Achteraf betreurenswaardig dat ik zo passief ben geweest op educatief gebied, verbaal te recalcitrant geweest als tiener.

Maar van jong af aan wist ik al dat de ordelijke profilerings maatschappij mij geen genoegdoening te bieden had ongeacht hoe hoog ik zou eindigen, kon het toen nog niet thuisbrengen wat er allemaal gaande was. Uiteindelijk onvoorwaardelijk aaneengeschakeld bevrijd na het zien van het volle spectrum van de mal.

Basisschool en wat certificaten. 2 x examen VBO gefaald. Achteraf betreurenswaardig dat ik zo passief ben geweest op educatief gebied, verbaal te recalcitrant geweest als tiener.

Maar van jong af aan wist ik al dat de ordelijke profilerings maatschappij mij geen genoegdoening te bieden had ongeacht hoe hoog ik zou eindigen, kon het toen nog niet thuisbrengen wat er allemaal gaande was. Uiteindelijk onvoorwaardelijk aaneengeschakeld bevrijd na het zien van het volle spectrum van de mal.

drugs dus

ik wacht op de belgische versie -_-'

Is ook terug te zien aan je taalgebruik.

Havo afgerond en toen naar HBO gegaan. Kwam er na 2 jaar achter dat ik in die richting in mijn leven niet gelukkig zou worden, dus ben ik gestopt. Ben nu bezig met cursussen en wil daaruit voor mezelf iets beginnen. Gewoon doen!

Nyenrode

Nyenrode was vroeger echt een klasse-opleiding die ik een jaar of 10 geleden graag had willen volgen.

Ook een beetje uit prestigedrang.. :rolleyes:

Door de jaren heen zijn ze steeds verder gezakt op de ranglijst van opleidingen, dus denk er even goed over na voor je in ze gaat investeren.

Misschien kun je voor een zelfde investering een betere opleiding doen, maar dat is een persoonlijke afweging. (Wil je de opleiding doen om de kennis die je opdoet, voor het naampje, voor het ontwikkelen van je netwerk etc...)

Succes met je plannen.

groet

Snap wel waar je vandaan komt.
Elke dag weer bekruipt mij het gevoel dat ik toeschouwer ben van een extreem langdurige theatervoorstelling en realiseer ik mij dat ik al lang niet meer zo verbaal recalcitrant ben als ik ooit in mijn jonge jaren geweest ben.

Laatste klas HAVO, kon goed leren.Maar uit gemakzucht op het laatst MAVO examen gedaan.
Idiote beslissing die echt nergens op sloeg, daarna gaan varen op een Koopvaardijschip, veel van de Wereld gezien.(althans dat veel valt ook wel mee, je ligt in een haven laden en lossen en weer weg)
Nog wat diploma's behaald in de Informatica.En na een selectie van 100en deelnemers en 3 toelatingcoïtusamens ga ik volgend jaar aan een HBO studie beginnen allemaal betaald door de Gemeente Amsterdam.
Ik was allang blij dat mijn leeftijd van 40 geen belemmering vormde, want daar was ik wel bang voor.

TVWO.
En WO rechten.

alleen VMBO-K diploma :)

2 gefaalde MBO opleidingen omdat ik t nix aan vond -_-'
ben via gemeente op zoek naar gepaste :D

Snap wel waar je vandaan komt.
Elke dag weer bekruipt mij het gevoel dat ik toeschouwer ben van een extreem langdurige theatervoorstelling en realiseer ik mij dat ik al lang niet meer zo verbaal recalcitrant ben als ik ooit in mijn jonge jaren geweest ben.

Ik lees nu al deels een spiegelbeeld van m'n eigen projectie, wat een wannabe ben je ook.

VMBO/MBO.
heb vmbo metaal en mbo metaalbewerking. waar ik nu niks meer mee doe.
werk nu in een magazijn.

Terug
Naar boven