- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, dan is 't wel vrij veel. Benieuwd wat er van waar is tho, dat is 84 ml per week man haha.
Het ging over AAS.12ml painless pumps of synthol per dag is niet veel. Enkel in de kuiten wordt als zoveel per dag gezet gedurende een maand. Elke dag 6 spuiten (3 binnenkant kuit, 3 buitenkant kuit) per been. En elk van die spuit bevat minstens 1ml. Soms wel 2ml of meer per spuit. En dat is nog maar de normale dosis om iets dikkere kuiten te krijgen. 4 tot 5 flesjes van 100ml spuiten ze dan in hun kuiten op een maand.
Kijk maar naar de Pumping Iron generatie, die zijn er nog behoorlijk goed aan toe omdat die nog veel lagere doseringen gebruikten.
Waarom deze illusie steeds blijft opduiken, begrijp ik echt niet. Alsof men toen ook niet het maximale er ging inpompen (misschien zelfs nog meer door de afwezigheid van HGH, slin etc)
Onzin. Ik train al 4 jaar. 5-day split en gematigde cardio met een strak voedingschema. Voor mijn gevoel ben ik erg ver gekomen. Maar zowel qua kracht als massa zit ik gewoon al bijna een jaar tegen een plateau aan te rammen. Ik ben vrij tenger gebouwd en kom moeilijk spiermassa aan. En begin niet over voeding, dat zit goed.
Dat gezegd te hebben voel ik me wel als één van de grotere in de gym. Zeker één van de sterkste. Maar neem dat maar niet serieus, er zitten alleen maar wijven en mietjes hier![]()
Ik merk nu met AAS dat ik langzaam maar zeker mijn grenzen verleg. Na mijn eerste keer (Test e 250mg/week) ben ik 6KG aangekomen waarvan ik ongeveer helft heb weten te behouden. Nu dus aan een zwaardere kuur, eens kijken wat het resultaat is.
Je weegt minder dan je lengte, your doing it wrong. En al 4 jaar ook.
(ik sta op 77kg - 5% nu)Ik eet alleen maar kip en rijst jonguh! En bananuh!