JordiV
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m80
jaa precies haha je moet natuurlijk niet te gek doen maar wrm nu zuivel vermijden? je zou nu juist alles moeten eten wat in je dieet past of iets vind ik. Waarom? Omdat als je nu zuivel gaat skippen roa misschien een kleiner belang eraan heeft en ik wil juist zien als ik met zuivel en whatever ik wil eten kwa lactose etc dat het gewoon alsnog weg gaat..
gewoon even rustig afwachten joh bij mij lijkt nu minder maar een uitbarsting zal er nog wel komen.
Heb die zalf besteld ook lippenbalsem van het zelfde merk ben benieuwd lippen worden wel zeer droog dus wat vaker smeren..
Ik zit op 30mg en blijf daarop ik zie voor de rets nog geen bijwerkingen dus we will see, alleen droge huid maar daar is wat aan te doen en vind ik niet echt een super erg iets.
Ik ga me zuivel volgende week ook weer toevoegen maar dan rustiger aan het was nu ineens van whey/kwark/choco/sojamelk (met suiker) wat ik voorheen zoveel mogelijk vermeed omdat ik op die manier bijna nergens last van had. Moet zeggen nu 2 dagen later is het al weer helemaal weggetrokken en komt er ook niets nieuws bij, ben wel weer opgelucht want pff zo erg had nog nooit gehad..
Wel vreemd want tijdens me eerste roa kuur enkele jaren geleden had ik enorme last van me lippen maar nu echt totaal niet, dus die lippenbalsem zal zeker een uitkomst voor je zijn

maar dan krijg je wel een uitbarsting ja als je direct alles weer begint..
ik vroeg me wel al af wanneer er een uitbraak zou gaan plaats vinden..