MuscleMeat

Overkill

Wat verwacht je nu eigenlijk te bereiken met dit topic?

Ja precies, wil je nu hebben dat we de kuur en dealer gaan afkraken?.
Iedereen met een beetje verstand ziet toch dat het een abnormale kuur is.
En over die dealer: die wilt namelijk zoveel mogelijk geld verdienen, meer producten=meer inkomsten.
Het is aan de AAS gebruiker om verstandig te kuren en enige vorm van kennis te hebben, heb je dat niet en begin je aan zo kuur, lijkt me dat niet het probleem van de dealer.

suat, als je er zelf zo veel verstand van hebt waarom kom je hier dan vragen wat wij van de kuur vinden ? vertel eerst zelf is wat je er van vind of waarom je het een slechte kuur vind ? en wat zijn de doseringen ?

• Topic Starter Topic Starter
@Punjab: antwoord hiervan staat in mijn eerste post. O.a. mensen op dit forum duidelijk maken dat ze verantwoord moeten kuren en niet klakkeloos een dealer op zijn mooie verhalen geloven en zich een hoop middelen laten aansmeren.

@Decadeca: zoals ik in mijn eerste post heb gevraagd...een eerlijk en oprechte mening over de kuur zelf. Je tekst na je vraag is wat mij betreft ook veelzeggend. Dus thanks.

@Muscle Rico: Het gaat niet om mijn kennis mbt AAS in deze kwestie. Ik heb de betreffende jongen mijn mening verteld. En ik deel dit op dit forum, in deze sectie, omdat meerdere mensen deze fout maken. Nu kan de jongen zelf en andere leden ook andere meningen zien mbt zijn kuur.

Als mensen advies willen over hun kuur kunnen ze hier een topic openen. Dan krijgen ze snel genoeg advies of het verstandig is of niet. Mensen die dat niet willen doen lezen dit topic ook niet waarschijnlijk. Er zijn ook stickies met nuttige info die vrijwel niemand leest.

• Like
Waarderingen: Suat
Ja precies, wil je nu hebben dat we de kuur en dealer gaan afkraken?.
Iedereen met een beetje verstand ziet toch dat het een abnormale kuur is.
En over die dealer: die wilt namelijk zoveel mogelijk geld verdienen, meer producten=meer inkomsten.
Het is aan de AAS gebruiker om verstandig te kuren en enige vorm van kennis te hebben, heb je dat niet en begin je aan zo kuur, lijkt me dat niet het probleem van de dealer.
Een goed dealer denkt qua verkoop ook aan zijn klanten als je nadenkt :
Als iemand een abnormale kuur krijgt zijn de kansen op sides ook groot en zal die waarschijnlijk geen aas meer gebruiken en zo geen verdere inkomsten voor de dealer.
Als iemand een ''normale'' kuur neemt en geen sides ervaart verdient de dealer weinig maar in the long run meer :). Persoonlijk als ik erachter kom dat mn dealer geld afhandig probeert te maken ben ik gelijk weg maar die van mij is chill en down to earth :D

Je kunt er wel prima 2 kuren van maken?:D

• Like
Als iemand een abnormale kuur krijgt zijn de kansen op sides ook groot en zal die waarschijnlijk geen aas meer gebruiken en zo geen verdere inkomsten voor de dealer.
Als iemand een ''normale'' kuur neemt en geen sides ervaart verdient de dealer weinig maar in the long run meer :). Persoonlijk als ik erachter kom dat mn dealer geld afhandig probeert te maken ben ik gelijk weg maar die van mij is chill en down to earth :D

Eigenlijk vind ik dealer een benaming voor iemand die drugs verkoopt..
Supplier vind ik een mooiere benaming voor iemand die juice verkoopt..

Sorry voor offtopic OP.. Moest het gewoon even kwijt

• Like
De uitdrukking heet wij van wc eend adviseren wc eend en de slager die zijn eigen vlees keurt. Dit schrijf ik omdat het echt niet exclusief geldt voor AAS. Je moet verkopers nooit om advies vragen.

EN je moet niet kwaad zijn op de dealer dat hij verkeerd advies geeft maar op jezelf dat jij zo dom bent om een dealer om advies te vragen. Je draait het helemaal om.

Het heeft totaal geen zin om te reageren op die kuur.

En de een die verkoopt te veel onnodig en de ander maakt speciaal een topic aan zodat wij op commando zouden gaan reageren op dat advies. Iedereen heeft een bepaald belang om iets te doen en niet te doen. Wat is jou belang, wat schiet jij er mee op? Dat vind ik de meest opvallende vraag die volgt uit jou topic.

Ik denk dat je je dealer best om advies kan vragen, maar dat je jezelf wel enigszins in moet lezen omdat je anders genaaid zou kunnen worden. Stel dat je enige kennis van zaken hebt en je dealer raadt je als eerst kuur aan om een gram test te zetten dan gaat er waarschijnlijk een belletje rinkelen.

Je zegt het zelf al, een goede dealer wel, maar er zijn er genoeg die beginnende ecto's van 65 kilo zoveel mogelijk producten proberen te verkopen. Gewoon om het feit dat ze er geen verstand van hebben en waarschijnlijk de kuur niet eens afmaken. Hoevaak zie je hier wel niet een topic langskomen van gasten die niet eens een jaar getraind hebben en al naar de AAS grijpen. Ik geef je gelijk dat een dealer meer verdient door een normale kuur te verkopen aan een meer ervaren klant. Maar ik zou weleens willen zien hoeveel ecto's een dealer per week ziet langskomen, een kuur kopen en daarna nooit meer ziet.

Je zegt het zelf al, een goede dealer wel, maar er zijn er genoeg die beginnende ecto's van 65 kilo zoveel mogelijk producten proberen te verkopen. Gewoon om het feit dat ze er geen verstand van hebben en waarschijnlijk de kuur niet eens afmaken. Hoevaak zie je hier wel niet een topic langskomen van gasten die niet eens een jaar getraind hebben en al naar de AAS grijpen. Ik geef je gelijk dat een dealer meer verdient door een normale kuur te verkopen aan een meer ervaren klant. Maar ik zou weleens willen zien hoeveel ecto's een dealer per week ziet langskomen, een kuur kopen en daarna nooit meer ziet.

+ Als je weet dat je klant nauwelijks eet of traint, dan zal een test only kuur van 375mg per week niet voldoende zijn om hem te laten groeien. En dan zou die wel eens durven klagen dat je slechte gear verkoopt.

Dan maar meteen test, deca, tren en dbol om op safe te spelen. ;)

Een vriend van mij heeft zich eens laten adviseren door iemand die begeleid werd door een pro. Kuur kwam erop neer dat hij elke week een andere soort test moest zette (test c, test e - welke vrijwel identiek zijn lol- en test prop). Naast de verschillende soorten test, moest hij ook elke week een ander product erbij laten lopen: winstrol, bold, primo of deca. lolwat

Maar ja, wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet klopt, "die kerel wordt immers begeleid door een pro". :rolleyes:

Eigenlijk vind ik dealer een benaming voor iemand die drugs verkoopt..
Supplier vind ik een mooiere benaming voor iemand die juice verkoopt..

Sorry voor offtopic OP.. Moest het gewoon even kwijt

Bij auto's noem je het toch ook dealer. Is toch gewoon een normaal woord.

He Suat,

Op zich ben ik het wel eens met Ymir hoor. Voordat je uberhaupt begint met AS dien je je altijd in te lezen in de materie, zodat je weet waar je aan begint en niet louter het advies van je dealer aanneemt.
Uitgaande van jouw post trek ik snel ff de conclusie dat de dealer uit is op snel geld verdienen.
Ik zie de toegevoegde waarde niet van om 6 middelen te stacken. Een voor een spullen die goed werken, alleen eerlijk een overkill. Wat Muscle Rico zegt je kan er prima 2 kuurtjes van maken.
Nou heb je er geen doseringen er bij gezet, maar iemand die zoveel laat stacken zal er ook de doseringen naar toe adviseren om maar zoveel mogelijk vials te verkopen.
Gaat hij 16 weken lang alle inject gebruiken of stopt hij eerder met bepaalde producten.
Wat is zijn kuurverleden?
Als je het mij zou vragen;
Primo, NPP, winstrol.
More than enough!

En goed om wat weer eens van je te horen man ;)

Hey Ibo,
De eerste zinnen van je, tot de vraag: "Gaat hij 16 weken...", daar ben ik het ook mee eens. Over je 2e zin, daar had ik geen discussie over met Ymir. Ik vond het alleen jammer dat Ymir mijn belang in twijfel trok en daar een issue van maakte. En het niet de moeite waard vond om inhoudelijk te reageren.

Ik heb geen doseringen gehoord. Dat stukje info kreeg ik niet mee. Maar ondanks het gemis van de doseringen, wilde ik hier duidelijk maken, dat een stack van 6 middelen echt onnodig is. Je kent bepaalde jongemannen wel, vaak eigenwijs. Ik dacht, naast mijn mening, krijgen ze hier ook andere meningen te lezen, zodat ze de volgende keer weten wat ze wel en niet moeten doen.

Leuk om je weer ff 'gesproken' te hebben! :)

Het is niet zo dat de jongemannen eigenwijs zijn, integendeel ze luister braaf naar hun suppliers. En dat is niet altijd goed.
Daarom ook hier weer, weet waar je aan begint. Keep it simple.
en als je toch perse met 6 verschillende middelen wilt stacken verdeel dit dan over een kuur van een half jaar.
Dan kan ik het enigzins wel plaatsen.
Anders inderdaad een overkill.

Het is niet zo dat de jongemannen eigenwijs zijn, integendeel ze luister braaf naar hun suppliers. En dat is niet altijd goed.
Daarom ook hier weer, weet waar je aan begint. Keep it simple.
en als je toch perse met 6 verschillende middelen wilt stacken verdeel dit dan over een kuur van een half jaar.
Dan kan ik het enigzins wel plaatsen.
Anders inderdaad een overkill.

Zo zou je het ook kunnen benoemen idd. Helemaal mee eens! :)

beetje p*ssy kuur, 4/10 geef ik het, mist o.a. dbol dat stackt zo lekker met tren

Ik vond het alleen jammer dat Ymir mijn belang in twijfel trok en daar een issue van maakte.

Ik schreef
Wat is jou belang, wat schiet jij er mee op? Dat vind ik de meest opvallende vraag die volgt uit jou topic.

Ik stel gewoon een open vraag wat je belang is! Dat jij dat in twijfel trekken noemt snap ik niks van ??? Lijkt me heel normaal dat als iemand speciaal een topic opent met de vraag een gestoorde kuur te beoordelen \, om je af te vragen van waarom doet die gast dat, wat schiet hij er meer op? Moet iedereen alles maar als zoete koek slikken dat iedereen in de AAS sectie altijd schrijft puur om de medemens te helpen. Ik ben wel eens wat naïef maar niet zo erg.

Ik vind de kern van dit topic dat ik jou ken als oudgediende op DBB. Daarom schreef ik ook van reageer eens op beginnersvoorstellen als je zo begaan bent met hen en hun kuren. Dit hele topic is van open deuren intrappen. Dealers preken voor eigen parochie en dat is zoveel mogelijk gear verkopen. What else is new?

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 11:11 ----------

Het is niet zo dat de jongemannen eigenwijs zijn, integendeel ze luister braaf naar hun suppliers.

Precies, dat blijkt.

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 11:17 ----------

Ik denk dat je je dealer best om advies kan vragen, maar dat je jezelf wel enigszins in moet lezen omdat je anders genaaid zou kunnen worden. Stel dat je enige kennis van zaken hebt en je dealer raadt je als eerst kuur aan om een gram test te zetten dan gaat er waarschijnlijk een belletje rinkelen.

En je hebt dealers en dealers. Sommige dealers zitten achter een anonieme website en weet je niks van. Andere dealers heb je al jaren gevolgd en weet je wel wat hun kennis is en hoe ze adviseren. Maar als ik advies zou vragen dan is het feedback vragen om wat ik zelf bedacht heb. Om te toetsen of mijn idee gedeeld wordt door anderen. Een van die anderen kan dan best je dealer zijn.

Ik schreef

Ik stel gewoon een open vraag wat je belang is! Dat jij dat in twijfel trekken noemt snap ik niks van ??? Lijkt me heel normaal dat als iemand speciaal een topic opent met de vraag een gestoorde kuur te beoordelen \, om je af te vragen van waarom doet die gast dat, wat schiet hij er meer op? Moet iedereen alles maar als zoete koek slikken dat iedereen in de AAS sectie altijd schrijft puur om de medemens te helpen. Ik ben wel eens wat naïef maar niet zo erg.

Ik vind de kern van dit topic dat ik jou ken als oudgediende op DBB. Daarom schreef ik ook van reageer eens op beginnersvoorstellen als je zo begaan bent met hen en hun kuren. Dit hele topic is van open deuren intrappen. Dealers preken voor eigen parochie en dat is zoveel mogelijk gear verkopen. What else is new?

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 11:11 ----------

Precies, dat blijkt.

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 11:17 ----------

En je hebt dealers en dealers. Sommige dealers zitten achter een anonieme website en weet je niks van. Andere dealers heb je al jaren gevolgd en weet je wel wat hun kennis is en hoe ze adviseren. Maar als ik advies zou vragen dan is het feedback vragen om wat ik zelf bedacht heb. Om te toetsen of mijn idee gedeeld wordt door anderen. Een van die anderen kan dan best je dealer zijn.
Ymir, je geeft in je eigen verhaal aan dat je het in twijfel trekt. "Ik ben wel eens wat naïef maar niet zo erg."
Niet iedereen opent topics om elkaar te helpen. Maar er zijn wel degelijk mensen die topics openen of er op reageren om andere wijzer te maken of te informeren.

We blijven hieromtrent een meningsverschil hebben en dat is best. Gelukkig heeft iedereen een eigen mening.

Wat betreft vaak/vaker reageren, daar heb ik niet echt behoefte aan. Ik heb meerdere jaren dagelijks op dit forum gereageerd. En dat vind ik wel voldoende. Zo af en toe reageren bevalt me nu beter.

Gezien deze topic niet langer ontopic is, mag het wat mij betreft ook gesloten worden. De gebruiker is inmiddels ook op de hoogte van andere meningen.

Terug
Naar boven