groter is beter
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schijnt dat Mr Miyagi er achter zat, hij had tegen Daniel-san gezegd 'Wave on, wave off'.

Schijnt dat Mr Miyagi er achter zat, hij had tegen Daniel-san gezegd 'Wave on, wave off'.

Bush = god!! All hail to George!!
Bush-volgertjesKom op mannen, neem die anti-psychose pillen eens op tijd in.

Mister apollo, kom nooit meer online aub! Eerst je fake pics nu dit weer? Niemand wil je hier! Is het zo dan duidelijk?
mvg
http://www.youtube.com/watch?v=XnPEUaVT7mg
Ben inderdaad een mong**l dat ik dit soort filmpjes nog post maar het blijft zo leuk die emotionele alu-hoedjes.
Dat gebouw was dan niet eens door een vliegtuig geraakt en veel kleiner van omvang. De TU was natuurlijk ook gewoon volgeladen met TNT!! Heb gehoord dat ze thermiet hebben gevonden in Delft!!
---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------
He Leipkees, wie begon mij een mong**l te noemen en ander geneuzel? Dat ik alle complottheoristen idioten noem en jij je voelt aangesproken ligt toch echt aan jou.
Zal ik maar weer gewoon al je topics terugzetten?

de tsunami in japan was ook een inside job, je zag duidelijk dat de golven een verkeerd patroon volgden

Haha waarom een verwarde geest mafkees? Zelfs de nine eleven comissie had geen verklaring waarom wtc7 instortte en jij noemt mij crap praten? Volgens mij heb jij eerder mentaal problemen ipv logisch leren na denken.
---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------
Gast je bent gewoon een domkop een voorbeeld van hoe iemand gebrainwashed is. Het feit dat je over reptilians begint zegt al genoeg. Kerel wat er op de dag van nine eleven gebeurd is spreekt de wetten van natuur en zwaartekracht tegen en dit wordt door vele expers plus bewijs uitgelegd waaronder de heer richard gage. Leer eens speurwerk te doen ipv een mong**l uit te hangen
ben je in the field gaan kijken ofzo?Wat denk je dat ik (zeer uitgebreid) gedaan heb dan? Mijn conclusie is dan gewoon dat complottheoristen een bende idioten zijn. Wordt tijd dat de Navy Seals daar ook maar eens langsgaan. Hoor je al een helicopter boven je rondsingelen, de Reptilians komen je halen!!