Fitness Seller

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

Voor Osama zijn er 1000e andere Osama's

Even domme vraag tussendoor maar waar heb je gehoord dat zijn lichaam in de oceaan gedumpt is?
Diverse nieuwsuitzendingen.
Eerst was het een gerucht, later bevestigd. Ze wilden in Pakistan geen bedevaartsoord maken en Saudi-Arabie (zijn geboorteland) wilde zijn lichaam ook niet terug om diezelfde reden.

Diverse nieuwsuitzendingen.
Eerst was het een gerucht, later bevestigd. Ze wilden in Pakistan geen bedevaartsoord maken en Saudi-Arabie (zijn geboorteland) wilde zijn lichaam ook niet terug om diezelfde reden.

Sure.... hij is niet gedood daarom zulke bullshit. Ze hebben geen bewijs daarom zeggen ze ocean gedumpt :roflol:

Allright, is wel gerechtigd vind ik. Heb gehoord dat de hamas dit moord vind. Kom nou zeg, wtf....overigens zal de volgende call of duty wel leuk worden :)

Snap je nu echt het verschil niet tussen die twee foto's?

Foto 1: massamoordenaar is gevonden en gedood in schietgevecht bij arrestatie. Mensen reageren opgelucht dat de man eindelijk gevonden is.

Foto 2: de dood van duizenden onschuldige mensen wordt gevierd.

draai het om

foto 1: vrijheidstrijder en icoon van het moslimverzet tegen de westerse duivel wordt brutaal afgeslacht in een wraakactie.

foto 2: overwinning op het grondgebied van de westerse duivel zelf, die eerst dachten dat ze hier alles voor het zeggen hadden en ongenaakbaar waren tegen de strijders van Allah.

Het is maar wat je kijk op de zaak is en hoe je de propaganda aanbrengt... Persoonlijk vind ik het beide verwerpelijk.

Laatst bewerkt:
Jammer dat Osama nog leeft! Dacht je nou echt, Neeee toch?!

licht het aan mij of ben ik de enige die het raar vindt dat als ze de meest gezochte terrorist hebben vermoord dat ze dan per direct het lichaam in de zee gooien?

Inplaats van het aan te tonen aan de buiten wereld dat hij echt vermoord is.

Komt omdat Osama een saudie arabier is , Saudi-Arabie wilde hem niet hebben en ook omdat hij dan een martelaar word etc d8 ik. Dus snel opgeruimd en in zee gegooid.

Foto 1: massamoordenaar is gevonden en gedood in schietgevecht bij arrestatie. Mensen reageren opgelucht dat de man eindelijk gevonden is.

Foto 2: de dood van duizenden onschuldige mensen wordt gevierd.

Je hersenen gebruiken kan soms geen kwaad.

Er zijn inderdaad verschillen tussen deze twee foto's, maar het zijn de gelijkenissen die opvallen

De dood van een mens/mensen is volgens mij geen reden om de vlaggen boven te halen en uitbundig te feesten, dat is het punt van deze foto voor mij

Voorts is dit een zaak van verwrongen perceptie en emotie, jij zegt massamoordenaar vanuit je perceptie dat 3000 onschuldige mensen op die dag de dood vonden; die mensen op de rechtse foto en burgers uit landen zoals, Afghanistan, Yemen, Iran, Irak, Palestina... waren blij dat de "kwaadaardige Amerikaan" eens een koekje van eigen deeg had gekregen na jaren van buitenlandse terreur op hun grondgebied waarin burgers de speelbal waren van die vreemde mogendheden op duizenden kilometers van hun deur met duizenden onschuldige slachtoffers tot gevolg

Dit is gewoon een observatie, geen oordeel

Voorts zou ik het appreciëren dat je me niet als "dom" bestempelt omdat ik het niet met je eens ben ;-)

Laatst bewerkt:
draai het om

foto 1: vrijheidstrijder en icoon van het moslimverzet tegen de westerse duivel wordt brutaal afgeslacht in een wraakactie.

foto 2: overwinning op het grondgebied van de westerse duivel zelf, die eerst dachten dat ze hier alles voor het zeggen hadden en ongenaakbaar waren tegen de strijders van Allah.

Het is maar wat je kijk op de zaak is en hoe je de propaganda aanbrengt... Persoonlijk vind ik het beide verwerpelijk.
Je vindt het verwerpelijk dat een massamoordenaar gevonden is en gedood werd? Je had liever gezien dat ze hem kost wat kost in leven hadden gehouden, of dat Amerikanen stonden te rouwen om de dood van een 'vrijheidsstrijder' die duizenden Amerikaanse burgers heeft vermoord en honderden families heeft ontwricht?

Wat jij omdraaien noemt, noem ik de wereld op zijn kop zetten...

Ik denk indd dat de Amerikanen eerder een 1-1 voor Amerika vieren dan dat ze "opgelucht" zijn dat Osama eindelijk dood is, wat ook wel goed nieuws is, maar er veranderd natuurlijk vrij weinig.

Foto's bewijs komt dr wel,

zelfde was gedaan met al-Zarqawi , zonen van sadam, sadam zelf was natuurlijk levend..

Foto's bewijs komt dr wel,

zelfde was gedaan met al-Zarqawi , zonen van sadam, sadam zelf was natuurlijk levend..

Alleen kwam er bij al-Zarqawi wel kritiek dat zo'n foto kon leiden tot nog meer martelaarschap voor al-Zarqawi. Maar goed bij Bin Laden zullen de radicalen nu hem toch al hebben verheven tot de ultieme martelaar, foto of niet doet daar weinig aan af.

Kogel in de kop kan natuurlijk wel een aardige bende geven, de vraag of Bin Laden nog enigzins herkenbaar is.

Alleen kwam er bij al-Zarqawi wel kritiek dat zo'n foto kon leiden tot nog meer martelaarschap voor al-Zarqawi. Maar goed bij Bin Laden zullen de radicalen nu hem toch al hebben verheven tot de ultieme martelaar, foto of niet doet daar weinig aan af.

Kogel in de kop kan natuurlijk wel een aardige bende geven, de vraag of Bin Laden nog enigzins herkenbaar is.

DNA, tanden.

Nu die gekke woestijnrat Kaddafi nog...

idd, zal vast behoorlijk verminkt zijn..

nu de rest nog

Al-Qaeda's remaining leaders

http://www.bbc.co.uk/news/world-south-asia-11489337

Terug
Naar boven