AndroidHealthClinic

Overstappen van vitamine b5 op roaccutane

Ja idd lipbalm, wat waren die droog zeg. Hier heb ik nu soms ook nog last van, blijvend side effect? Nu bijna een jaar al weer zonder, daarvoor had ik het nooit nodig.

Ben erg benieuwd met hoeveel puisten de gemiddelde dbb'er al naar de roa grijpt.

Bump. Euphorea of iemand anders, hoe hebben jullie uiteindelijk ROA gekocht? Ik krijg het ook niet van m'n dokter en wil het ergens bestellen, maar zou me goed niet weten waar.
Heb uiteindelijk geen roa gekocht, m'n huid is wonderbaarlijk genoeg best aardig nu dus niet nodig.

Heb ook Roa kuur gedaan, zorgt toch af en toe voor ****ed up momenten.

Laatste tijd is het weer een beetje aan het terugkeren, heb nu Vitamine B3 10.000 iederee dag 1 tablet. Iemand linkje naar betaalbare vitamine B5?

Heb onlangs een afspraak gemaakt met een zeer bekende dermatoloog in mijn streek, en die zei via de telefoon dat er een middel op de markt is die dezelfde werking heeft als roa maar de neveneffecten niet heeft. Ook het resultaat zou hetzelfde zijn, nu had hij de naam gezegd maar ben die jammer genoeg vergeten...

Nu zoals ik zei ga ik morgen naar de dermatoloog, en ik zal een apart topic opendoen om de progressie en alles erond met de mensen hier mee te delen, want er zijn wel veel mensen die hier last van hebben lijkt me en een oplossing zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Momenteel op 5mg roa per dag en de vooralsnog werkt dit ook perfect. Geen last van side-effects.

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 18:53 ----------

Heb onlangs een afspraak gemaakt met een zeer bekende dermatoloog in mijn streek, en die zei via de telefoon dat er een middel op de markt is die dezelfde werking heeft als roa maar de neveneffecten niet heeft. Ook het resultaat zou hetzelfde zijn, nu had hij de naam gezegd maar ben die jammer genoeg vergeten...

Nu zoals ik zei ga ik morgen naar de dermatoloog, en ik zal een apart topic opendoen om de progressie en alles erond met de mensen hier mee te delen, want er zijn wel veel mensen die hier last van hebben lijkt me en een oplossing zoeken.

Ben benieuwd naar het product, ik zal deze sectie in de gaten houden.

Morgen zal ik topic openen, zal de link hier dan wel plaatsen. Ben zelf ook benieuwd :)
Mag wel eens gedaan zijn die klote acne..

Een klasgenoot van me zit op Roa, lippen barsten als de malle

Hoeveel mg/dag heeft je klasgenoot? Ik had 2 van die pillen /dag dus 20 of 40mg in totaal, lange tijd geleden al. Smeren voor t leven

As promised:

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?p=6734448#post6734448

Terug
Naar boven