XXL Nutrition

Oral Only Anavar + sups

Soheee...hier heeft TS wat aan zeg! adviezen over var varierend tussen de 30 en 80mg, wat o wat zal het juiste zijn?
Anavar dient hoog gedoseerd te worden...punt. En als je hier gaat adviseren wat een of andere koekenbakker op een ander forum beweerd nl tevreden te zijn over 30mg, moet je je misschien afvragen wat TS hier mee moet.. Als je het niet weet moet je gewoon niets zeggen..
Anavar op 80mg pd, waarvan de eerste 2 weken op 60mg.. Waarom? omdat je dan precies genoeg hebt aan 3 potjes voor 6 weken.
Succes...

Soheee...hier heeft TS wat aan zeg! adviezen over var varierend tussen de 30 en 80mg, wat o wat zal het juiste zijn?
Anavar dient hoog gedoseerd te worden...punt. En als je hier gaat adviseren wat een of andere koekenbakker op een ander forum beweerd nl tevreden te zijn over 30mg, moet je je misschien afvragen wat TS hier mee moet.. Als je het niet weet moet je gewoon niets zeggen..
Anavar op 80mg pd, waarvan de eerste 2 weken op 60mg.. Waarom? omdat je dan precies genoeg hebt aan 3 potjes voor 6 weken.
Succes...

Spreek je uit ervaring?
Ken mensen die @40-50mg al genoeg hebben.

Succes...

Als iedereen zijn mening anders is kan het ook moeilijk anders.

Zelf zal ik ook aanraden 60 tot 80mg per dag.

50mg is ook niets, verhogen naar 70 of 80mg zou ik doen, het is namelijk geen winstrol

Helaas geen ervaring mee, weet alleen dat winstrol op 50mg
heel erg fijn was.

als je geen ervaring hebt met var, hoe kun je er dan over mee spreken! :duh:

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Niet doen! Bij mij begon het pas goed te werken na 3/4 weken op 40mg. Eerste 2 weken merkte ik ook weinig tot niks. Na week 4 ging het hard, zat nog in de cut ook. Google maar, veel gebruikers hebben dezelfde ervaring, goedje heeft gewoon wat tijd nodig te werken. Of je hebt underdosed gear.

ok, bedankt voor de tip

ik ga dan wel nog ff door op 50mg/dag

aan de gear zal het niet liggen, weet ik 100% zeker ;)

Word hier te makkelijk over doseringen gesproken. Van 30mg tot 80mg. Zonder rekening te houden met kuurverleden, time off, gewicht. Kan me voorstellen dat als je net uit een kuur van 1g+ gear per week komt dat 30mg niet veel voor je zou doen. Ik kan enkel over mezelf spreken en ik ging super op 40mg. Paar kilo schoon gewonnen, m'n vp omlaag van 14% naar 11% en sterker geworden. Trainen ging ondanks dieet lekker, minder rust tussen de sets nodig en werkte 2 uur (incl cardio) soepeltjes af. Ik ken de pomp en gewrichtsproblemen van winny die gebruikers met anavar ook vaak ervaren, Ik had ik daar met anavar in tegenstelling tot winny een stuk minder last van. Wellicht juist omdat ik slechts op 40mg zat.

6 weken op anavar vindt ik tevens te kort. De algemene ervaring die je ook vaak leest op US boards dat anavar pas echt goed begint te werken na week of 4 deel ik. Schemas van 10 weken+ is daar vrij gebruikelijk. Mijn laatste weken waren ook de beste, (bijna 8 weken gekuurd)

Ik gebruikte HG anavar, weet niet hoe het zit met UG anavar maar mischien dat onderdosering ook meespeelt en zorgt dat iedereen zo verdeeld is.

Terug
Naar boven