vroemvroem
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk niet alleen test enz, er gaan toch even een berg GH naar binnen waar je U tegen zegt.
Insuline dat niet eens 1000000 diabeten bij elkaar prikken, in de TOP van elke sport kan je zeggen
dat het niet gezond is of je moet maar lekker gaan dammen..
Prima. Maar kijk eens naar jouw eigen stats. Volgens mij ben jij echt een beest. Maar denk je dat dat gezond is? (178 en dan dat gewicht en vet%)

Het verschil in zijn stats viel mij gewoon erg op, dat is wel erg veel/groot gezien zijn vet% en lengte.
Nee, ik wil best 5 á 10KG massa aankomen, anders zou ik inderdaad niet kuren. Maar het verschil in zijn stats viel mij erg op, dat is wel erg veel/groot gezien zijn vet%.
Het valt me op hoe mensen de nadelen van regelmatig AAS gebruik wegstrepen. ''Ik spuit geen 6gram per week, dus ik overleef het wel'', is de gemiddelde strekking. Maar goed, ik zoek juist dat soort beweegredenen om mijn eigen AAS gebruik te rechtvaardigen, natuurlijk![]()
Dank

Nee, ik wil best 5 á 10KG massa aankomen, anders zou ik inderdaad niet kuren. Echter kuur ik wel test/bold en niet test/deca of tren. Dus ik heb wel een ''lichter'' doel dan de meeste hier denk ikHet verschil in zijn stats viel mij gewoon erg op, dat is wel erg veel/groot gezien zijn vet% en lengte.
Het valt me op hoe mensen de nadelen van regelmatig AAS gebruik wegstrepen. ''Ik spuit geen 6gram per week, dus ik overleef het wel'', is de gemiddelde strekking. Maar goed, ik zoek juist dat soort beweegredenen om mijn eigen AAS gebruik te rechtvaardigen, natuurlijk![]()
Dank
Ik denk dit een discussie is zonder gebed.. De een zal pech hebben. De ander word 100. Gewoon spuiten groeien en als je bang bent om jong te klachten te krijgen of te sterven.. niet kuren
Ik had een reus op de sport school. Hersenbloeding 55 jaar tja a shit happens.. maar of je dat aan aas kan verwijten.. genoeg mensen die netjes leven en ook jong dood gaan..
Anders zou je niet kuren? Die 5 kilo kan je met het grootste gemak gewoon natty gainen, lekker overbodig troep je lijf in gaan stoppen ipv ff 6 maanden doortrainen.
Onzin. Ik train al 4 jaar. 5-day split en gematigde cardio met een strak voedingschema. Voor mijn gevoel ben ik erg ver gekomen. Maar zowel qua kracht als massa zit ik gewoon al bijna een jaar tegen een plateau aan te rammen. Ik ben vrij tenger gebouwd en kom moeilijk spiermassa aan. En begin niet over voeding, dat zit goed.
Dat gezegd te hebben voel ik me wel als één van de grotere in de gym. Zeker één van de sterkste. Maar neem dat maar niet serieus, er zitten alleen maar wijven en mietjes hier![]()
Ik merk nu met AAS dat ik langzaam maar zeker mijn grenzen verleg. Na mijn eerste keer (Test e 250mg/week) ben ik 6KG aangekomen waarvan ik ongeveer helft heb weten te behouden. Nu dus aan een zwaardere kuur, eens kijken wat het resultaat is.
Nee, ik wil best 5 á 10KG massa aankomen, anders zou ik inderdaad niet kuren. Echter kuur ik wel test/bold en niet test/deca of tren. Dus ik heb wel een ''lichter'' doel dan de meeste hier denk ikHet verschil in zijn stats viel mij gewoon erg op, dat is wel erg veel/groot gezien zijn vet% en lengte.
Dank
Onzin. Ik train al 4 jaar. 5-day split en gematigde cardio met een strak voedingschema. Voor mijn gevoel ben ik erg ver gekomen. Maar zowel qua kracht als massa zit ik gewoon al bijna een jaar tegen een plateau aan te rammen. Ik ben vrij tenger gebouwd en kom moeilijk spiermassa aan. En begin niet over voeding, dat zit goed.
Dat gezegd te hebben voel ik me wel als één van de grotere in de gym. Zeker één van de sterkste. Maar neem dat maar niet serieus, er zitten alleen maar wijven en mietjes hier![]()
Ik merk nu met AAS dat ik langzaam maar zeker mijn grenzen verleg. Na mijn eerste keer (Test e 250mg/week) ben ik 6KG aangekomen waarvan ik ongeveer helft heb weten te behouden. Nu dus aan een zwaardere kuur, eens kijken wat het resultaat is.
Je kunt ook een waslijst maken van overleden mensen die op Uggs liepen, whey van B&F gebruikten, true natural bodydildo'en, met mat pm'den, een massage hebben gehad van Leroy, etc. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.Beste allemaal,
Als frequent sporter, sinds kort aan de AAS (bevalt enorm), ben ik me (achteraf) toch meer gaan verdiepen in de negatieve aspecten van AAS gebruik. Ik vermoed, dat ik mede door cognitieve dissonantie (nadelen wegstrepen t.o.v. voordelen), mogelijk iets lichtelijk ben om gegaan met de lange termijn gevolgen.
Voor jullie beeldvorming, ik zit nu aan mijn 2e kuur (500mg Test E / 500mg Bold E / Proviron).
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, er gaan de laatste tijd erg veel pro bodybuilders dood op jonge leeftijd. We weten allemaal dat er te weinig onderzoek is gedaan om wetenschappelijke conclusies te trekken, maar we zijn niet achterlijk toch? Naar mijn weten is het grootste gevaar de schade aan het cardiovasculair systeem. Met name doordat de hartspier verstrekt/verhard door het AAS gebruik, raakt het electrogeleidingssysteem (dat o.a. de samentrekking van de hartspier reguleert) van slag/verstoort met een kortere levensduur tot gevolg. Althans, dit is vaak de uitkomst van de dokter tijdens een autopsie. Vaak is het gewicht van het hart (1000gram ipv 300gram) en de lever (2500gram ipv 1000gram) enorm uit proportie.
Kijk voor een waslijst aan overleden giganten eens hier.. http://www.youtube.com/watch?v=ew2Xh4gPots
Nu vraag ik mij af, hoe gaan jullie daar mee om? Letten jullie extra veel op voeding (niet eten van transvetten etc), kuren jullie zo min mogelijk? Doen jullie veel aan cardio om te compenseren of boeit het allemaal geen ruk?
Ik durf stellig te zeggen dat 20jaar AAS gebruik (3 maanden on/off cycles) je levensduur met misschien wel 20 jaar verkort, als ik zo kijk naar de ''Giganten''.
Gedachten?
Je kunt ook een waslijst maken van overleden mensen die op Uggs liepen, whey van B&F gebruikten, true natural bodydildo'en, met mat pm'den, een massage hebben gehad van Leroy, etc. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Waar haal jij die harten van 1 kg vandaan?
En de rest? Harten is meervoud. Je beweert zelf namelijk:
Nu was deze overigens ook geen 1000 gr (900 gr), maar dat wil ik nog wel door de vingers zien.Vaak is het gewicht van het hart (1000gram ipv 300gram)
Voorbeeldje, variatie is de sleutel natuurlijk... ->
7:30
eiwit omelet (5 eieren zonder dooier) tomaatje, uitje
90gr havemout / muesli (de zonder suiker, kunstmatige meuk variant) met een kwak yogurt
10:00
200gr kip
60gr bruine rijst met pepertje/peultjes/brocolli etc ( 30gr groentes totaal)
12:30
250Kcal aan bruine boterhammen
100gr tonijn salade, kipfilet of rosbief
Avocado
Banaan
15:30
200gr kip
60gr bruine rijst met pepertje/peultjes/brocolli etc ( 30gr groetnestotaal)
18:00
200Gr biefstuk, kip of vis
Brouwsel complexe koolhydraten (meestal bruine rijst, of aardappelen oid)
Wat groentes, niet me er dan 30gr
21:00
Blik tonijn, evt. een rijstwaveltje.
Ik bak alle ei, vis en vleesgerechten gemiddeld met ongv 10ml olijfolie. Dus dat zit er nog bij.
Ik dat ik genoeg koolhydraten eet (meer gaf geen extra kracht, minder wel krachtverlies). .
Al met al eet ik bijna een kg vlees per dag, kan me moeilijk voorstellen dat dat niet genoeg zou zijn qua eiwitten. Wat betreft vet, dit eet ik vrij weinig.
Mogelijk iets meer vet toevoegen in de vorm van visolie oid.
Overigens, heb nog potten postworkout zowel van xxlnutrition als body & fit. Voor mijn gevoel en gemeten resultaat helpt dat geen drol.
Foto voeg ik vananavond wel f toe (zit nu op werk)
---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------
http://www.ergo-log.com/dead-bodybuilder-s-heart-weighed-a-kilo.html