AndroidHealthClinic

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

Mister apollo, kom nooit meer online aub! Eerst je fake pics nu dit weer? Niemand wil je hier! Is het zo dan duidelijk?
mvg

O nee mister appollo is back

http://www.youtube.com/watch?v=XnPEUaVT7mg

Ben inderdaad een mong**l dat ik dit soort filmpjes nog post maar het blijft zo leuk die emotionele alu-hoedjes.

Dat gebouw was dan niet eens door een vliegtuig geraakt en veel kleiner van omvang. De TU was natuurlijk ook gewoon volgeladen met TNT!! Heb gehoord dat ze thermiet hebben gevonden in Delft!!

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

He Leipkees, wie begon mij een mong**l te noemen en ander geneuzel? Dat ik alle complottheoristen idioten noem en jij je voelt aangesproken ligt toch echt aan jou.

Zal ik maar weer gewoon al je topics terugzetten?
:roflol::roflol::roflol::roflol:

ik vind het wel een domme actie...het is natuurlijk een principe kwestie om deze man om te leggen...

maar amerika trekt nu weer onnodig de aandacht van geradicaliseerde moslims...
deze man was echt geen leider meer van Al qaida, maar meer nog een symbool v het westen als beeld van een terrorist...
en werd wellicht gebruikt als symbool om nieuwe 'strijders' te rekruteren...ik denk dat je door deze actie die symbolische status van bin laden alleen maar vergroot heb...

er zullen genoeg geradicaliseerde moslims zijn die nu zijn plek willen overnemen als new status symbool voor de strijd tegen het westen....

ik zie voornamelijk nadelen van deze actie tegen maar 1 voordeel en dat is puur alleen de principe kwestie dat hij beboet is voor zijn daden...

Hmm MisterApollo is intelligent . (not srs)

Jongens, kheb net Khadaffi vermoord. Echt waar, net gebeurd.

Bewijs? Ja, euh, ik heb z'n lichaam gelijk in de zee gegooid. Islamieten he, je moet wel een beetje respect blijven houden natuurlijk.

Haha waarom een verwarde geest mafkees? Zelfs de nine eleven comissie had geen verklaring waarom wtc7 instortte en jij noemt mij crap praten? Volgens mij heb jij eerder mentaal problemen ipv logisch leren na denken.

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Gast je bent gewoon een domkop een voorbeeld van hoe iemand gebrainwashed is. Het feit dat je over reptilians begint zegt al genoeg. Kerel wat er op de dag van nine eleven gebeurd is spreekt de wetten van natuur en zwaartekracht tegen en dit wordt door vele expers plus bewijs uitgelegd waaronder de heer richard gage. Leer eens speurwerk te doen ipv een mong**l uit te hangen

"speurwerk" :roflol: ben je in the field gaan kijken ofzo?

Wat denk je dat ik (zeer uitgebreid) gedaan heb dan? Mijn conclusie is dan gewoon dat complottheoristen een bende idioten zijn. Wordt tijd dat de Navy Seals daar ook maar eens langsgaan. Hoor je al een helicopter boven je rondsingelen, de Reptilians komen je halen!!

thats_funny_by_ehpien_from_flickr_cc-nc-nd.jpg

Word een dagtaak voor die jongens... beter sturen ze een paar tomahawks naar zn "meeting" ook weer opgelost..

http://whitehouse.blogs.cnn.com/2011/05/03/even-more-on-the-photos/?hpt=T1

The official says the challenge is that the picture that includes the most recognizable image of OBLs face – from the hangar in Afghanistan – is so gruesome and mangled its not appropriate for say the front page of the newspaper. On the other hand, this is the one that is most identifiable as him.

Ben benieuwd!

mensen die verder kijken dan wat hun verteld wordt zijn complottheoristen? Niemand hier heeft alle antwoorden, zo komt het bij sommigen wel over. Je moet altijd open staan voor informatie en wanneer je die informatie tot je neemt is het aan jou om te bepalen of jij het als waarheid of aannemelijk beschouwt. Als ik zie wat voor organisatie die USA is, met in het verleden al grote leugens en dan bijvoorbeeld 9/11 met zeer veel onduidelijkheden in het rapport en vreemde dingen is het niet vreemd dat mensen vragen stellen. Om die mensen dan direct te bestempelen als gekken en de navy seals erop af willen sturen..

De Navy Seals is nog wat te soft eigenlijk, doe de SAS maar.

Keken die complottheoristen nou maar eens verder, het enige wat ze doen is elkaar tot in het oneindige nablaten en nooit en te nimmer met een originele zienswijze komen.

Die foto van het lijk OBL moet eigenlijk gewoon nooit komen, laat die complotters maar in hun eigen sop gaar koken.

Laatst bewerkt:
het is wachten op de echte fotos, naar schijnt dat obama bereid is deze fotos vrij te geven kan ook niet anders met al die druk op hem

Terug
Naar boven