Kamkuru
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ditBen erg benieuwd met hoeveel puisten de gemiddelde dbb'er al naar de roa grijpt.
Heb uiteindelijk geen roa gekocht, m'n huid is wonderbaarlijk genoeg best aardig nu dus niet nodig.Bump. Euphorea of iemand anders, hoe hebben jullie uiteindelijk ROA gekocht? Ik krijg het ook niet van m'n dokter en wil het ergens bestellen, maar zou me goed niet weten waar.
Hier is de acne ook heel erg verminderd, misschien doordat ik wat ouder ben ? De bitchtits nogHeb uiteindelijk geen roa gekocht, m'n huid is wonderbaarlijk genoeg best aardig nu dus niet nodig.
Heb onlangs een afspraak gemaakt met een zeer bekende dermatoloog in mijn streek, en die zei via de telefoon dat er een middel op de markt is die dezelfde werking heeft als roa maar de neveneffecten niet heeft. Ook het resultaat zou hetzelfde zijn, nu had hij de naam gezegd maar ben die jammer genoeg vergeten...
Nu zoals ik zei ga ik morgen naar de dermatoloog, en ik zal een apart topic opendoen om de progressie en alles erond met de mensen hier mee te delen, want er zijn wel veel mensen die hier last van hebben lijkt me en een oplossing zoeken.
Heb onlangs een afspraak gemaakt met een zeer bekende dermatoloog in mijn streek, en die zei via de telefoon dat er een middel op de markt is die dezelfde werking heeft als roa maar de neveneffecten niet heeft. Ook het resultaat zou hetzelfde zijn, nu had hij de naam gezegd maar ben die jammer genoeg vergeten...
Nu zoals ik zei ga ik morgen naar de dermatoloog, en ik zal een apart topic opendoen om de progressie en alles erond met de mensen hier mee te delen, want er zijn wel veel mensen die hier last van hebben lijkt me en een oplossing zoeken.